Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kun je zo wel goed zien idd
ze wil naar huis.
hihi... Tine... idd... ik dacht 'wat kletsen ze nou ineens over billetjes'
Maar daarna ging 't over bril met kras vol in 't zicht... en toen vroeg Frensie zich af welk gedeelte van bil in 't zicht was...
Frensie schreef:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... hihihi
Dacht écht dat er BIL stond
hihihihihi hilarisch

Voor tine!
Ga niet vrijwillig koppijn kweken. Maargoed, m'n rechteroog kan dus niet kijken zegmaar, die zit in het wazige stuk van die kras.. En met een sterkte standje blinde mol (+6 nogwat) is dat bést balen

) Helaas duurt het ook vaak 2 weken voor een nieuwe bril geleverd wordt... *koppijnnn*
Was het ook echt van het hooi?
met je nek!
te warm..hahaha....knuffelhussen zijn het nu...
) met koffie en gebak was het pas 13.00 uur of zoiets voordat we weer thuis waren. Huis natuurlijk chaos doordat ik van de week zo veel had gewerkt, dus net alle was erdoor gedraaid plus stofzuigen/opruimen enz. Pffffff. Tussendoor honden uitlaten enz. Nu even bijkomen en dan BBQ schoonmaken voor vanavond.
VanHuisUit schreef:Bijgelezen maar giga druk dus reageer alleen even op Akshay's vraag mbt de supplementen.
Gaat het om een kopschudder of een die allergisch is voor pollen, zijn namelijk twee verschillende dingen. Bij allergisch kopschudden heb ik uitstekende ervaringen met hoestcure van de paardendrogist (misschien ook van NAF, anders van Groene Os). Zit overigens ook magnesium in.
Bij een neurologische of onbekende oorzaak kopschudder denk ik dat je het niet kunt oplossen met een supplement eerlijk gezegd....

maar wel mogelijkheid tot tekort. Sorry!!!
is mooi de pot in gegaan
kunnen we binnenkort weer 's bbqen
, vervelend is dat zo'n slokdarmverstopping.
, het levert wel apart beeldmateriaal op, hahaha. Ik vind jouw tuig trouwens erg mooi
.