Citaat:
Is er iets belangrijks gebeurt de afgelopen 10 pagina's?
vast wel hahaha. Vind antwoorden op de bitloos vraag van Bicci wel zeer interessant en natuurlijk de belevenissen van iedereen
Leuk foto van Snuitje haha, ik zie hem niet, hij loopt rechtsvoor, maar is echt minstens 10 cm kleiner dan de rest, dus valt een beetje weg. Maar deze kleine man is zo dapper en heeft zoveel extra gang e.d. dat hij makkelijk meekan met mannetjes van 1.25 - 1.35
ik was er zelf dus niet bij he, was in Groningen naar ouders onze zoon ophalen. Geef Snuit met gerust hart in handen van mijn instructeur.
Ik snap nu wel beter waarom Alwyn het gewoon niet bijbeende met Snuit. Lag niet aan Alwyn, die heeft normale en zelfs ruime gangen. Maar Snuit is gewoon enorm ruim en vlot....
Dan hadden jullie gezellig groepje zo mee Evelli ennne..... niet teveel beppen he, je hoofd staat steeds opzij, hahaha, je kijkt geen enkele keer recht naar je pony! Wel letten op die mooie pony voor je
en zo'n mooie wagen en zo'n fijne zweep
Ga zo topicje van Dennis even bekijken.
En sabino vraag van Tine. Bente is ook sabino, donkerbruin dan. Haar vader ook, ze lijkt daar sprekend op. Haar winterharen zijn er nu door en die zijn donkerder dan haar zomerharen (die zijn denk ik ook gewoon verbleekt hoor), waardoor de witte haren nu meer opvallen. Ze is dus meer 'afwisselend' dat wil zeggen het donkerder is donkerder, het lichte lijkt lichter. Op zich zou een sabino niet zo 'mogen' verkleuren per seizoen. Roan wel, dat kleurt erg per seizoen, want heeft meer of minder wit per keer. Sabino blijft in verdeling wit/zwart/bruin/vos zeg maar gelijk, maar door nieuwe vacht lijkt het anders.
@Cyclo86 mooie plaatjes (ook voor het billen topic, de tinkers!) en jij bent lekker bezig geweest. Opletten hoor met (te) zwaar trekken kunnen ze toch gauw de lol vanaf krijgen....zeker als ze nog niet zo lang in tuig lopen (geeft gewoon spierpijn als pony die link gaat leggen kun je verzet krijgen als ze maar even weer moeten 'aanspannen' ) je kunt juist krijgen dat ze zich extra in tuig gaan werpen en dat ook steeds gaan doen ook al is het licht en dat kan zwaar irritant worden.
@Olllie super gereden dus! Leuk hoor. Wat was het ook mooi weer. Ik dacht dat jullie nog een wedstrijd op Rhoon hadden , gewoon buiten, maar het was dus binnen? Knap hoor