Tis net echt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Didd's foto !!!!
voor biancacoo 

heerlijk stoofpotje met hamlapjes, pruimen en bockbier. Yumm 

wij willen meer zien! 
Ik ben daar ook zoooo goed in. En mn moeder ook, dus dat ging lekker.. haha. Dus maar even rondgedwaald en toen terug naar de auto. Al met al toch nog een uur gelopen wat ook zat was voor die kleine snuiter.. 
daar heb i m'n gps speeltje voor

Tallechie. Hier geen kids dus ook geen ervaring.

).
.
ben bang dat ik namen ga verwisselen straks).
.
zo spanend maar ze was zo braaf
(mega trots)
vriendje duidelijke instructies gegeven van wat te doen met de longe lijn als ...
niet nodig geweest ze was super braaf en ok nog klein rondje gereden over boerenpaadjes waarbij hij ook bij mij is komen zitten. Kortom het gat de goede kant op

alleen nu doet het echt onwijs zeer... Is dat een kenmerk van kneuzen? Dat 't pas ná de stomme acties zeer gaat doen? Op het moment zelf voel ik er niet zo bijster veel van, maar zogauw ik dan zit ofzo...
alleen is 't wel een brabantse

Citaat:Is er iets belangrijks gebeurt de afgelopen 10 pagina's?
vast wel hahaha. Vind antwoorden op de bitloos vraag van Bicci wel zeer interessant en natuurlijk de belevenissen van iedereen
ik was er zelf dus niet bij he, was in Groningen naar ouders onze zoon ophalen. Geef Snuit met gerust hart in handen van mijn instructeur.
en zo'n mooie wagen en zo'n fijne zweep