Niet fris ruiken is echt vervelend. Heb het zelf ook wel eens hoor
denk iedereen wel. Maar dat heb ik (hopenlijk) wel in de gaten, altijd deo bij me en een schoon shirt / iets. En twee dagen in hetzelfde shirt dat gaat natuurlijk niet. Als ik colleges/trainingen geef neem ik altijd frisse kleren mee, niets erger dan een stinkende / zwetende docent , of zo'n lokaal dat naar 'mens' ruikt. Heb dat zelf een keer gehad, jaaaaaaren geleden, sinds die tijd neem ik dus extra kleren mee, dat overkomt me dus nooit meer
Fijn Ollie dat Sim het zo goed doet, geeft goed gevoel he. Voor de rest lees ik o.a. nog een drukke Lanoeska, mens wat een werk een heel vierspan groomen en dat in je eentje?? Naaltje die naar stront/bagger meurt en een konik met een zeer been (had ik even gemist is het nu goed?).
Citaat:
VHU is haar aan het voorbereiden voor mijn bezoek. Ik ben hetzelfde aan het doen. Ben men tuig netjes aan het poetsen zodat het proper is als we het op Snuit zouden passen. Je moet van mij niet perse moeite doen om je tweewieler daar te krijgen. Heb nog nooit met een 4 wieler gereden, maar zal ook wel snel wennen. En een piepmonster ben ik ook wel gewoon. men vorige wagen had er zo ook eentje verstopt
Tweewieler is inmiddels verhuisd, vind het zelf ook een zeer handig wagentje, dus had hem er ook graag staan hoor. Dat jij langskomt is net die extra push die je dan nodig hebt om het even te regelen. Mijn 4-wielige wagen heb ik vandaag enorm schoongespoten, remmen in/uitgedrukt en heen en weer geduwd, en volgens mij is het wat beter, het is nu een lichte 'kreun'
Vandaag een heerlijk stuk gemend met Snuit, je hebt bij waar Rizanta staat allerlei leuke weggetjes, gewoon over zand, heerlijk. Merk dat de pony het ook heel fijn vindt, hij was lekker ontspannen. Merk ook dat hij graag voor de tweewieler loopt, als hij voor de wagen loopt denk ik toch ook dat ze in hun eentje best veel moeten trekken, dan is hij eerder drammerig met wegrijden dan met de tweewieler.Denk dat hij dan bang is dat hij niet genoeg ruimte van me krijgt ofzo, of dat hij dus bang is dat hij de wagen niet wegkrijgt.
Met Freddy en Alwyn heb ik stukje gewandeld, wil met Alwyn ook enkelspan rondje bos / paadjes kunnen doen maar omdat hij nog zo onervaren is ga ik eerst maar wat met hem wandelen. Ze vonden het erg gezellig, zo schattig Alwyn voorop, Freddy zwaan kleef aan, erachter aan te dribbelen (hij zat wel aan lijntje hoor).
Daarna met Rizanta lekker gereden in de bak, ik durf haar steeds meer 'los' te laten. Was bijna zover dat ze totaal geen tussensprintjes had gedaan, tot ze op het laatste moment, ik was aan het uitstappen rond de stallen/ over het terrein, ze toch weer even moest wegspringen. Nu ben ik daar gelukkig niet meer van onder de indruk maar toen ik haar net reed schrok ik me dan wezenloos, was ik bang dat ze er tussenuit zou knijpen. Nu weet ik gelukkig dat ze gewoon een paar flinke passen zet enorm kijkt maar daarna gewoon weer normaal doet. Tja...is toch altijd weer kwestie van uitzoeken met zo'n nieuw paard. @Tine, zulke dingen gaan jullie vast ook nog tegenkomen
Nu moet ik nog eten koken en vanavond zitten we met een paar ouders in vergadering over allerlei gedoe op school en dan morgen ook nog een ouderavond plus dat ik moet lesgeven. Dat gaat natuurlijk niet samen, zo lastig af en toe al die dubbele agenda's