Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Muronia schreef:Weten jullie hoe dat werkt met vaardigheid? De inschrijving voor het districtskampioenschap deze zomer is geopend en van wat ik begrijp is het de bedoeling dat je 2 dressuurproeven en een vaardigheidsproef rijdt. Ik heb nog nooit vaardigheid gedaan, dus geen flauw idee of we het kunnen maar het lijkt me wel leuk en ach, we moeten ergens beginnen dus waarom dan niet meteen op een kampioenschap.
Xander wil me wel helpen om ermee te oefenen als ik weer in de running ben, dat is fijn. Maar ik zie hem nu eerst niet weer tot ergens na mijn operatie en ik heb nog wel wat vragen.. ik zag bij de inschrijving dat L de laagste klasse is bij vaardigheid. We hebben nu 4 wp in de B dressuur, mogen we dan al L vaardigheid starten? En hoe zit dat qua kledingvoorschriften bij vaardigheid, moeten menner en groom een bodyprotector dragen? Zo ja.. zijn die een beetje betaalbaar ergens te koop? Alvast bedankt
.
. En die zitten als 1 geheel vast aan de borst. Dus tot zover mijn goede bedoelingen. Nu eerst maar bedenken hoe ik dat mag gaan oplossen.
Dennis schreef:Ac_tion schreef:Mijn wagen blijkt 120cm breed te zijn, ik ging al uit van 128 maar na Muronia haar bericht toch even gemeten
Denk er om dat in de vaardigheid en (mini) marathon minimaal 125cm verplicht is. Tenzij je een Atje heb, dan minimaal 110cm.
Muronia schreef:Ik heb het over buiten, 12 juli in Odoorn![]()
Thnx, ik ga meten!
. Het is uiteraard een ander verhaal als vooraf al duidelijk is dat je niet hoeft te helpen. 
)