In vervolg toch een plastic tas en een bezempje meenemen om het op te ruimen. Wel zo netjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
In vervolg toch een plastic tas en een bezempje meenemen om het op te ruimen. Wel zo netjes.
Mooie combinatie!
Vaardigheid 2x foutloos en binnen de tijd, daar kan ik nog wat van leren
En ook nog een mooie foto zie ik!
Jammer van de dressuur, maar met de 175.5 zat je niet ver van een wp toch
Kan me voorstellen dat je je wat banketstaaf voelde dat Oz voor een terras vol met mensen ging mesten
Tsja het blijven dieren he..

Galop vind ik nog wel wat spannend, hadden we in de bak ook al paar keer geoefend. Hanna gaat altijd best snel in galop, maar Dexter kan dat dan prima in een arbeidsgalopje bij houden. Ik ben bang dat wanneer Dexter wat meer sprong gaat maken, Hanna dit niet meer bij kan houden (alhoewel Hanna zaterdag in de bak aan het draven was terwijl Dexter galopeerde
). Dus maar gewoon kleine stukjes proberen. Fenny schreef:Hebben jullie trouwens ervaring met een mestzak oid? Het lijkt mij wel zo netjes, maar wel onhandig werken?
En voor je dan weer in slaap valt... Kort nachtje dus. yarrah schreef:Ja tine,... super gereden. Alleen moest Oz zo nodig net voor een terras vol met mensen mesten......![]()
[ Afbeelding ]
kan hij nog een doos halen
marga1 schreef:yarrah schreef:Ja tine,... super gereden. Alleen moest Oz zo nodig net voor een terras vol met mensen mesten......![]()
[ Afbeelding ]
Een lege kartonnen doos is ideaal je trekt er aan een kant de klep eraf en je schuift het er zo in (met de afgescheurde klep). Gebeurt ons ook altijd als ik sta te wachten bij de supermarkt met mijn shetten, kan manlief weer een doos binnen halen, heeft hij de ene hoop opgeruimd mest de andere nog evenkan hij nog een doos halen
Maar voor de pony eigenaren wel te doen lijkt mij.
Onze klimop moet even goed dicht worden, dus een paar extra stekjes gekocht en een 'klimop met bloemetjes er in' (kaartje hangt er aan maar weet de naam niet meer
) er tussen gezet. Hebben we hopelijk ook wat kleur er in de komende zomer.
. Bor kan ik niets verwijten het was een domme en ongelukkige actie van mij. Na de val had ik een enorme bloedneus geen idee hoe dat kwam. Een hele pijnlijke heup ik blijk op de iphone te zijn gevallen en mijn bril is gesneuveld. Dankzij helm en bodyprotector verder helemaal niets. Het bloeden was opgehouden ik heb mijn gezicht schoon gemaakt. Daarna er weer op Bor en ik heb ondanks alles heerlijk gereden.
.
en van brave en minder brave paardjes, sterkte Yarrah met de spierpijn.