Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
baudyh schreef:Nou ik kom weer een beetje bij. Nog veel hoofdpijn en moe maar er zit schot in de zaak. Ben wel blij dat ik vandaag niet op wedstrijd ben gegaan want dat was echt nog niks geweest.
Gisteren had ik de hippo meiden hier voor een vergadering maar dat liep allemaal anders want onze nenny die 10 april er aan toe was vond het nu wel tijd. Rond 10 over acht toen iedereen er was en ik aan het koffie zetten was waren er in ene twee voetjes uit de merrie. Dus alles laten vallen en achter de camera. Gerrit was er natuurlijk net weer niet. Maar ik red me er gelukkig mee. Wachtte tot ik op de camera een hoofd zag en hop naar stal om het vlies er vanaf te halen en jawel daar was een vos hengst veulen met heel veel wit. Grote bles. 3 hoge witte benen en 1 been waar rond de kroonrand wat wit zit en een witte vlek op de knie en ook wit op de buik. Leuk ding.
Het is een patijn veulen.
We zitten nog te dubben tussen ikke of ido....Moet met de I.
[ Afbeelding ]
Mama is de eerste paar dagen erg beschermend als dat er wat af is zal ik een paar mooiere foto's maken.