[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:25

Volgens meneer van de ANWB was dat echt puur toeval, dus daar houd ik het dan maar op }:0
Maar we stonden weer langs de kant van de weg....
Ik was wel even heel erg blij dat ik precies op tijd op het klokje / metertje van de temperatuur keek, als ik een paar minuten later was geweest had ik de motor opgeblazen :o

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:28

:') _O-
mijn marbellatje heeft dat ook weleens gedaan :+
bijna thuis, ging er zo'n lamp branden
had ik 'm aan de kook :')
rothok :P hij kon het gewoon niet meer aan met warm weer ver en hard te rijden :+

maar het kan idd goed toeval zijn, hoevaak heb je nu gestaan? 3x? ongeluk komt in 3en toch? :=

geen kriekje hier.. staan niet koud ^)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:30

zo jullie racen het topic weer door zeg! :D

bedankt voor jullie leuke reakties op mijn foto! :j
vlecht was een toevalstreffer, meest krijg ik het niet zo strak voor elkaar, en nu deed ik het even snel en lukte 'ie best aardig... :D

gem, het is inderdaad nu weer bizar druk aan het worden in de streek, en het meest gevaarlijke is dat mensen gewoon midden op een drukke weg stoppen als ze een bollenveld zien... :+

poeltje, oei menongeval zonder paarden, bizar! :D

tallecie weer lekker thuis, fijn hoor, geniet van je kleine!

vhu, jee wat een pech zeg...

naaltje druk dagje gehad en lekker gereden!

baincacoo met de longe bezig geweest, veel doen en rustig blijven is vaak de enige manier inderdaad, succes...

ollie ook aan het longeren geweest en lekker de duinen in geweest!

laura, leuke foto, gaaf zo met paardje onder het zadel erbij!

wat het reageren betreft, ik ben erg blij dat jullie het 'accepteren' als er niet door iedereen op alles gereageerd wordt, dat zou betekenen dat ik gewoon echt niet meer mee zou kunnen kletsen, want ik red dat gewoon echt niet...
ik ben of aan het werk of op stal, en anders dan achter de computer zit kost het al genoeg tijd om alles bij te lezen... :+

ik ben dan erg blij met de samenvattingen die regelmatig geplaatst worden! +:)+
al probeer ik wel zoveel mogelijk elke dag alles door te lezen...

ik heb net de foto's van gisteren verzameld en uitgezocht en er een topicje van gemaakt, voor wie het leuk vindt...
link staat in mijn onderschrift...

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:32

hoi!!!

Lees alles braaf mee, alleen niet veel tijd om te reageren ivm leren voor een tentamen.

Nouvel mooie vlecht zeg!

VHU wat een pech dag! 2 dieren weg, sterkte!

Las ook iets over paard met allergische reactie, erg onprettig om mee te maken!

verder zelf niet veel gedaan, al weer bijna 2 weken niet gemend.

Even foto'tje van sil, hij gedraagt zich tijdens t rijden steeds beter :D :D :D
Zelfs galop ging vandaag zonder bokken!!! (ik zit er niet op hoor, dit meisje rijd hem door)
Afbeelding
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:57

Wat kijkt die Sil toch altijd zo van, kijk mij nou, ik doe dit nu, maar ... wie weet wat ik straks ga doen :+ Ik vind hem dus erg leuk :D
Citaat:
maar het kan idd goed toeval zijn, hoevaak heb je nu gestaan? 3x? ongeluk komt in 3en toch?

Drie keer in totaal de afgelopen drie jaar dan. 1x met distributieriem (auto had net nieuwe maar had ook lang stilgestaan door mijn blessure toen kon ik niet autorijden half jaar), 1x met bobine (was toen met de poowns erachter) en nu .... dus hoop dat ik het nu wel heb gehad :+

Zonde zeg geen kriekje beschikbaar, wijntje smaakt prima :7

Nouvel woont midden tussen de bollen, moet zeggen dat ik het daar in deze tijd van het jaar echt heel mooi vind, wij gaan vaak ook een dagje 'kijken' (staan niet midden op de weg stil hoor :+ )

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:01

nee jij bent niet zo van het stilstaan met de auto he VHU :') _O- (sorry! :+ )

hmm, ik ga zo maar naar bed.. ventje nog altijd niet thuis en ik heb géén idee waar die uithangt :=
hij heeft het vast tegen me gezegd, maar ik weet het gewoon niet (meer :') )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:04

Goedenavond allemaal.

Ik ga eens even lekker niet reageren hier. We zijn denk ik inderdaad erg sociaal hier. Maar nu dus lekker niet hihi.

Was vanavond met Rembrand naar les. Stond hij voor de les op de zadelplaats toch uitgebreid te slapen. Ogen dicht, piemel op de knieen. Op een gegeven moment viel hij bijna om. Toen schrok ik toch wel even. Gelukkig ging hij in de les wel gewoon heel fijn. Ik denk dat hij gewoon erg moe is van alle indrukken met onze nieuwe "pup". Hij is/was altijd de baas, en moet nu natuurlijk wel extra hoeden. Dat is gelijk het gekke van Rembrand. Aan de buitenkant lijkt het zo'n koele kikker die zich nergens druk om maakt, maar ondertussen. Ook toen ik op vakantie was, dan is hij dus ook van slag. Maar even wat extra in de watten leggen. Morgen lekker uitgebreid met hem mennen!

Nou, ik ga nog even gezond een appel en sinaasappel eten, nog even in de stal kijken en dan naar bed.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:09

agossie die rembrand... :(:) :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:12

Ach die lieve schat heeft het er echt heel druk mee. Hij had nu eindelijk een momentje 'voor zichzelf' kon hij even relaxen :(:) }:0
Verwen hem maar lekker morgen.
Staat mooi die foto in je Avatar Nouvel :j

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:15

ja ik vond 'm wel gaaf, hij is alleen een beetje in elkaar getrokken zag ik... :+

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 23:40

zo ik reageer dus heel lekker even niet

uzma liep wel weer lekker vandaag. na de les nog even heerlijk buiten uitgestapt. en ja we hebben woensdag show in tolbert met het 4 span wordt dus weer een lekker druk dagje want ik mag alles wassen poetsen en vlechten en de stallen doen H.S is druk op de fabriek

had een beetje een baal ochtend want kwam toen ik vrij was er achter dat ik me niet ingeklokt had heb dus de hele dag vrijwillegrs werk lopen doen (gelukkig wordt het wel bijgeklokt)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 07:12

Goeiemorgen!

werkze iedereen en/of een fijne dag toegewenst!

vanmiddag met mijn klas naar de kinderboerderij, jonge dieren kijken, hoop dat het een beetje droog wil blijven...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 07:33

Goedemorgen.

@ Nouvel: leuk uitje. Veel plezier. Wij gaan binnenkort ook met school.
@ Lanouska: gelukkig worden je uren hersteld! Fijn dat Uzma zo lekker liep.

Weer drukke dag hier, dus ga gauw aan de slag.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 07:49

goeiemorgen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 07:55

Goedemorgen

Ha, wat een leuke foto's van Sil !!
Dat koppie, die uitdrukking van ja.......wacht maar,.......wat ik zo meteen ga doen !!! boefje !!!

Verder Tine die Rembrand die bijna in slaap viel, echt veel indrukken opgedaan met de nieuwe onderdaan dus, hahaha :j

Nouvel lekker een uitje naar de kinderboerderij.

VHU die de ANWB nodig had, balen zeg !!

Tallechie Fijn dat het jullie zo goed gaat, super, geniet van je zoon !!

Gisteren ben ik in de eerste bestuurvergadering Secretaris van onze vereniging geworden !!
Een uitdaging voor me ! leuk, heb er zin in !! *D

Ga zoon naar school brengen en kom straks nog even terug !!

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 08:05

Goeiemorgen :)

Naaltje, wat zei de DA van je konik? Is toch niet goed met t pootje?
Nouvel, hele mooie vlecht, en wat een prachtpaard.
Fijn te horen dat Thabor het goed oppakt.
En ook heel fijn om even wat van tallechie te horen, we wachten hier geduldig op foto's ;)
VHU stond weer stil met haar vw... :(:)
en foto's gezien van Sil-met-een-kop-erop haha!
Oh en biancacoo gefeliciteerd!

Verder probeer ik jullie wel bij te houden; elke ochtend lees ik braaf bij maar heb meestal niet zoveel boeiends te melden dus dan zeg ik maar niks, scheelt ook weer een post ;)
Er zit hier ook nog niet veel (nja, geen eigenlijk) verbetering in.

groetjes, lacuna

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 08:28

Mogge,

@Biancoo, gefeliciteerd met je benoeming... jij kunt aan de bak ;) . Ik ben zelf ook secretaris geweest van onze vereniging maar dat was best heel veel werk...
@Lacuna, probeer jezelf op nr. 1 te zetten en doe rustig aan.

Het lijkt wel of er een 'last' van sommige schouders is afgevallen nu hardop is uitgesproken dat het samenvatten niet meer verplicht is en veel tijd gaat kosten := Jellee, je hebt iets goeds verricht in dit topic door het openlijk uit te spreken... +:)+

Het gaat hier regenen maar ik heb manlief bereid gevonden om even een rondje met Simba mee te gaan... hopelijk gaat het niet doorregenen.

Tot later :wave:

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:02

Hier toch wel een stiekeme liefhebber van de samenvattingen. Vind het wel leuk als mensen tips/opmerkingen geven over iets wat je gedaan hebt. Maar uitgebreide samenvattingen waarbij je gewoon herhaalt wat er eerder gezegd is, heeft geen zin.

VHU is haar aan het voorbereiden voor mijn bezoek. Ik ben hetzelfde aan het doen. Ben men tuig netjes aan het poetsen zodat het proper is als we het op Snuit zouden passen. Je moet van mij niet perse moeite doen om je tweewieler daar te krijgen. Heb nog nooit met een 4 wieler gereden, maar zal ook wel snel wennen. En een piepmonster ben ik ook wel gewoon. men vorige wagen had er zo ook eentje verstopt

Nouvel heeft last van bollentoeristen. Ik heb hetzelfde voor maar dan voor de bloesems op de fruitbomen en voor de dames achter het glas

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 09:43

Veel plezier vandaag, VHU en B485!

Zag een gave foto van het spookje van Nouvel langskomen. Blijft het toch ook een plaatje.

Ik zit weer op stage. Nog maar vier dagen! *\o/*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:45

gefeliciteerd secretaris biancacoo!

Ik ga brood halen, en ibuprofen :+

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:48

Poeltje schreef:
Veel plezier vandaag, VHU en B485!

Is pas vrijdag maar toch bedankt

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 09:51

Oeps.. :o Laten we het erop houden dat ik nog niet wakker ben. Wilde vanochtend ook blijven liggen, omdat ik dacht dat het weekend was. :o?

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:56

Ik ken het gevoel Poeltje.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:57

Ik ben weer terug... de regen viel mee en ik ben zooo trots op mijn Simpie. Hij wordt steeds stabieler voor de wagen. Zijn schrikreacties worden steeds kleiner en het vertrouwen steeds groter <3
We hebben best wel enge dingen getrotseerd, zo zijn ze bij een huis aan het bouwen waar allemaal troep ligt, mannen in kuilen aan het werk zijn en die soms boven komen en rietdekkers die met riet lopen te zwaaien of ronddraaiende mannen met heel veel buis _O-

@Poeltje vwb de weg kwijt zijn met de dagen kan ik je een handje geven. Ik denk al sinds gisterenavond dat het woensdag is. Kindlief heeft fruit mee naar school en een centje voor het goede doel echter is dat voor de woensdag bedoeld := . Ik werk nl. altijd op ma/di en ben vrij op woensdag dus als het nu anders is ben je direct ontregeld :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:59

men.. ik wil ook weer dressuren voor de wagen..
hopelijk gaat binnenkort de weide leeg voor.. Of ik ga eens vragen of ik in een andere wei mag rijden... als ik in m'n eentje op het erf kan rijden durf ik wel..
Ik wil weer 's veel te veel... ^)

ollie ook al in de war _O-
:))