Las het ook van ijsbrand chardon vind dat erg onsportief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. ha
Vandaag een buitenrit onder het zadel met tum gemaakt, verwachte echt dat hij alle hoeken van het bos zou laten zien (dat hij dingen eng zou vinden) maar hij deed zijn oortjes erop en gaan met die banaan wat kan dat ding hard!!!! heb mijn boomlooszadeltje goed kunnen uittesten heb nu helemaal geen last van mijn rug
Rivaldo had een dagje vrij 

) vergeten wie
. Dids heeft ook eczeem, en die staat al 1,5 maand zonder deken, omdat ik geen zin had wéér 'n nieuwe te kopen die dan binnen een week verscheurd werd door het welshkrengetje 

[EA-TK-PP] Lieve ontdeugende bonte NRPS ruin, B pony 6 jaar! v. Neron.
Net prachtige WK Springen gezien incl paardenwissel, Hickstead was beste paard (is KWPN'er, winnen we toch nog wat met springen
)
en veel plezier vandaag. Het is er lekker weer voor
Citaat:Dit lijkt me een leuke pony voor de meiden
Laat hij nou net op die rijfoto met het grotere meisje veel op rivaldo lijken [EA-TK-PP] Lieve ontdeugende bonte NRPS ruin, B pony 6 jaar! v. Neron.
het was Bokkentocht (lees héél veel dronken mensen op de fiets) en er waren wat wegen afgesloten waardoor er veel sluipverkeer is. Enige wat ze eng vonden was die loslopende AH boodschappentas in de berm, maar bleven wel netjes bij me 
bedankt voor het groomen
moeten we snel weer eens doen 

.. kreeg leuke kadotjes zoals een ketting met een L en badzeep
Toch wel heel moeilik zo'n stop.