[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:32

Ai Gem da's niet fijn :(:) prachtig zo'n glimworm *D
Meneer Anton :~ vindt Janouk hem nog steeds zo irritant? Grappig trouwens dat ze in span wel lekker samen gaan :)

Ben aan het kijken of ik meer richting (school)maatschappelijk werk kan gaan. Het vele staan / lopen wat je doet als docent is funest. Vind het wel gewoon heel fijn om twee dagen per week weer ergens te werken :) naast onze B&B.

janouk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 14:25

Sinds gisteren lopen ze samen op de wei. Als er gras is, is er wereldvrede.

In de bak jaagt ze hem op en dat pikt Meneer niet.
Maar in het span en op de trailer zijn ze heel fijn samen en nu op de wei ook gelukkig.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 14:42

Nou Gem, die zit in ieder geval goed in zijn vel, zonnebril kan er wel bij op 8-)
Janouk; Wat een prachtig dier is Meneer Anton! Ik vind zijn naam trouwens geweldig, hoe komen ze er op.. :D Enne, spam is over het algemeen negatief, deze foto's niet hoor, dus plaats maar meer ;)
Ik kom inderdaad uit regio Noord :)
VHU; Klinkt allemaal vervelend! :(:) Sterkte!

Het lijkt dit weekend nog steeds mooi zomers te blijven! *\o/* Hoop morgen weer even dubbelspan te kunnen rijden. Wel lastig dat ik nu niet even snel (enkelspan) kan mennen nu we de wagen omgebouwd hebben.. Ging met mijn oude wagen toch wat makkelijker :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:11

Dat kan idd lastig zijn bij sommige wagens :j naja dan verplicht met z'n tweetjes :P

Zo zeg die Cathey liep best lekker en opeens ging alles in de paddocks rennen, ze wilde ook en kijken denk dat ze heel hoog kwam met haar hoofd en ik ging net met mijn hoofd naar beneden toen pats #) blauwe wang/mond....
Duszzzz
Gelukkig wel goed afgesloten maar was flinke klap. Peerd schrok er zelf gelukkig ook flink van (moet ze maar niet zo stom doen, sloeg nergens op).
Wilde weer zonder martingaal proberen maar denk dat ik hem er voorlopig toch maar om hou. Ze kan zo hoog komen met dat hoofd }:0

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:16

Fenny schreef:
Janouk; Wat een prachtig dier is Meneer Anton! Ik vind zijn naam trouwens geweldig, hoe komen ze er op..
:D

Ze hahaha dat zijn wij.
Hij heet Nice Anton op zijn stamboekpapier.

We noemen hem op stal Meneer , dus was Meneer Anton als naam snel geboren. Haha en het past echt bij hem

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:48

janouk schreef:
Fenny schreef:
Janouk; Wat een prachtig dier is Meneer Anton! Ik vind zijn naam trouwens geweldig, hoe komen ze er op..
:D

Ze hahaha dat zijn wij.
Hij heet Nice Anton op zijn stamboekpapier.

We noemen hem op stal Meneer , dus was Meneer Anton als naam snel geboren. Haha en het past echt bij hem

Oh ik las in je andere topic 'Duits gefokt' dus toen legde ik direct de link met 'aangekocht' :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 10:00

Vanmorgen heerlijk bezig geweest met de ponys. Eerst gemend met Samoerai, helaas werden op een gegeven moment de leidsels uit handen gepakt ;-). Zoonlief op de bok. En we zijn na afloop nog een paar honderd meter over de weg geweest. Dat vond ikzelf toch wel erg spannend, dus bij het kruispunt maar weer omgedraaid. Ja, ik weet het, ben een watje. Maar sloten aan 2 kanten van de weg en flink tractor verkeer.... :(

Daarna heeft zoonlief gespeeld met Fabels. Helaas toch weer wat gebok, dus maar afspraak gemaakt met fysio en zadelpasser, denk dat daar de oorzaak zit.
Manlief is ondertussen op weg naar andere kant van het land om pup te halen. Spannend hoe ze straks op elkaar gaan reageren.
Afbeelding

En synchroon rollen hihi
Afbeelding

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 10:37

*\o/* *\o/* leuk tine, de pup in aankomst. Spannend

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:05

SPAM
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het valt niet mee om die kleine fatsoenlijk in beeld te krijgen. Watervlug.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:49

Heerlijk een pup <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 17:36

Supermooi tine..! Gefeliciteerd.

Gem...hoe gaat het met je rug... :(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:40

Lief hoor, tine!

Biancacoo, niet veel beter dan gisteren. Vooral smorgens, dan weet ik nauwelijks hoe ik in vredesnaam mijn sokken aan moet krijgen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:45

Leuke pup Tine

Vandaag de hele dag in exloo geweest. Internationale marathon. Geholpen in een hindernis. Erg leuk om te doen. Nu wel gaar.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:59

Mooie pup tine.
Ook wij zijn wezen kijken in exloo. Schitterende middag gehad incl een flinke bui en een onweersklap.
En een raar ongeluk bij hindernis 3. Ineens lag een groom op de grond ze was van de wagen gevallen. Ze had een pijnlijke nek en werd met een ambulance opgehaald. Ik hoop dat het goed met haar gaat.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:23

yarrah schreef:
Mooie pup tine.
Ook wij zijn wezen kijken in exloo. Schitterende middag gehad incl een flinke bui en een onweersklap.
En een raar ongeluk bij hindernis 3. Ineens lag een groom op de grond ze was van de wagen gevallen. Ze had een pijnlijke nek en werd met een ambulance opgehaald. Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Was onze hindernis. Kon ik ook aan de bak voor mijn taak. Wachttijd regelen voor 2 deelnemers erachter. Het leek mee te vallen. Zag niet precies hoe het gebeurde maar ze was aanspreekbaar maar hoorde haar nek kraken en wilde niet opstaan. Maar met de ambulance broeders opgestaan. Zonder kraag dus het leek mee te vallen

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 21:31

Getverderrie, das nie leuk nie op zo'n mooie wedstrijd.
Heel langzaam kom ik op een punt dat ik rijfoto's durf te plaatsen :P . Nee, nog niet met mezelf ;)

Afbeelding

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 06:55

Gem.... knap peerd :~

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 07:11

Fijn om te horen dat het meeviel met de groom. Ik zag het wel gebeuren, we denken dat ze de grip kwijt was en zo van de kar viel.

Ik ga straks met Oz en vriendlief naar Norg, lekker crossen door de bossen . Bor is nog lang niet zover die blijft nog lekker thuis.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:31

Voor Meneer Anton was dit zijn eerste dressuurwedstrijd weer in het enkelspan na de Hippiade. Lekker een periode thuis getraind op balans en dragen vanuit het achterbeen. En vandaag eens kijken waar we nu staan in de L dressuur Hoofddorp.

In beide proeven 189 punten, 63%. Op de goede weg dus. Nu werken aan netjes afwerken.

In de L vaardigheid gaat hij ook steeds fijner aantrekken. 2 x foutloos en binnen de tijd. Ook foutloos in de barrage. 1e pkaats

Knappe kerel 6 winstpunten in een ochtendje erbij

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:29

Sun en ik hadden niet echt onze dag....ik wil te goed en sun snapt het dan niet meer.175.5 en 167 punten en met vaardgheid 1 bal( stuurde ruim maar iets te snel uit....oepsie jammer wel 1 winstpunt)
Heerlijk genoten van een zonnige dag en mooie paardensport :j
Gem,wat een knapperd voor de wagen,hoop snel fotos te zienmet jou achter het stuur
Tine wat een knappe pup

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:41

Ht: wat ontzettend jammer!
Janouk: mooie resultaten!!
Yarrah: lekker gereden?
Gem: <3 en sterkte met je lijf!

Vandaag supermooie dag gehad. Eerst Themba kennis laten maken met de paarden, ging super en toen met Samoerai op pad, een heuse crosstraining. Wow, wat heb ik genoten van Sam en zoonlief.

Verder flink de balen, denk ik een weekje vrij te hebben voor de pup, zit de afvoer van de keuken verstopt, dus dat wordt morgen weer eindeloos wachten op hulp.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 20:37

Afbeelding
Ff spelen tussen de pionnetjes

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 20:45

Mooie foto's en mooie resultaten.
Tine het is landelijk ^) , verstopte afvoeren, bij mijzelf, bij diegene waar ik op verjaardag was en visite die daar aanwezig was. Voorjaar?????? :=
Al dat jonge grut is zo vertederend.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:24

happytime schreef:
Sun en ik hadden niet echt onze dag....ik wil te goed en sun snapt het dan niet meer.175.5 en 167 punten en met vaardgheid 1 bal( stuurde ruim maar iets te snel uit....oepsie jammer wel 1 winstpunt)
Heerlijk genoten van een zonnige dag en mooie paardensport :j
Gem,wat een knapperd voor de wagen,hoop snel fotos te zienmet jou achter het stuur
Tine wat een knappe pup

Wat ik doe ziet er nog steeds niet publicatie-waardig uit, dus beter maar van niet :o .

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:44

Wat jammer HT datht niet lukte met Sun vandaag :(:)