Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik denk dat ze vanachter uit de wei zijn komen rennen (had toevallig strook net zo dat dat precies leidde naar het hek) en niet meer konden stoppen en er toen maar overheen zijn gegaan. Van Ber wist ik dat ze kon springen, die is ook gewoon goed over het hek gegaan, alleen uitgegleden bij de landing. Maar 1.40 dat is wel heel hoog.... Hero kan 'officieel' helemaal niet springen maar blijkbaar wel, die heeft op een of andere manier een schaafwond boven zijn knie, misschien wel van een hoef van Ber want ze gingen er bijna gelijktijdig overheen, volgens de kijkers. Voor de rest lijkt het dat ze niets mankeren. Ze waren geschrokken van een landbouwvoertuig wat heel veel lawaai maakte.
maar goed, volgens stalgenootjes zou het voor vreemden onmogelijk zijn iets met ze te doen want ze lieten zich dus totaal niet vangen en Hero sloeg overal op in.

Of gewoon nog even wachten tot het weer iets mooier weer is, dan komt ie vast vanzelf wel eruit.
een beetje te enthousiast want Ollie liet zich niet pakken
het is toch af en toe zo'n draak. En toch moet ik enorm om haar lachen want ze is zo slim. Zelfs bix of sultana (is ze echt gek op) hielpen niet (Ber en Hero dachten
) Ook niet allerlei andere trucken. Heb ze uiteindelijk zo'n drie kwartier alle drie dus om me heen laten dansen en toen was ik er wel klaar mee.
, hopelijk vanavond weer. Paarden staan nu liever in de stal hooi te eten dan in de wei en dat is toch wel uitzonderlijk te noemen, hier.
't is echt bizar he zoveel water opeens.
binnen paar uurtjes was zoonlief er
Hoop dat bij jou hetzelfde gaat gebeuren 
Het enige voordeel is dat we de plantjes nu geen water hoeven te geven.
Hij gaat momenteel weer met enorme sprongen vooruit. Zo mooi om te zien. Alleen wel jammer dat toen we proefje gingen oefenen, het ineens een stukje minder ging. Maar goed, nog 6 wp en dan moet hij over naar de l1 
Ga het vast wel leren 

Dus stal maar overgeslagen.. Ach.. Een zeiknatte pony valt toch niets aan te poetsen
avaluna schreef:weet iemand misschien of je ergens navraag kunt doen waarom een bokker (permanent) geband is?
En het komt omdat ze ineens zo aan Jeskim plakt denk ik.