Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Leuke foto's met zoontje! Neem aan dat het inschrijven gelukt is?
Lekker veeeeeel geslapen! Straks naar stal om te mennen en vanmiddag verder helpen met opbouwen van de endurance wedstrijd. Heb er zin in!! Heb enorm gedroomd over de wedstrijd, alleen in mijn dromen vond deze plaats in... Australie??
En toen ik half wakker werd snapte ik maar niet hoe ik daar dan moest komen... Tot ik me bedacht dat de wedstrijd gewoon in Renkum is

.
. Hopen maar dat daar morgen tijdens de wedstrijd meer evenwicht in is.
. Pony heb ik ook gisteren gewassen, want vandaag heb ik de hele dag de oppaskindjes en moet vanavond met mijn dochter naar ballet. Hubby is gelukkig wel thuis, dus ik hoop dat hij de ballet voor zijn rekening wil nemen en ik vanavond de boel klaar kan maken
.
!
.
.
voor Gem. heldhaftig van je! 

Ik wilde naar de sportschool gaan vandaag.. Maar ik denk dat ik het laat. Bij het uit bed komen al flink last van mijn rug..
Vandaag moet de revalidatie bellen, ik zou deze week iets horen namelijk..
Ik hoop dat ze je vandaag dan ook echt gaan bellen
Dus dat is zeer binnenkort *krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk* en dat gun ik die mannen in de werkplaats niet
)

zag er niet uit alle gangen hebben we gezien + wat nieuwe soort gangen, morgen komt de osteo misschien dat ze wel ergens last heeft.

wat is haar stokmaat eigenlijk? En dravers kunnen er soms wat van hoor, in creatief met gangen
hoeft nergens aan te liggen
ik zat een keer uren naast een hele dikke man ook geen pretje
. Vorig jaar wilden we heel graag richting Budapest om de Donau een keer te zien, hebben het ook gedaan, maar dat vonden we toch eigenlijk wel heul erg ver om nog eens te doen. We wilden deze zomervakantie liever een beetje op de Main / Rijn hangen, maar het wordt dus wrs nog 350 km verder dan Budapest
. Tsja... het blijft werk
.
. Elke dag lang varen van 06.00 - 22.00 uur, km's maken..... de Donau valt eigenlijk best wel een beetje tegen (lang niet zo mooi als we op voorhand dachten). Het voordeel is dan wel weer dat het daar veel mooier weer is.