Goedemorgen
SL goede reis!!
Ben helemaal brak. Moest gisteren tot 00.00 uur wakker blijven. Vanaf die tijd kon je namelijk via internet je kind inschrijven voor de kinderspelweek. Aangezien dit heel snel vol is, wilde ik er op tijd bij zijn. In de laatste week van de vakantie gaan de kinderen huttenbouwen, een keer naar een attractiepark, sportkamp en dergelijke. Het vreemde is dat het in ons dorp is, maar kinderen uit 2 naastliggende dorpen mogen ook meedoen. Beetje jammer dat kinderen uit ons dorp/van onze school geen voorrang hebben. Dus daarom heel lang opgebleven. Voel me nu dus niet helemaal fit. Ook erg veel last van nek/rug door de fysiobehandeling van gisteren.
Nou, ik ga paarden voeren en pony uit de wei vissen. Die mag straks even aan het werk. Ben gisteren bezig geweest om te oefenen voor de M. Wil dat gekke beest in de bak niet in galop (ohz en aan longe gaat het prima, in de vaardigheid ook, maar daarbuiten denkt hij dat hij niet mag galopperen op de een of andere manier). Nu ga ik nog even niet over, maar ik moet natuurlijk wel klaar zijn voor de volgende klasse voor ik over ga.