[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 07:17

Goedemorgen

SL goede reis!!

Ben helemaal brak. Moest gisteren tot 00.00 uur wakker blijven. Vanaf die tijd kon je namelijk via internet je kind inschrijven voor de kinderspelweek. Aangezien dit heel snel vol is, wilde ik er op tijd bij zijn. In de laatste week van de vakantie gaan de kinderen huttenbouwen, een keer naar een attractiepark, sportkamp en dergelijke. Het vreemde is dat het in ons dorp is, maar kinderen uit 2 naastliggende dorpen mogen ook meedoen. Beetje jammer dat kinderen uit ons dorp/van onze school geen voorrang hebben. Dus daarom heel lang opgebleven. Voel me nu dus niet helemaal fit. Ook erg veel last van nek/rug door de fysiobehandeling van gisteren.

Nou, ik ga paarden voeren en pony uit de wei vissen. Die mag straks even aan het werk. Ben gisteren bezig geweest om te oefenen voor de M. Wil dat gekke beest in de bak niet in galop (ohz en aan longe gaat het prima, in de vaardigheid ook, maar daarbuiten denkt hij dat hij niet mag galopperen op de een of andere manier). Nu ga ik nog even niet over, maar ik moet natuurlijk wel klaar zijn voor de volgende klasse voor ik over ga.

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 07:22

Goedemorgen

Aaah SL, 36 uur is echt lange reistijd! Goede reis, doe voorzichtig en tot snel

Tine gekke pony :+

De lucht ziet er hier heel dreigend uit... -O-

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 07:37

Goedemorgen!
@ PrinsjeH; hier regent het al...
@ Tine; gekke pony te beleefd om te galopperen ;) Leuke foto's met zoontje! Neem aan dat het inschrijven gelukt is?
@ Janouk; nog verder kunnen slapen?
@ SL goede reis!!
@ Aks leuk paddock paradise!!

Ik lag gister al om 21.30 uur in bed :D Lekker veeeeeel geslapen! Straks naar stal om te mennen en vanmiddag verder helpen met opbouwen van de endurance wedstrijd. Heb er zin in!! Heb enorm gedroomd over de wedstrijd, alleen in mijn dromen vond deze plaats in... Australie?? :? En toen ik half wakker werd snapte ik maar niet hoe ik daar dan moest komen... Tot ik me bedacht dat de wedstrijd gewoon in Renkum is +:)+ Hihihi... 8)7

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 07:37

goedemorgen :wave:
@tine, jammer van val, wel trots op de foto met beker
opgebleven, snap je wel inschrijving gelukt.
@margreet, hier is de lucht ook niet beter.
@janouk, nog kunnen slapen van de snurker?
@sander, succes met terugvlucht
je bent niet slecht, sonde van het geld die boete
@vhu, ondanks vrouw kijk ik nog geen voetbal
@aks, actief in de wei, en nog lekker gereden

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 07:39

gisteravond niet meer gehobbeld, floris had overdag geslapen, denk die krijg ik niet op tijd in bed. Zijn in avond uurtje gaan zwemmen. Papa mocht niet eens eten, die kwam binnen en floris zei, papa koeien melken zodat papa ook mee kon. Is overigens ook meegegaan.
Nu is meneer nog lui. Ligt boven. Heb berichtje naar collega gestuurd ben later :')
Gisterenavond nog mijn site beetje aangepast, paar trouwfotootjes toegevoegd. Hier dadelijk even was ophangen en brood smeren.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 07:45

net op tijd de paarden gevoerd hierootjes, valt me nu toch een bui uit :oo

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 08:01

Inschrijving is inderdaad gelukt, was nr 7 op de lijst. Lijst is al bijna vol nu. Er is plaats voor 105 kinderen.

Hier ook niet vrolijke luchten. Ben benieuwd of ik het zometeen droog hou tijdens het mennen.
Zoon gaat uit school spelen bij vriendje, dus kan straks lekker een paar uur slapen :z

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 08:03

nog even rust, hier zoonlief nog steeds lui, intussen van alles gedaan, kijken of ik hem zijn bed uit krijg :')

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 08:31

Goeiemorgen!

SL: goede terugreis gewenst!!

Tine: wat een populaire vakantie-activiteit, dat je je 'snachts moet aanmelden om op tijd te zijn. Dat deed ik vroeger alleen bij een concert van Queen of de Dire Straits..... zitten voor de deur van de VVV :D .

Gisteren les gehad.... zag er blijkbaar beter uit dan dat het aanvoelde 8)7 . Hopen maar dat daar morgen tijdens de wedstrijd meer evenwicht in is.
Ik kom serieus in tijdnood. Heb gisteren de koets uitgebreid gewassen, maar op weg naar - en tijdens de les kon ik de vele Schotse Hooglander - tractaties niet ontwijken en zitten de wielen weer vol met mest :( . Pony heb ik ook gisteren gewassen, want vandaag heb ik de hele dag de oppaskindjes en moet vanavond met mijn dochter naar ballet. Hubby is gelukkig wel thuis, dus ik hoop dat hij de ballet voor zijn rekening wil nemen en ik vanavond de boel klaar kan maken := .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 08:46

Gem: niet te druk maken over de wielen. Als de kar verder netjes is.... Die wielen rij je wel weer schoon bij het losrijden.
Ik wacht dan toch liever thuis achter de pc dan bij de deur van VVV :D Inschrijving is al gesloten. Binnen 9 uur na opening. Is erg populair hier.

Nou, ik ga pony pesten ~~}>

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 08:59

Tine: pest-ze }> !

En de dag heeft alweer een andere wending gekregen.... zoon belt net op van school dat de excursie naar de brandweer (1 dorp verderop) niet doorgaat als er niet nog een ouder zich aanmeldt om mee te fietsen. Het regent, dus K. (een moeder die altijd voorop loopt als het om schoolreisjes en excursies gaat, maar het last-minute zo kan afbellen om niks), heeft genoeg reden om opeens verhinderd te zijn :( .
Hubby gaat nu op de oppassen en ik ga in de regen mee naar Stevensweert..... groep 8 is al genoeg de dupe geweest van excursies die niet doorgaan :(:) .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:34

:(:) voor Gem. heldhaftig van je! :)

@tine; pony met kronkeltje en zoonlief ingeschreven voor speelweek :)

Hier regent het inderdaad heel hard :+ Ik wilde naar de sportschool gaan vandaag.. Maar ik denk dat ik het laat. Bij het uit bed komen al flink last van mijn rug.. ^) Vandaag moet de revalidatie bellen, ik zou deze week iets horen namelijk..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:49

Tine, gave foto's van zoon en pony !! toppers.
Gaaf zo'n vakantie activiteiten commissie ! super dat je hem op de lijst hebt !
Frensie veel succes met helpen opbouwen van de endurance, rij je zelf ook nog mee ?
Gem, heel veel succes op de wedstrijd morgen !!
AKs,...regen en BI ook....blegh..
hier heel dreigend, maar ik ben buiten zo ver klaar, heb de takken die ik gesnoeid had allemaal al op geruimd met de trekker en aanhanger..ben lekker vrij vandaag !!!! *\o/*
SL...bijna op naar het vliegveld......36 uur.........lang hoor !!

veel plezier vandaag voor allen !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:31

Mooie samenvatting Bianca +:)+ En lekker vrij!
Aks: pony heeft wel meer kronkels hahaha, maar toch ben ik heeeeeeeel erg blij met het beestje. <3 Ik hoop dat ze je vandaag dan ook echt gaan bellen
Gem: sterkte. Wel lief dat je dan toch weer gaat helpen.

Nou, die pony is zo dom nog niet. Eerst viel hij na 3 sprongen snel weer terug in draf, maar heb uiteindelijk meerdere voltes in galop kunnen doen. En nog redelijk over de rug ook. Hij heeft een uur lang heel hard zijn best gedaan, was echt fijn mennen. Het moet allemaal nog veel beter, zeker voor de M, maar dat gaat wel komen. De aanhouder wint he?! Achterwaarts gaat ook steeds beter, die ging eerst altijd in dikke paniek. Hij gaat nu netjes rustig en zelfs af en toe ook netjes afgebogen. Nu alleen nog recht.

Ik ga snel uitmesten, voordat jullie regen ook hier aangekomen is.....

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:35

Pffff wat een p*sweer hier...
Gelukkig hebben ze gisteravond het gras op stal nog in balen gedaan dus dat is net op tijd binnen!

Menles vanochtend ging super!! Ben nu even wat aan het eten en dan ga ik zo weer weg.
@ Biancacoo ik doe morgen mee aan de endurance, 30 km. Zin in!! Hopen dat het dan wel iets droger is dan nu...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:39

Oh hier is het eindelijk droog! ik ga even een nieuwe werkbroek halen (huidige wordt dun bij de billen :P Dus dat is zeer binnenkort *krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk* en dat gun ik die mannen in de werkplaats niet :') )
En even kijken of ik een ruitjesschrift kan vinden..

Daarna fiets ik op 't gemakje even naar stal denk ik. Heb ik toch soort van gesport vandaag zonder naar de sportschool te gaan :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:48

Hier komt de regen nu wel heel vlotjes naar beneden. Bleh.
Ben blij dat ik vanmorgen al met pony gemend heb en uitgemest. Thabor mag vanavond voor het eerst weer naar springles met manlief. En Rembrand heeft even een weekje vrij. Hij heeft 2 bulten (van tekenbeten) op zijn elleboog en dat ziet er na het rijden wat rood uit, dus wil ik even laten herstellen.

Morgen mag zoon meedoen bij de manege met diplomarijden, dus ik ben vast alle spullen aan het klaarleggen. Als de auto dan vanavond terug is van springles, hoef ik het er alleen nog maar in te leggen. Pony was ik morgenochtend pas, hoeft hij niet de hele nacht met knotjes op stal te staan (in de regen blijft hij niet wit denk ik zo maar)

Als het goed is, heb ik volgende week vrijdag mijn nieuwe bus. Het is een iets lichtere versie geworden dan we in eerste instantie wilden, maar voor een nieuwe moest ik 6 maanden wachten (levertijd) en als ik dan tot die tijd iets anders wilde huren, werd het wel heel duur. We gaan nu een 103 kw VW transporter leasen (mag ook 2500 trekken hoor, maar we wilden eigenlijk de 132 kw en dan 4 motion), is een tweedehands, dus dat scheelt mooi weer in de prijs. Wel bij leaseplan en dus niet bij de dealer hier in de buurt. Scheelde per maand minimaal 150 euro!!

Nou, ik ga mezelf is aanzetten tot wat klusjes.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:55

:wave:

zo ook weer thuis van werk, helemaal zijknat op werk aangekomen bah.....

tine klinkt leuk voor de kids! gaat wel snel zeg.

frensie veel plezier morgen!!

aks nieuwe werkbroek xD tot zo op stal dan :)

gisteren heeft aks fotos gemaakt van wish voor de kar :+ zag er niet uit alle gangen hebben we gezien + wat nieuwe soort gangen, morgen komt de osteo misschien dat ze wel ergens last heeft.
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:58

jajajajajajajajaja,

eind van het geregel komt in zicht :D
wel leuk hoor, maar man, wat een lekker idee dat straks weer voor een jaartje klaar is, hihi

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 13:59

gave foto mel :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:53

Weekend!!!!!!
Ben er wel aan toe zeg.
Zie gave Wish 8-) wat is haar stokmaat eigenlijk? En dravers kunnen er soms wat van hoor, in creatief met gangen 8)7 hoeft nergens aan te liggen :)

S_L sterkte met de terugreis..wat heerlijk weer naar huis :j ik zat een keer uren naast een hele dikke man ook geen pretje }:0
Gem in de meet- en regelstress B-)
Kort- en lang slapende volwassenen & kinderen :z

Ga zo naar stal :wave:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 14:59

Omg.... ik hoor net dat we wrs met het schip naar Novi Sad (Servië) gaan, als de klant akkoord gaat :oo . Vorig jaar wilden we heel graag richting Budapest om de Donau een keer te zien, hebben het ook gedaan, maar dat vonden we toch eigenlijk wel heul erg ver om nog eens te doen. We wilden deze zomervakantie liever een beetje op de Main / Rijn hangen, maar het wordt dus wrs nog 350 km verder dan Budapest := . Tsja... het blijft werk %) .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:06

ha..mooie foto van je draver crazymel...super !
en dravers kunnen idd heel wat aparte gangen doen....hahaha
Gem...tjeeee. dat is wel heeul ver varen....is idd wel werk, en je bent dan wel samen, maar da's een eind !
Tine super gereden met pony vanmorgen, goedzo, succes morgen !!
En een nieuwe bus ! heeel goed ! ben je weer helemaal mobiel !
VHU lekker naar stal..
Aks op zoek naar nieuwe werkbroek. succes !!

het is hier wisselend, droog, regen droog, regen...
krijg nog een zak hondenvoer aan huis geleverd...luxe he ?! normaal moet ik het halen, maar hij had het niet op voorraad, dus haalt het op voor me...en rijd hier langs, dus dropt het meteen, super, want het is ook op.
De jonge reu heeft met dit nieuwe voer geen diarree meer gehad, dus ben er erg tervreden over !!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:09

een soort betaalde vakantie gem! Wil wel mee? Haha. Hoelang doe je nou over zon trip?

Ik ben er verder wel klaar mee. Net revalidatie gebeld.. Nou was onzin dat ze me deze week zouden bellen... Zou ergens binnen een maand schriftelijk bericht krijgen. Dan een intake en dan de (lange)wachtlijst op.. Pff.. Wou dat k een beest was.. Krijgen 9 van de 10 keer bij continu pijn teminste een spuitje ipv dit gezeik

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 15:18

Aks: echt geen vakantie :n . Elke dag lang varen van 06.00 - 22.00 uur, km's maken..... de Donau valt eigenlijk best wel een beetje tegen (lang niet zo mooi als we op voorhand dachten). Het voordeel is dan wel weer dat het daar veel mooier weer is.

Ik hoor net de reis idd definitief doorgaat. *lichte paniek*