Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Poeltje schreef:Gisteren ritje gehad in het bos. We hadden de kar eruit gehaald, maar die stond op een steil stukje.
Toen we bezig waren met de pony's van de trailer af te halen, rolde zo de wagen de sloot in.
Konden we eerst de wagen er weer uit halen.![]()
Verder zag Bart overal (!!!!) spoken. Zo uit het niets vloog sprong die zo links en rechts. Leek soms wel een kat. Verder wel genoten. Was nog best warm gisteren.
en wat fijn dat het zo goed gaat met Thabor
. Hopelijk is nu alles weer rustig en blijft het hierbij....
Ollie1 schreef:@Gem, je laat het dus nu zo vwb je koetsiersbewijs ? Jammer want je kunt hem nog wel eens nodig hebben.
, niks kapot?
.. schrok eerst wel toen ik de foto zag, maar bij het lezen gelukkig maar!

Nouvel schreef:![]()
![]()
gave plaatjes weer!
wow tine, hij is stoer zeg!
even snel plaatje van vandaag spammen en dan ga ik bedje opmaken en slapen, weekend alweer om, gaat veel te snel...

Citaat:VHU, bedoel je dat als iemand geen samenvattingen wil maken dan ook niet hoeft te posten?
hihi ik snap je post niet helemaal namelijk

Citaat:maar voel me bijna 'schuldig' als ik niet iedere dag reageer op iedereen.
en ook als ik soms alleen mijn eigen verhaaltje vertel en verder niet reageer.
leuk om van je te lezen, ben heel benieuwd naar je kleine kanjer 
)
Toen naar werk in Breda, kon niet gaan paardrijden met dit mooie weer, als het goed is is Rizanta gelongeerd vandaag, had ik dus afspraak, was afspraak 3 kwartier te laat, had ik net zo goed nog even naar paard/poowns kunnen gaan.
Ben benieuwd hoe het gaat, Snuit is een schat in de omgang maar met mennen geen idee of het wat is voor B. 't Is een hele vlotte voorwaartse pony en hij kan als je hem te strak houdt echt gaan drammen (moet je dus niet doen, maar als je dat vlotte 'eng' vindt of niet wilt, kun je er denk ik niets mee, als je het wel leuk vindt, is het een wereldpony).
stout hokje