@Jellee wat fijn zeg en vind het echt een goed besluit van je. Leuk dat die man zo goed met Kay overweg kon, breng je hem met een gerust hart weg. Is het een beetje in de buurt zodat je ook paar keer samen aan de slag kunt gaan.
hierbij het volgende epistel in het tweespan tuig gebeuren.
Alwyn: borsttuig is voor het mooi eigenlijk net te groot ... misschien nog gaatje bijprikken of zoiets... rest past goed. Denk dat hij er nog wel ingroeit, hij is dit jaar al breder geworden... maar goed, dus nog niet helemaal optimaal maar wel bruikbaar.
Snuit: bij hem culeron te klein
(heeft dikkere staartwortel dan Alwyn) en schoftje te klein, zit te nauw, moet echt maat pony hebben, hij is gewoon breder bij zijn ribben. Die heb ik dus enkelspan van Ideal maat pony, past perfect maar goed voor tweespan moet je natuurlijk ander schoftje hebben. En ik wil dit combituig dus ook kunnen ombouwen naar enkelspan, dus moet nu het schoftje weerruilen voor een ponyschoftje en dan klopt het eindelijk
en dan nog setjes ligtogen erbij heb ik ook direct twee goede enkelspan tuigen.
Het zou ook in een keer passen zeg
Maar we zijn er dus bijna 
Vind het wel een mooi tuig, valt me erg mee, was nogal anti kunsstof, maar dit ziet er prima en degelijk uit en is ook lekker licht. Zitten van die strengen aan met veiligheidssluitingen, echt super, je hebt het zo los. Heb nog setje snelsluitingen gekocht, even uitgeprobeerd, wat een ideale dingen zijn dat.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 09-10-10 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt