Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..
.. dus geslaagd
.. er was bij iedereen streng gejureerd maar ze heeft toch voor hij 2de keer een wedstrijd 176 en 178
.. dus ben trots 
.. heb van die mooie zwarte tuigonderleggers (wist de maten niet maar er stond naast de winkel een look a linke rivaldo van 1,12 dus mocht daar alles op passen
, knalroze longeerzweep, nieuw menbit, hoorde jullie over tongvrijheid dus heb die maar meegenomen
en lederbalsem
(mijn moeder wilde graag dingen halen voor het mennen, maar heeft hier minder verstand van dus het leek haar beter om mij mee te nemen, weet dus al wat het is maar zo heb je ook wel wat je wilt
)

Evelli schreef:gok een huismerk sprenger look a like met een tongboog
.. niet op gelet, er was niet super veel keuze, of rechte stang, met grote kinketting of een met tongvrijheid en passende kinketting en kleine scharen (ze steken niet uit lang de mond)
De bak was vandaag super!!
.. ja onze bak was gewoon mooi vlak, wel paarden voeten erin, maar ik kon gewoon heerlijk zitten en af en toe ging het karretje wat heen en weer maar niet zo erg als die ene keer..
wil hem eigenlijk even slepen, met dids uiteraard
2 vliegen in 1 klap dan he
). Gelukkig wel handschoenen...en muts op
maar mannetje zag er wel erg koud uit na afloop. Na afloop heb ik de boel maar alleen opgeruimd en Han in de stal gezet met deken om zich heen en warme chocolademelk
Gelukkig vond hij het nog wel leuk ...