Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Het is lastig en vervelend, maar ik wil niet met van alles en nog wat te spuiten. Gewoon rustig laten uitzieken dat is ook beter voor het immuunsysteem. Bor zijn buurman die nu alweer 3 weken echt ziek is heeft al van alles gekregen.... cortisonespuit, 5 dagen AB nu staan hij met dikke benen en heeft gisteren weer 3 spuiten gekregen. Diagnose (nu pas) een virus..... die cortisone en AB waren helemaal niet nodig...
Lees zo nu en dan al wat mee, maar weet niet of ik de tijd heb om alles bij te houden, ik doe mijn best
Hanna en Dexter in dubbelspan! Was heel erg benieuwd hoe dit zou gaan, aangezien Hanna een shetlander is van 1.01m en Dexter een welshje van 1.23m.. Ze hadden beide al wel veel dubbelspan ervaring. Hanna is, ondanks haar leeftijd (bijna 24), behoorlijk pittig en stapt flink door, Dexter is vaak heel relaxed, dus ik gokte er op dat dit er voor zou zorgen dat ze samen er wel uit zouden komen. Het ging van begin af aan super! Stapten direct in het zelfde tempo en tegelijk weg. Draf ging ook heel goed! Hanna wat inhouden en Dexter bij drijven

opgelost door gewoon te wachten en dan doet ze het op enig moment (vaak al na paar minuten) vanzelf en vervolgens is het na een paar keer geen probleem meer. Maar als je gaat duwen, trekken, schreeuwen of slaan verzet ze geen pas meer of gaat steigeren...
Ze staan ook samen in de box dus kennen elkaar goed.
. Mijn vorige pony moest ik voor de plank zetten en jas over zijn hoofd en dan liep ze naar binnen.
nu de verzorgsters opgedragen om hier om te kleden in schone paardrijkleren en de cap etc hier te laten, zodat ik zeker weet dat ze niets mee naar stal slepen.
baal daar zo van.
wat =_$&×^_× als je lichaam niet wil doen wat jij zo graag doet, les geven.
frustrerend en waardeloos dat je zo'n pijn hebt...
hoop dat je het vol kunt houden,maar doe voorzichtig....en kalm aan..