maar voelt altijd nog vertrouwd, die
brabantse hoek Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
brabantse hoek
''want een fjord hoort lekker mollig''

, dan zit hij goed in z'n vel, romeo moet ik nu echt op letten, die heeft hier thuis geen pensionstalstress meer en dan heel veel gras en baasje met weinig tijd, daar mogen wel wat kilo's af, pony van dochter gaat ook tichting de 20, nog niet echt oud, maar ergens zievik ze dan liever ook niet te afgetraind. Hahaha, nu lijkt het of ik van rond houd, maar hier zijn de labradirs bv echt in sportconditie.

)

Denk dat ik er dan ook nog wel wat mooie spiertjes op krijg 

Het oudje wat bij 'm in de wei staat (31) zou ik eigenlijk graag wel wat ronder zien. Gewoon zodat ze wat extra's heeft als ze het nodig heeft
maar je voelt de ribjes netjes. En het schoudertje. En zijn kont blubbert niet meer (de zijne niet
)
Stond echt zo'n kap op
Heel veel geluk gehad dat hij toen niet hoefbevangen is geraakt 

(al zou ik er zelf best weer zo uit willen zien
pas ik er weer op
)

Zondag gaan we kijken bij die hond waar ik eerder over schreef. Door de telefoon klonk het allemaal heel aardig, maar eens zien hoe hij in het echie is.
Maar ik was te lui om terug te lezen en mijn hoofd is een zeef 
Ik hoest inmiddels ook al meer dan een maand flink... bleh..
uiteindelijk bij flinke tinker plus haar veulen gezet.... was hij ook de baas. En nu is hij 5 jaar, loopt als een stoer manneke in tweespan (heeft hij net paar keer in gestaan) maar hij blijft 'bijzonder'.... maar bij hem toen wel besloten hem gewoon uit te besteden aan 'familie paard' moet zeggen dat hij er wel gezeggelijker van was geworden (bijten, springen, enorme drammerige. e.d. was eraf). Had hem dus echt wel goed gedaan, die zomer op de grote wei (ipv in klein groepje).
.
Alleen voor stroom 
Yay!
Als ik dan pas om 8u half 9 eet heeft daar verder lekker niemand last van 
Hebben jullie z'n afgeknotte landbouwdriehoek (langzaam verkeer) op je wagen? Zo ja, waar gekocht?
Hij is verplicht. Dus ik wil 'm op mijn wagentje maken voor ik serieus over de weg ga
Maar krijg 'm lastig gevonden (of voor 35 euro
)