[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 14:35

stuiter, spring, stuiter

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Mijn zoon is geslaagd voor zijn eindexamen HAVO!!
zo trots om hem, dat hij ondanks zijn dyslexie het toch maar mooi gehaald heeft!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:19

@Janouk: gefeliciteerd, hartstikke goed gedaan *\o/* *\o/* *\o/* .

Wat een horroscenario's met die kinderen, daar zou ik ook echt niet tegen kunnen :n , ben zelf allesbehalve perfect als moeder, maar ik probeer toch wel op te voeden :') .

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:19

proficiat *\o/* *\o/* *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:34

Super,gefeliciteerd voor je zoon !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 15:39

Gefeliciteerd!! *\o/* *\o/* *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:33

hoop felicitaties uit te delen hier geloof ik, toppie!!!

hier;

Afbeeldinggrmbl, plaatje doe ut nie..

80x startlijsten die wijzigen, boel deelnemers die gen startlijsten kunnen vinden :?
gewoon keiveul (lompe) vragen van alles en iedereen,
regelwerk..ag, je kan t niet verzonnen krijgen..

owjah....en koppijn...grmbl...
vroeg naar bed zeg ik.
Laatst bijgewerkt door bicci op 14-06-12 19:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:34

Gefeliciteerd Janouk!!! Top!

Hier vier ik geen verjaardagen meer vanwege zwagers en schoonzussen die denken dat als ze op visite zijn, ze niet meer op hun kinderen hoeven te letten :x 8)7 Op zich geen probleem als die kinderen lief in een hoekje gaan zitten spelen, maar dat doen ze niet :n

Heb vanmiddag geholpen met de route erin doen voor de endurance in Renkum en met party tenten opzetten. Morgenmiddag ook weer helpen. Morgenochtend menles. Nu moe :O

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:47

@janouk; toppieee!!!!! :D

verder ga ik nu eerst gauw eten maken! Heb honger!

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:48

janouk *\o/* *\o/* gefeliciteerd!! *\o/* *\o/*

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:48

even vanaf phone:

*\o/* Gefeliciteerd Janouk!!!

vanavond vergadering, wens jullie allemaal fijne avond :wave:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 19:49

o en nog even voor SL; geniet van je laatste avond Nieuw zeeland!!!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 20:35

Janouk gefeliciteerd !!!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 20:55

Hier nog wat verlate foto's van zoonlief bij de clubkampioenschappen, waarbij hij zijn allereerste springwedstrijd reed. Bixiespringen is in een 20x40 bak, goed afgesloten. Dan is een gewoon springparcours op een groot grasveld wel ineens heeeeeel groot. Maar goed, ze hebben samen heel veel geleerd.

Eerst mochten ze een oefenrondje maken. Na de laatste hindernis (nr 10) ging het helaas mis. Pony landde een beetje schuin, waardoor zoon eraf viel. Pony bleef wel keurig stil staan
Afbeelding

En dan voor het echie...
Afbeelding

Afbeelding

Het resultaat: wisselbeker voor doorzetter van het jaar gewonnen
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:00

Hier helemaal gaar }:0
Ga even mee met alle samenvattingen en opmerkingen maar even voor Janouk's zoon een *\o/* *\o/* *\o/* superrrrr.

Citaat:
VHU gezellig naast een studentenhuis... lijkt mij niet echt ideaal of heb je er geen overlast van?

Tja we wonen midden in een buurt waar van alles woont. Van jong tot oud van rijk tot arm. Er zijn hier meer studentenhuizen rondom ons. Meestal gaat het goed, maar is beetje afhankelijk van de groep die erin zit. Nu hebben we gelukkig een fijne groep, vorig jaar was een ramp.
Wij zijn op zich niet zo moeilijk hoor, maar ik wil wel kunnen slapen. Als ik niet kan slapen wordt ik echt venijnig hahaha. IN de tijd dat we hier wonen (12 jaar) hebben 2x politie gebeld en dat was met die groep van vorig jaar. Dus het valt eigenlijk best wel mee.
Moet zeggen dat ik dreinende en gillende kinderen in de tuinen soms erger vindt :P

Bente is vandaag gelongeerd, morgenochtend moet ik werken, morgenmiddag hoop ik echt nog even te kunnen gaan rijden.

Balans van vandaag 1x paracetamol, maar het was ook een waanzinnige dag met bijna alleen vergaderingen en gesprekken :roll: had ik geen last van mijn rug gehad, had ik wel hoofdpijn gekregen hahaha.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:12

Nou dit is ongeveer de 10e keer dat ik mijn post wil wijzigen en het lukt niet... probeer nu maar nieuwe post, Tine wilde zeggen dat ik die foto's zoooooo lief en mooi vindt, geweldig!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:12

@tine; wat een onwijze leuke fotos! Wat een heerlijk guitig kereltje! :D

@vhu; heerlijke dag dus :=

Hier net gegeten.
Vandaag op stal de wei uitgemest en toen de draden even gereorganiseerd.
Daarna lekker in de bak gereden, ging wel goed, en ik wilde ''uitstappen'' op straat... Tot ik dus op de doodlopende weg langs het huis reed wat nu gebouwd was (veel te zien dus, veel mensen die in de fundering aan het herriemaken zijn, rietdekkers, badkamerinstallatie etc).. Voor ik het door had was ik er langs :oo Dus toen ook maar door gegaan het bos in, en langs de andere kant terug. Een kilometer of 4 is het dan geloof ik :) Wel nog lekker een eind gedraafd :D

Verder ga ik nu gauw tekeningen maken op de pc :) We gaan misschien over naar een paddockparadise op stal :D helemaal leuk! :):)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:33

*Kruipt onder hunnebed weg*

Wat een aandoenlijke foto's, Tine <3 Die eerste ook, hihi. Gelukkig leert iedereen het met vallen en opstaan.
Pony staat echt te kijken van 'he, deed ik iets verkeerd?'

Janouk gefeliciteerd!

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 21:36

wat een geweldige fotos!! leuke pony!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:16

ffies snel :o

@Janouk, gefeliciteerd met zoonlief *\o/*
@Tine, wat heb jij toch een knappe zoon en idemdito pony :j

Verders niet écht bijgelezen :o even druk met andere zaken :7

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 22:59

@ Janouk: gefeliciteerd voor je zoon!!!

@ Tine: geweldige zoon en pony heb je! Ik blijf ontzettend verliefd op Amerigo! <3

Ik ben echt al heel boos geworden op mijn vriend om die boete, 230 dollar is echt niet niks! Maar goed, hij reed 30 km/h te snel, in België nemen ze volgens mij je rijbewijs in beslag. Feit is wel dat ze hier strenger zijn, hier is 0-tolerantie, dus als je 81 rijdt terwijl 80 is toegestaan, ben je gezien. De buren noemen hem nu Speedy, en daar zal hij nog vaak van horen! Ik heb op mijn werk iedereen verteld van de boete, dus toen mijn vriend gisteren mij kwam halen, heeft hij het te horen gekregen :Y) (Ben ik nou slecht? }> )

Hier begint het te stressen... We vertrekken morgen ochtend en de koffers zijn niet eens gepakt... Ik ben een beetje bang dat we zwaar over het toegelaten gewicht gaan zitten, maar ik ga proberen om enkel mijn handbagage te zwaar te laden en maar hopen dat ze het niet controleren. :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 23:16

Nee hoor je bent niet slecht dat is vrouwelijk venijn, dat is prima hahaha.
Zeg dat is dan toch snel gegaan S_L jouw Nieuw Zeeland avontuur, jeetje zeg nu alweer naar huis. Hoe lang reis je er eigenlijk over?

Heerlijk eindelijk een keer een vrouw als voetbalanalist bij Jack van Gelder +:)+ ben ook wel voetbalfan / hou van dat slappe prutsmuts eromheen en van die mannetjes die denken dat ze alle weten... solly ... en ben het helemaal eens met commentaar op bondscoach :=

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 23:37

@ VHU: oh dan is het goed :+ Ik kon het gewoon niet laten, ik wou dat hij die schaamte voelde :Y)
Het avontuur hier is uiteindelijk wel snel gegaan, maar ik kijk er toch heel erg naar uit om naar huis te gaan :o Ik heb al 2 dagen zenuwen, voortdurend naar het toilet gaan... Onvoorstelbaar!

De reis duurt in totaal 36 uren, niet niks dus! Maar we vliegen dit keer terug in de tijd, dus we vertrekken hier zondag middag en maandag middag zijn we thuis. Voor ons duurt het helaas wel wat langer -O- Hopelijk heb ik geen kinderen achter mij zitten in het vliegtuig, die stampen altijd tegen de rugleuning... (niet allemaal, gelukkig zijn sommigen wel goed opgevoed, maar vaak is het erg vervelend om een kind achter je te hebben..)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 00:29

@Tine: <3 , twee kanjers om trots op te zijn <3

@SL: alvast een goede reis!

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 02:32

Bedankt allemaal _/-\o_

@tine wat een zalige foto's. En wat een zalige pony, die gewoon wacht op het baasje <3

@Sl heel fijne en veilige reis.

Zo dan ga ik nu weer slapen, ik was wakker geschrokken van gesnurk naast me :O en kon niet meer in slaap komen. Dan jullie maar even gedag zeggen haha :wave: en een kopje thee en weer terug naar bed.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 06:33

goedemorgen