Misschien dat het zou helpen als ze elkaar kennen, maar vaak vertrouwen ze ook op elkaar als ze elkaar niet kennen, blijven kudde dieren.
Fototje van vandaag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
..
, en rivaldo wat passen die 2 toch goed bij elkaar
lijkt me zo gaaf om lekker in zo'n moestuintje te kunnen rommelen en frummelen
Je kunt in feite alles wat beetje normaal is naast elkaar zetten want als het goed is hebben ze oogkleppen en een menpony/paard weet dat hij/zij gewoon aan het werk moet. Wat niet wil zeggen dat het dan direct een tweespan is dat samen goed werkt, daar gaat tijd inzitten en hoeft ook niet altijd te lukken.Citaat:Kan je 2 pony's die elkaar niet kennen in 2 span zetten, of is het beter om ze eerst kennis te laten maken (bijvoorbeeld samen in de weide)
Verheug me nu al op onze heerlijke soepen, sla, tomaat, komkommer en de bietjes & boontjes. Heb ook voederbiet voor 't peerdenspul.
vind dat nooit wat maar goed het is goed voor 'de contacten'
... ben ook een echte Bollenstreekse van origine, de bollenboeren-genen zijn zeer ruim aanwezig
. Over 2 weken weer de bloemencorso, hopelijk vind ik de tijd om weer eens te gaan kijken. Word je niet bijna overhoop gereden door de toeristen momenteel?
. gem schreef:Heb trouwens een vraagje...
Ik heb in 1994 mijn mendiploma en koetsiersbewijs gehaald. Liep in 1996 af. Door allerlei verhuizingen en omzwervingen heb ik nooit de herinnering gezien dat ik hem moest verlengen en dacht wrs toendertijd dat deze levenslang geldig was. Ik heb hem wel altijd bewaard, hoewel ik 14 - 15 jaar niet gemend heb.
Zou ik hem nu weer kunnen laten aanvragen / verlengen of moet ik weer opnieuw examen doen?
!
. Dat gaat mij met terugwerkende kracht 8 x 35 euro kosten (dus vanaf 1996 en elke 2 jaar verlengen), inclusief de WA-verzekering waar ik 15 jaar lang geen gebruik van heb hoeven te maken, en zij dus zo in de pocket kunnen steken
.
.
.