Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
..
.. Als ik besluit mee te doen, en ik merk dat me paardje aangeeft dat hij er geen plezier meer in heeft of te moe is, stop ik gewoon!
voor het langelijnen gedoe / sleepjes werk. Nog geen tijd gehad het uit te proberen maar dat gaat volgende week gebeuren! 
) Ik hoop ook met iemand mee te kunnen rijden die dit al is gedaan heeft of ook de kenningsmakingsrit gaat doen (voor mij is het nu een planning wat mij leuk lijkt, maar wanneer ik me kan inschrijven zal ik pas beslissen
)
.. belde vooral om te vragen of het dekje optijd binnen kwam voor de kerst, kado voor mijn zus toen vroeg ze heel aardig of ze het alvast moet inpakken in kerstpapier
.. super aardig
ga lekker uit eten zo
lekker tapas eten

Dat soort dingen kun je heel goed oefenen, met groepje of alleen. Netjes stilstaan naast je. Accepteren dat andere mensen aan de pony/ paard zitten .Mond bekijken, ogen, een stethoscoop tegen buik leggen etc. Dat laatste, die stethoscoop, heb ik met een paard echt op moeten oefenen want die was als de dood voor die dingen
een keer een veterinair bijna weggetrapt
tja zo maak je geen vrienden... dus lekker oefenen.
bent of in ieder geval goedgekeurd dat je mag starten is het alleen maar hartstikke leuk!
m maar als ik de kans krijg begint het wel weer te kriebelen. 

morgen de driejarige maar weer even in het tweespan neerzetten