En dankjewel!
ik was ook heel blij met het beeld. Van de lieve bokker Lente heb ik een masker met oornetjes te leen dus ik ga eens uitproberen of dat helpt. 5 combinaties in een 20 x 40 bak vind ik echt enorm veel..dat zou hier echt niet goed komen. Dat losrijden bij het mennen is wel een dingetje he?Ik heb nu een webtech tuig, hoef niet te poetsen en het is lekker licht maar ik wil dus graag tzt overstappen naar biothane.
Pjer, zoiets zou moeten kunnen passen toch? https://tjeuvandemeulengraaf-mensport.n ... -biothane/

Dus er zit zo'n mooie progressie in. Ik had deze keer les van Anne Z, en die was ook erg blij met onze voortgang. kreeg echt een dikke veer aan het einde van de les; goed voor mijn zelfvertrouwen. Het lukt me steeds beter om tempo controle te krijgen, en Ronnie ook een beetje te laten sjouwen. Zijn nog maar korte stukjes... En meneer is nog steeds een uitdaging, maar wel een die steeds leuker begint te worden. Dan is het wel jammer dat ik tussendoor niet kan oefenen, maar ben al blij dat dit zo even kan.
. Ze is lang geleden beleerd geweest voor de kar, maar omdat het erg lang geleden is, beginnen we gewoon met de dubbele longe, lange lijnen en een keer slepen. Dan kan ze er even weer aan wennen en ook mijn stemhulpen leren kennen.

. Dus ik zal even een rondje reageren.
. Ik heb mijn eigen merrie een tijdje met netje gemend en ook gestart, deels omdat ik het mooi vond, deels omdat ik het idee had dat ze er beter door kon focussen. Inmiddels eigenlijk alweer jaren zonder. En ze is zonder eigenlijk minstens zo braaf als met. In het kort: als het jou rust geeft, zeker gebruiken
. En Johnny verdient eigenlijk ook gewoon zijn eigen tuig, beetje tandemen, maar dan ernaast, zodat ie niet hoeft te trekken
) en toen heb ik ze weer bij hun ouders afgezet. Dat is dan wel heel leuk om te zien, zo op de zondagochtend.
. De stilstaande graafmachines en klapperplastic waren dan weer totaal niet spannend
.