Wat zou dat ongelovelijk balen zijn als dat zou moeten zeg ...
Nou ik had vandaag echt zo'n bagger-rit bleh. Leek alsof ik weer helemaal van voren af aan kon beginnen of zelfs nog erger ze ging echt helemaal 'uit' en was geen kant meer op te krijgen, wilde helemaal niets meer
Ík wist echt niet wat ik moest doen. Ben er eerst maar afgegaan eindje met haar lopen. Ze was ook helemaal verkrampt zo zielig eigenlijk want dat was het ik drong helemaal niet meer tot haar door
Wat nou de trigger is geweest, ik vrees een tikje van mij omdat ze met het begin al heel slomig was en dat accepteerde ze dus totaal niet, of ze werd bang, ik weet het niet. Ik tikte haar gewoon bij in stap paar keer, helemaal niet erg of zoiets maar blijkbaar vond zij dat wel .... Het voelde niet als verzet in die vorm van niet willen maar meer totaal niet meer durven of zoiets...
Naja al met al ben ik er een paar keer op en af gestapt (dat was opeens ook heel spannend...) en op een of andere manier hebben ik haar weer aan de praat gekregen aan het eind stapte ze normaal rond, zijn zo'n 1.5 uur bezig geweest met niks dus eigenlijk.
Pffffff.
Kan jammergenoeg morgen niet rijden maandag maar weer zien hoop wel dat ze dan weer normaal doet. Zo jammer ging net zo lekker vooruit met alles.
Mocht iemand tips hebben, ik hoor het graag. Ben nu maar rustig gebleven en ben er net zolang mee bezig geweest tot ze weer ontspande en normaal rondjes liep ... paar keer even aangedraafd en toen maar gestopt.