ben er een beetje klaar mee hoor mezelf steeds te moeten verdedigen. Ga zelf maar op Samoerai dressuren, kom je er wel achter. Er worden weer allerlei conclusies gedaan die nergens op slaan en die ik niet heb gezegd.
**zucht**
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Akshay schreef:tine10 schreef:
Die opmerking snap ik niet hoor. Ten eerste is ze niet klein en ten tweede waarom zou een kleine pony niet goed in de dressuur kunnen lopen?
Omdat de verhouding met ruiter erop dan wat scheef is. Je je houding daarop gaat aanpassen. Pony sneller uit balans is etc.
Het is niet ideaal. Wat niet maakt dat het niet kán. Maar wat meer aanklooien.
(Lijkt mij dan hè. Als eigenwijs die ook graag op een c pony klimt )
En een![]()
Ik blijf maar bijlezen hier telkens.. Dus ik kom ook maar weer gewoon kletsen denk ik
VanHuisUit schreef:![]()
ben er een beetje klaar mee hoor mezelf steeds te moeten verdedigen. Ga zelf maar op Samoerai dressuren, kom je er wel achter. Er worden weer allerlei conclusies gedaan die nergens op slaan en die ik niet heb gezegd.
**zucht**
Citaat:Citaat:
(blijft natuurlijk beetje aanklooien met zo'n kleine pony maar goed)
Die opmerking snap ik niet hoor. Ten eerste is ze niet klein en ten tweede waarom zou een kleine pony niet goed in de dressuur kunnen lopen?
Citaat:Hoop dat je een fijne rit hebt gehad Janouk, waaide je niet van de wagen af?