Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het kan hem niet hard genoeg maar zelf mennen vindt hij helemaal niets. Staat liever achterop..
..

.
. Mijn stalgenootje en wedstrijdmaatje heeft ook een PRE, die voor de koets staat (en waar ik dus ook nogal een mee men). Fijne hengst en zoooo bomproof zowel onder het zadel als voor de koets. Behalve bij het buitenzetten, dan neemt hij je nogal eens in de zeik, door als een duveltje de rit aan te nemen richting paddock, maar uiteraard op het laatste moment linksaf richting "merries" af te slaan.
. En zie hem dan nog maar te vangen... 
Lekker veel rechtuit?
Daar werk ik. En woon in Etten-Leur. Woon je nu nog in de buurt of niet?

dat kan ook nog inderdaad
Ik heb zo'n droge die dat wel best vindt
Paar keer met handpaard gereden, jonge haflinger. En dan in galop door het bos
(1x gedaan in galop) was wel heel machtig 
Lekker moe maken 
)
* boehoe *... (had m'n zinnen gezet op een prachtig huis, te huur. Geweldig, super
, maar te vroeg. Hoopte stiekem dat ie nog een maand of 5 te huur zou staan
)
want mega drukke dag, voornamelijk met halen / brengen zoon van schoolkamp, moest nog wormkuren ophalen bij DA en straks weer naar hockey, tussendoor naar Ollie, en als het meezit is manlief straks ook weer thuis (en dan heeft die ook wat aandacht nodig
).
. Mijn gevoel zegt: in de wei met dat manneke en wat oppakken 2x per week ofzo beetje lange lijnen (vooral rechtdoor en oefenen halt/voorwaarts stukjes draf e.d. half uurtje per keer) en dan van de winter zo doorgaan met sulky'tje erachter. Dan volgend voorjaar wat serieuzer. Als hij erg dominant wordt gewoon castreren. En verder gewoon wat wandelen en misschien wat grondwerk.
wat is het nog kkkkkoud.