Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar, nu zijn jullie snel weer thuis !!!

Had 'm al eens meer gezien, maar hij blijft leuk!
't wordt een gewoonte... Zo naar stal fietsen en lekker aan de gang met pony. Vandaag laatste dag echt droog

en dat komt ndiet daardoor..
Gestofzuigd, ga nu de was opruimen en de tafel leegruimen. Rond 11u naar stal toe
)
, dat doe ik alleen met wedstrijden of wanneer ik aan boord ben. Maar ja, dan is het "werk".
. Ik kom ook nog aardig in tijdnood, heb straks les, moet vnaaf uit eten, morgen de hele dag oppaskindjes en 'savonds dochter naar ballet brengen en halen, en zaterdag om 09.00 uur wegrijden met een geladen trailer....... wanneer moet ik nu aan de koetspoets en ponypoets
??
Gem... de oplossing ligt voor de hand... oppaskindjes aan de poets

. Vorige week had het zo geregend en lagen er overal in de tuin nog bekertjes, bakjes, schepjes waar uiteraard allemaal water in stond. Kindje 2 van 17 maanden kiept ze stuk voor stuk over haar hoofd. Haar broer deed vrolijk mee.... gooide ze ook bij haar over haar hoofd
.
Ik kan er wel om lachen, zulke acties... vriendlief niet
Twee jaar geleden kwamen mijn neefjes en nichtje op mijn verjaardag, was mooi weer en terwijl ze binnen stormden, stond de jongste (toen bijna 2) op de bank te springen en viel die er prompt vanaf op z'n kop op de vloer, de oudste van toen 6 gooide de thee omver bij de eettafel die er al stond voor andere visite en terwijl alles in rep en roer was, hadden we even niet in de gaten dat de middelste (toen 4) in de tuin een emmertje vieze blubberige modder (volgens hem: zandbak) aan het volscheppen was... deze mee naar binnen bracht en plompverloren omkeerde op de witte tegelvloer... Ik geloof dat ik wat kalmeringsmiddelen voor vriendlief moest gaan zoeken