[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 04:27

Bleeeh wat een rot nacht.. morgen voor 13:00 scriptie inleveren en dacht nog wel even wat visual te kunnen maken.
Maar de techniek laat mij behoorlijk in de steek :S
Illustrator weiger, daarna me laptop en ging dat ding een half uur lang updates instaleren... en nu laat photoshop me in de steek!
Ga maar slapen en vroeg me bed uit, zodat ik hopelijk nog iets kan doen..

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 05:08

@ Jenkins: wat rot zeg! Dat is de wet van Murphy hé... :(:) Hopelijk komt het toch in orde en krijg je alles op tijd af!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 06:00

@jenkins en SL :(:)

Hier zenuwachtig :o vanmiddag hoort mijn zoon of hij geslaagd is voor zijn HAVO. Ik hoop het zo. Eerst naar Harderwijk om een vergadering te notuleren en dan als een speer weer naar huis om thuis te zijn als school gaat bellen. STress.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 06:04

@ Janouk: spannend van je zoon! Ik zou zeggen: ik duim voor jullie, maar nu maakt het toch niet veel meer uit hé :Y) Ik hoop dat hij geslaagd is! +:)+

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 07:31

SL balen van de bekeuring! Maarja, eigen schuld dikke bult voor je vriend...
Jenkins altijd vervelend als computers niet doen wat je wilt!! Succes met inleveren!
En Janouk... SPANNEND!!! Denkt je zoon dat hij geslaagd is of is hij er niet zo zeker van?
VHU gezellig naast een studentenhuis... lijkt mij niet echt ideaal of heb je er geen overlast van?

Het zonnetje schijnt hier!! Heerlijk weer!!
Gister was ik bij mijn broer en schoonzus op bezoek, en is het daar in huis altijd zo'n vreselijke bende... niet te geloven, nu ook weer.
Zo eerst even boodschappen halen, dan Gwin longeren en daarna naar Renkum. Ik ga meehelpen met de route van de endurance uitzetten.

Fijne dag allemaal!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 07:45

Goedemorgen.

Hier ook zonnetje.

Hoe is het voetbal afgelopen? Zijn we ervan af???? Ik vind het altijd zo raar dat de coach de schuld krijgt bij verlies. Het zijn toch de spelers die niet goed hun best doen, terwijl ze er bakken geld voor krijgen.

Nou, ik ga aan de slag. Straks mennen met Amerigo en springles met Thabor.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 07:45

Jenkins....balen....ik hoop dat het nog goed komt met je scriptie.
Janouk...spannend !!!! hoop dat hij geslaagd is !!!!
VHU succes met je hectische dagen..post is straks naar je onderweg....leuk kado !!
SL...WOOWWWWW dat is echt balen van de snelheidsovertreding....dikke boete...maar ja..zal toch betaald moeten worden, idd zooooo zonde :(:) maar, nu zijn jullie snel weer thuis !!! :j
Biancailona moooie foto's !

Ik heb niets gemerkt van het voetbal, NL in crisis..en wat kost dat elftal ?? ik vind het een verspilling van geld !!! en weet niet eens een uitslag hahaha..heb stukje zorro gekeken, wat is ie goed he AKs...??? superfilm..en toen heel goed geslapen, tot onze wekkerhusky ons om 5.20 besloot eens wakker te maken omdat hij fanatiek met een ander wilde spelen die nog lag te slapen...en die dus wakker ging blafhuilen, hahaha geweldig geluid ! :')

Bicci...tja..een kraam met mijn airbrushdingen..haha....de eerste 10 jaar niet hoor, ik moet echt nog oefenen...ik ben echt vergeleken met sommige airbrushers een beginnerssukkel...maar vind het wel fijn om af en toe eens iemand blij te maken met iets leuks ! waar ik dan ook tevreden over kan zijn. :j

de lucht hangt hier vol met schapenwolken..zonnetje probeerd erdoor te komen..maar dat lukt niet zo best, hoe lang zou het droog blijven vandaag ? ik mag niet klagen, wij hebben al een paar dagen heerlijk droog weer gehad ! super.
werkze, of veel plezier vandaag !!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 07:51

biancacoo wakker geblafhuild :P
Zorro is inderdaad goeie film :P Had 'm al eens meer gezien, maar hij blijft leuk!

@VHU; gelukkig zonder pijnstillers!
@SL; mooie bon.. Maar heel simpel toch, zijn poot op 't gaspedaal, zijn geld? (dure boetes daar?)

Nou weer heerlijk gruwelijk geslapen :+ 't wordt een gewoonte... Zo naar stal fietsen en lekker aan de gang met pony. Vandaag laatste dag echt droog :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 07:56

Owja en @ janouk; komt goed!! Duim voor je zoon :)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 08:14

@SL : Dat is een hoop geld zeg, pfoe... die gaat niet snel meer te hard rijden
@Frensie : Veel plezier in Renkum
@Janouk : Spannende dag, hoe stond hij er voor?
@Tine : De coach krijgt hier groot gedeelte aan schuld omdat hij de spelers niet benut waar ze goed in zijn. Vaak ben ik het met je eens dat heel gemakkelijk op de coach wordt afgegeven, maar in dit toernooi is het wel een beetje terecht moet ik toegeven... ;-)
@Biancacoo : Hihi, een wekkerhus die beetje vroeg staat afgesteld :P
@Aks : Naar stal en aan de slag met pony, veel plezier

beetje 'bij' of nog mensen vergeten? dan Y;(

Fijn wakker worden met zonnetje, ga straks ook naar stal, eens kijken wat de dag brengt, sta in chill-stand :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:48

Prinsje: doet rustig aan vandaag
Janouk: duim voor je mee, spannend hoor
Aks: waardeloos dat je weer zo slecht hebt geslapen. Komt dat omdat je zoveel pijn hebt?
Bianca: moet Hus anders gaan programmeren, tijdstip is niet heel fijn zo.
Frensie: lijkt me leuk om te helpen route uit te stippelen
SL: zonde van het geld!!
Jenkins: ik hoop voor je dat het toch goed komt, maar ja, is wel een beetje het risico als je tot het allerlaatste moment wacht ;(
VHU: nog druk op het werk, maar wel leuk

Zo, volgens mij heb ik de schade een beetje goedgemaakt. Had gister echt geen tijd om te reageren. Ga nu snel Thabor zadelen voor de les.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:52

je moet binnenkort weer 's fotos spammen van je grote heren tine! :)
En het slecht slapen komt niet direct door m'n rug denk ik.. Ik word wel een aantal keer wakker als ik er last van heb, maar áls ik slaap droom ik rot :+ en dat komt ndiet daardoor..

Ben nog thuis :+ Gestofzuigd, ga nu de was opruimen en de tafel leegruimen. Rond 11u naar stal toe :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:54

Tine, veel succes met Thabor les,
ach,....ik moet toch om 6 uur opstaan,..dus was ruim op tijd gewekt...haha....kan er niets aan doen..de husky's slapen ook buiten, tís niet anders. *D
gelukkig geen buren rondom, dus niemand die er last van heeft...behalve manlief... :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 10:55

Nou, blijkbaar is er weer iets misgegaan met het afspreken van de les, want geen instructie gezien. Maar goed, lekker zelf bezig geweest. Nu gaan ze snel weer naar de wei, daar nog even uitmesten, dan even rusten en naar de fysio.

Bianca: kon je in ieder geval op je gemak wakker worden :D
Aks: ik heb wel leuke foto's gemaakt, maar heb nieuwe laptop en die accepteert op een of andere manier de camera niet. Zal wel met andere camera wat foto';s maken. Heb ook nog heel mooie foto's van zoontje tijdens oefenspringen....
Ga straks als ik tijd heb wel even proberen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 11:03

Tine lekker gereden en schade ingehaald hier met reageren (gekkie, hoeft niet, weet je toch :D )
Aks nu ongeveer richting stal en al druk in huisje bezig geweest
Biancacoo heeft geen buren om te pesten met de wekkerhus maar wel een manlief :+

en ik ben net terug van stal, heb heerlijk gereden, was denk ik 3 maanden geleden of langer dat ik soort van serieus gedressuurd had in de bak... wat een machtig gevoel is het toch als het "klopt'' *\o/*
De tips van Paul van tijdens instructieweek werken heel goed door, ik kan heel anders met Mick communiceren nu en jeetje, zelfs linksom had ik bij momenten een mooie ronde Mick die door hals over de rug aan het stappen en draven was. Ben heel trots op 't beestje die zo graag zijn best doet +:)+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 11:42

Goeiemorgen! (Kan nog net)

SL: oefff wat een zondegeld! Balen......

Tine: daar zou ik nou echt slecht tegen kunnen, wanneer je een les afspreekt en er komt niemand opdagen. -O-

Prinsje heeft het goede gevoel van het rijden weer terug! Dan voel je je de koning te rijk!

Biancacoo: 6 uur.... das toch geen tijd :O , dat doe ik alleen met wedstrijden of wanneer ik aan boord ben. Maar ja, dan is het "werk".

VHU: in de B heb je maar 5 wp's nodig, dus je hoeft niet heel goed te zijn om er snel uit te zijn :+

Ik begin alweer lichtelijk stressy te raken voor de wedstrijd. Getver, ik zou willen dat ik daar toch ooit nog eens van af kom :o . Ik kom ook nog aardig in tijdnood, heb straks les, moet vnaaf uit eten, morgen de hele dag oppaskindjes en 'savonds dochter naar ballet brengen en halen, en zaterdag om 09.00 uur wegrijden met een geladen trailer....... wanneer moet ik nu aan de koetspoets en ponypoets 8)7 ??

*gaat nu gauw overblijfmoeder spelen*

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 11:52

:)* Gem... de oplossing ligt voor de hand... oppaskindjes aan de poets ~~}>

:=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 12:12

Prinsje: lijkt me prima oplossing :D
Gem: normaal is deze instructrice stipt op tijd hoor. Vorige week ging het mis, bleek haar mail niet aangekomen bij mij en vrees dat er nu ook iets dergelijks is. Maar goed, morgen bij de gewone les maar even duidelijke afspraken maken.

Nou, ik ga effies een tukkie doen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 12:37

gem,ik sta elke dag om 6 uur op, voordat mijn zoontje naar school moet, moet ik alle honden uitlaten die bij mij logeren, dan eten , zoontje naar school brengen en dan moet ik naar mijn werk.
Tine balen
Prinsjeh,fijn gereden.
Vanmiddag eens op zoek naar luchtige schoenen

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 12:48

Zo pff kwartier van tevoren opgestuurd.
Heb vannacht 3 uurtjes geslapen, dus ik denk maar mijn bed weer ff in :P
Volgende week vrijdag eindpresentatie! Als dat voorbij is kan ik weer mennen en meelezen haha.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 12:50

Jenkins, fijn, daar ben je van af!
Tine, trustuh :Z

Janouk, al goed bericht voor je zoon???

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 13:23

Prinsje: ik vrees dat ik dan meer tijd ben met oppaskindjes poetsen als met koetspoetsen 8)7 . Vorige week had het zo geregend en lagen er overal in de tuin nog bekertjes, bakjes, schepjes waar uiteraard allemaal water in stond. Kindje 2 van 17 maanden kiept ze stuk voor stuk over haar hoofd. Haar broer deed vrolijk mee.... gooide ze ook bij haar over haar hoofd :x .

Biancacoo: jij liever dan ik! :O

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 13:28

@Gem: := Ik kan er wel om lachen, zulke acties... vriendlief niet :n Twee jaar geleden kwamen mijn neefjes en nichtje op mijn verjaardag, was mooi weer en terwijl ze binnen stormden, stond de jongste (toen bijna 2) op de bank te springen en viel die er prompt vanaf op z'n kop op de vloer, de oudste van toen 6 gooide de thee omver bij de eettafel die er al stond voor andere visite en terwijl alles in rep en roer was, hadden we even niet in de gaten dat de middelste (toen 4) in de tuin een emmertje vieze blubberige modder (volgens hem: zandbak) aan het volscheppen was... deze mee naar binnen bracht en plompverloren omkeerde op de witte tegelvloer... Ik geloof dat ik wat kalmeringsmiddelen voor vriendlief moest gaan zoeken _O-

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 13:30

Prinsje: :D :D :D , ik geloof niet dat ik blij zou zijn, maar mijn mannetje zou in de auto gesprongen zijn en zijn heil elders gezocht hebben :x O:) !

Ik ga gauw naar stal.. s.y.l.!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 14:09

Prinsje: ik geloof dat ik daar toch ook niet heel bij mee zou zijn geweest :o Persoonlijk baal ik dan heel erg van de ouders die niets in de gaten hebben op de een of andere manier (vraag me dan altijd af hoe het thuis bij zo'n gezin toegaat)

Nou, ik ga me weer laten mishandelen bij de fysio.