Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

.
. Ze waren zo braaf, Aiden helemaal, de waterrat
. Nadat ik had gewassen en Aiden klaar was met, met het water te spelen heb ik ze op stal gezet. Ik heb nog even maantjes en staart geknipt en daarna lekker gepoetst. Toen kregen de brave knollie lekker eten
.
.
.
. Dan is Aiden ondertussen zo groot als Vjell en zijn kont hoger
.
.
.
. Maar ze stond zo lekker rusitg met haar vriendjes dat ik haar maar heb laten staan
.
Ik zou met Bente bijv zo'n rit nog niet wagen, niet omdat ze het conditioneel niet aankan maar om alle indrukken eromheen en vooral omdat je toch je eigen tempo en idee niet echt aan kunt houden. Maar lees dat je wel 'escapes' hebt ingebouwd. Ja hoor, cap ligt op een van de wagens, of die van mij of die van PeterCitaat:Vhu: had je mijn cap op je wagen liggen? Vind het echt super tof dat ik je wagen mag lenen voor de tijd dat Bickel daar nog staat!
En natuurlijk mag je wagen lenen, ik heb hem keurig voor je schoongespoten na de rit met Naaltje
. Hij mag morgen mee met vierspan denk dat hij het al wist want hij stond er erg stoer bij
zo zien we het graag. Stalhoudster heeft gave foto's gemaakt van mij en Bente, zal ze van de week even op sticky zetten en meenemen, kunnen jullie ze ook zien.
wat een heerlijke plaatjes heb jij toch telkens 
en je kar schoon gespoten, waarom dat dan?
(je zag vast goed waar je gebleven was
)
nu even bijtanken, ben gaar.
(Ben helemaal geen feestbeest dus...)
Citaat:@VHU; snuit weer kaal, voor 'n stukkie en je kar schoon gespoten, waarom dat dan?
weet dat Evelli hem zondag zou gebruiken, denk kan haar toch niet op pad sturen met zo'n bagger-wagen
dus ff spuit op gezet.
maar dan heeft het niet aan mij gelegen
. Af en toe vind hij de middendraf nog moeilijk (mist nog wat kracht) en heeft daardoor wel eens een taktfoutje. Maar goed dat weten we en hij moet toch sterker worden door training en ervaring....