horsewisper schreef:Ik heb er al eens eerder na gekeken omdat iemand het zij, alleen als je hem loshaald je kan hem niet omdraaien, dan kletters hij tegen de grond, kan je hem niet meer omhoog tillen.
Tja en dan houdt 't op?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsewisper schreef:Ik heb er al eens eerder na gekeken omdat iemand het zij, alleen als je hem loshaald je kan hem niet omdraaien, dan kletters hij tegen de grond, kan je hem niet meer omhoog tillen.
IJp schreef:Ik men een enkele keer met mijn shet, maar rij meer met de sulky. Hij doet ook 6x per jaarmee met de minidraverijen op de drafbaan in Alkmaar, alleen zit ik er dan niet achter want het is tot 16 jaar en ik ben al ietsouder dan dat. Ik train hem wel zelf, een enkele keer ook op de drafbaan tijdens de opengestelde trainingsuren. Ik vind alleen het zitten op de sulky zo'n crime
maar ja dat hoort er bij!
IJp schreef:Wat is het verschil?Ik men een enkele keer met mijn shet, maar rij meer met de sulky.
Citaat:
dat lijkt me nou echt leuk om eens te doen! kunnen shetties dan ook ook echt harddraven of is het meer voor de grap?
BlackDevils schreef:IJp schreef:Wat is het verschil?Ik men een enkele keer met mijn shet, maar rij meer met de sulky.
IJp schreef:Shets kunnen echt hard draven,mits ze er echt zin in hebben mocht je 2e paasdag niets te doen hebben kan je altijd op Alkmaar komen kijken. Het is ook 2e pinksterdag. Verder heb je ook nog op Wolvega minikoersen. Het zijn niet alleen shetties die mee doen, maar pony's tot 1.20m en er wordt ook echt gemeten. Vorig seizoen waren er een paar te hoog en die mochten absoluut niet meedoen.
Stado schreef:Hier nog een spannetje!!! Tenminste...bijna. We zijn hard op weg.
Ik heb twee mini hengstjes van 87 cm. Doerak liep al voor de wagen en Rebel moet het nog leren. Hopelijk gaan we van de zomer er echt op uit! En als het goed gaat volgend jaar starten met wedstrijden
Michelle schreef:ik meld me ook. Ik heb een shetlander van 1.08m een vosblonde ze heet emmy en loopt voor een vierwielig marathonwagentje. We maken alleen bosritten.
hier een foto:
Michelle schreef:uiteraard mag je dat vragen, die komt uit hierden. daar zit een man die in deze wagentjes doet en heeft deze voor mij opgezocht.
merrieveulen schreef:OK dat is een net gewicht... ja dat zou inderdaad mijn volgende vraag zijn... klinkt iig goed, en het ziet er mooi uit. hopelijk kan ik van de zomer vast eens rondneuzen wat er te koop is.
Sokkebok schreef:Ik heb een paar weken geleden onze shet van 90 cm betuigd en dat gaat zo goed dat ik helemaal enthousiast geworden ben. *o/*
Nu lijkt het me leuk om in dit topic shetaanspanningen te verzamelen.
Wie weet zit er wel iemand bij ons in de buurt (omg. tilburg/breda) om een keer af te spreken voor een ritje.
Dit is onze aanspanning met mijn dochter en onze verzorgster.
Ze zijn aan het oefenen voor de vaardigheid wat mijn dochter met mij (groom)gaat doen over een paar weken. (alleen de vaardigheid vanwege geen conditie)