Jolliej schreef:Het is heel wat anders om in de les te rijden dan tijdens een wedstrijd. Dat is juist de kunst en heeft tijd nodig! Niet blijven hangen in je balen, volgende keer beter!! Je hebt toch je best gedaan en als je instructrice zegt dat het er goed uitzag neem dat van haar aan hahaha.
Ondertussen ben ik wat uit het balen. Al vindt ik nog steeds dat we het niet goed hebben gedaan.
Mijn instructeur is een hij
.
Vrijdag gaan we naar een oefenparcours hier in de buurt. Daar mag je zo vaak oefenen als je wil(tegen betaling en binnen bepaalde uren). Maar dan zou hij bv even kunnen overnemen om goed te voelen waar ik druk - of in dit geval geen druk voel. En t dan samen oplossen.
Het is soms ook moeilijk uitleggen wat ik voel of tis moeilijk te combineren met wat hij ziet.
Maar er is iig weer een plan. Normaal zou ik eind van de maand weer op wedstrijd kunnen. Maar nu twijfel ik een beetje.. t als oefenmoment extra nemen (want je zet natuurlijk niet zomaar zelf een parcours op). Of gewoon niet gaan, met de kans op spijt hebben..