Ik zie een nieuwe markt na de mondkapjes de strontzakjes met leuke opdruk
Citaat:
een of andere opleiding voor de zorg te gaan doen..maar ben al 42 jaar..dus weet niet of ik dat kan en geschikt voor ben...en financieel weet ik niet of ik het betalen kan.
Mogelijkheden te over, opleidingen worden altijd helemaal betaald en gefaciliteerd. Ik was veel ouder dan jij toen ik overstapte. Ken geen zorginstelling die geen trajecten aanbiedt en ook bij weer ik werk en werkte waren er zij-instromers van alle leeftijden. Ik was niet eens de oudste. Goed kijken wat je leuk lijkt. Ik vind zelf gehandicaptenzorg echt heel leuk. Maar er is zoveel keus. Van thuiszorg t/m palliatief, ouderen, jongeren, speciale doelgroepen. Met veel zorg of juist begeleiding. Bepaald ook wel de opleiding die je wilt doen. Wat bij mij goed hielp is bij paar plekken vragen of je een dagje mag meelopen, krijg je wel een indruk.
Heerlijke foto's Jenkins
en misschien is Sil wel zo afgetraind omdat hij zo te lezen nu best wel veel doet
Ips fijn dat Banjertje weer thuis is 
Het gaat hier met de berichten in het topic weer eens ouderwets hard sorry als ik niet overal op reageer