Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja als het weer mag wil ik zeker op wedstrijd komen
Laat je het even weten wanneer er een is.. ik ben zo iemand die er pas op de dag zelf achterkomt
Citaat:een of andere opleiding voor de zorg te gaan doen..maar ben al 42 jaar..dus weet niet of ik dat kan en geschikt voor ben...en financieel weet ik niet of ik het betalen kan.
en misschien is Sil wel zo afgetraind omdat hij zo te lezen nu best wel veel doet

VanHuisUit schreef:Heerlijke foto's Jenkinsen misschien is Sil wel zo afgetraind omdat hij zo te lezen nu best wel veel doet
erg handig. Hoef ik haar nooit ver uit het land te halen. Als ik langs de wei rijd loopt ze al naar het hek
Iets met klem voor een overgroeid rooster, er toch maar overheen, opzoek naar een andere uitgang, uitkomend bij een dicht hek, dan toch maar terug rijden, en een pad pakken die anders loopt dan je dacht

Pepijn. Stoer hoor!

. 

. Komende zaterdag gaan we een tweede nieuwe geit ophalen (afgelopen zaterdag ook al een). Deze tweede heeft net een vierling gehad. Drie zijn al weg en ze houden de 4e zelf om mee te fokken. Wij hebben niet eerder geiten gehad die net jongen hadden gekregen. Hoe lang duurt het voor de uiers zijn opgedroogd? Moet ik daar zelf nog iets mee of gaat dat vanzelf?