Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L_Rivaldo schreef:Jaaaaa gaan we doen leuk! Even kijken wat de planningen zijn de komende tijden ivm bedrijf.
Wellicht vind je het leuk om te groomen in Teteringen? Ik heb namelijk een groom die wel vaker mee geweest is (en denk ik ook weer mee wil) maar die heeft geen rijbewijs (is 14) kijk maar of je het leuk vind om samen te groomen
L_Rivaldo schreef:Hier gaat het gelukkig met mezelf wel iets beter. Maar dat kan per moment verschillen (borderline).
Mijn schoonvader heeft een bedrijfsongeluk gehad waardoor de pony's op een lager pitje staan (stonden ze al wel vanwege het weer en vroeg donker) maar probeer nu zoveel mogelijk te helpen op het bedrijf.
Gelukkig maakt me schoonvader het af met een zware hersenschudding en gebroken pols na een hoge val van 4 meter op beton. Hij is van de maissilo afgevallen maar kan zich niet herinneren hoe het gebeurd is. Ik kwam gelukkig net thuis en zag hem al strompelend de garage in lopen.
L_Rivaldo schreef:Net ook even naar de kalender gekeken, zo als het er nu uitziet rijden wij:
8 maart Ysselsteyn
19 april Teteringen
27 juni Etten-leur (mits ik vrij kan krijgen)
en boxtel
Ik twijfel zelf nog over Hellendoorn.
Toydoll schreef:L_Rivaldo schreef:Net ook even naar de kalender gekeken, zo als het er nu uitziet rijden wij:
8 maart Ysselsteyn
19 april Teteringen
27 juni Etten-leur (mits ik vrij kan krijgen)
en boxtel
Ik twijfel zelf nog over Hellendoorn.
Mooie planning!! ben alvast benieuwd naar de foto topics haha. Ik wil ook zo graag!