Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayla schreef:Ik had gister een topic geopend maar die werd gesloten en toen ben ik hierheen verwezen. Wellicht weet iemand hier de 'oplossing'?
Heb het bericht uit m'n topic even gekopieerd:Citaat:Hallo,
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het aanpassen van het lamoen van de sulky cavalettie. Het is de bedoeling dat die van mij aangepast gaan worden omdat de ruimte tussen de bomen te smal is, het moet dus eigenlijk breder worden gemaakt. Volgens mensen hier uit de omgeving zijn de bomen 'simpel' om te buigen door ze te lassen en dan om te buigen.. maar ik weet niet of ik dit zo vertrouw. Ik zou evt een los lamoen of losse bomen opnieuw kunnen bestellen maar dan is er nog de vraag of dat gewoon gaat passen (ik heb een oudere Limited Edition) en of dit überhaupt het verschil maakt. Ik ben benieuwd naar ervaringen en evt foto's mocht iemand die hebben..
Ies_ schreef:Ik heb gister m'n HCA sulky opgehaald, helemaal happy mee! Maar ik vroeg mij af, waarom kies je er voor om de katrollen aan je strengen vast te maken en waarom kies je ervoor om je katrollen direct vast te maken aan het borsttuig? Zitten er nog voor en nadelen aan?
Sellyxx schreef:Is er misschien iemand die mij kan helpen met mijn vraag eerder op deze pagina?