Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maisie schreef:@ gem remko zn pony zit ook in de D maat en is ook niet gemeten. Hij is al officieel gestart is geen probleem. Dus als je wilt kan je ook nog wachten hoor. Hier komt er in maart een meetmeneer bij de club dan gaan we ze laten meten.
Spoorbreedte kan je idd zelf meten. Die van mij is 1,26 dus komt wel nauwkeurig zou zonde zijn als het in je nadeel is.
Wagennummer is idd alleen voor sgmw.
Succes en als je nog vragen hebt gewoon stellen he !!
Geen zin om eraf te vallen en weer weken niets te kunnen. Dus hij krijgt maar even een dagje vrij. Ben ook weer vreselijk moe. BAH. Maar vandaag geen gelegenheid om te slapen. 
gem schreef:Okee! Als de metert geen contact opneemt, laat ik de vereniging wel gewoon een kopie paspoort meesturen met het aanvraagformulier, en geef telefonisch wel tekst en uitleg als ze daarom vragen. In april of zo kan ik Ster evt laten meedoen met stamboekopname. Ik zou alleen wel een beetje verdrietig zijn als ze haar daarvoor niet goed genoeg vinden.
nog (toen stond ik onder de douche), en nu alweer om 08.30 uur..... vroege vogel
. Man is wel snel, om 10.00 uur staat hij op stal
.
maar ik voel me wel redelijk dus straks lekker naar stal even paardenlucht opsnuiven, knapt een mens meestal ook van op.
) en Bente kreeg ik er maar niet in. Heb nu speciale andere link gekregen met hoe ik het moet doen van de KNHS en ga het vanmiddag weer proberen. Bente staat met haar stamboekpapier niet op mijn naam, ik vind dat niet nodig want dat kost me weer geld bij het KWPN maar daardoor schijnt het ook weer lastiger te zijn....
enz enz maar goed, uiteindelijk zal dat wel goedkomen net als bij jou en Ster.
. Hoop dat we dit jaar paar keer meemogen met vrachtwagen als instructeur wedstrijd heeft en voor de rest zie ik wel hoe we het gaan doen. Wil eigenlijk ook wel heel graag de wedstrijdjes in Rhoon rijden dit jaar, vond het daar goed georganiseerd, fijn terrein en gezellig.
en..en..en.. laat ik eerst maar eens zorgen dat ik uberhaupt ergens een keer start hahaha.
leuke meid dus hoop dat ze voorlopig beschikbaar blijft. Maar goede, betrouwbare oppas ja dat is altijd enorme zoektocht.
, wat een schrik.
, lijkt me idd verschrikkelijk lastig om te vinden.
Straks even paar boodschappen doen en verder hoef ik vandaag helemaal NIKS!
: wedstrijdpony's moeten voor álle KNHS wedstrijden, in alle disciplines en klasses, officieel gemeten worden door het stamboek bij stamboekopname óf door het KNHS. En aangezien deze man, getuige zijn stempeltje van de NHS (
) , dit blijkbaar al eeeeeeuwen deed, was de discussie hierover snel gesloten
.
we hadden het laatst nog over hoe groot bepaalde paarden waren en volgens stalhouder is Bente trouwens echt wel 1.57, 1.58 dus ik ga er maar vanuit dat dat zo is. Wel grappig dat je echt nog een ponymeter had uit het NHS tijdperk
. Mannetjes liepen toch behoorlijk wat stukken keurig met elkaar op. Vind het toch een uitdaging om te kijken hoe en of we ze voor elkaar kunnen krijgen. Snuitje probeerde trouwens nog paar keer wat fratsen maar ik kreeg hem dus steeds weer op het goede pad
Rattan was weer erg engelig
zul je zien dat zodra Snuitmans zich gedraagt, dat Rattan fratsen krijgt 
)
doorzetten hoor, het wordt echt vanzelf beter