Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is alleen bij korte ritjes (onder 20 km) dat hij zich niet open schuurt. Nu begint de miserie weer, pff
Ik heb er zinkspray op gespoten, dat helpt heel erg goed bij de genezing. Wel kl*te dat het net nu open schuurt, volgende week ga ik op men-vakantie...
Ik mis 'm, maar hij mist mij niet hoor.. 
Maar voor degenen die enigszins beschaafd aan de gang willen gaan, dit was een van de eersten die ik gebruikte, werkte prima
heeee, ik heb het al gevonden...bij deze een antwoord dat ik ergens heb gegeven, nou als je het nu nog niet weet, moet je alleen nog een te pakken zien te krijgen maar dan heb je de leveranciers geloof ik
Citaat:Deze vraag komt best wel regelmatig voorbij.... heb even wat voor je opgezocht... mijn paard/poowns hebben er gelukkig geen last van (mennen) onder het zadel had een paard van mij er wel last van, gewoon super goed schapenbont eromheen en nooit meer last (maar dan wel een goede, echte dus ,geen fleece), wel altijd benen even naar voren trekken zodat huid goed voor de singel zit en glad.
Deze tip leek me het handigste...
Divine schreef:
@MarjaR: je hebt gewoon het verkeerde bontje
Als je zoeen hebt, schuift het niet onder de singel vandaan, én je kan gewoon de singelstoten netjes wegsteken en daarna het bontje dichtvouwen (het lijkt op maandverband-met-vleugels ). Simpeler kan niet, en het werkt perfect:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ABXFATBD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HCYYZU33.jpg
[AR] Overtollig okselvel, iemand tips voor openrijden
[AR] Drukplekken van de binnensingel
[AR] Singelprobleem , urgent !!
[AR] neopreen mensingel

zeker. Wilde eigenlijk vanavond even het bos in gaan zonder zadel. Maar eigenlijk ben ik te gaar daarvoor, en 't huishouden. We zijn elke ochtend allebei om half 8 weg, en komen pas tegen kwart voor 6 weer thuis.. sja
Daarna is de smid een poos bezig geweest, alle hoefjes zien er weer picobello uit. Eigenlijk was ik toen te moe om nog iets met de andere te doen, dus Amerigo heel kort (10 min) gelongeerd en Rembrand 20 min gemend.

wat een droppie toch
Wanneer vertrek je op vakantie SL?
Knappe paard! 
ze heeft nog niet besloten om hem te kopen...hij blijft eigenlijk voor haar iets te klein...dus tja...afwachten maar.
zou hem zelf wel willen kopen...
, schijnt echt dat de kinderen daar zelf niet zoveel problemen mee hebben, gelukkig.
.
.
. Lijkt me idd wel te doen, die 40 km.
.
, gelukkig geen commentaar, want volgens mij mag ik daar überhaupt niet komen met de koets
.
.
*komt even snel langs om te zwaaien vanuit een warm brabant!*
), maar super naar ons zin!
daar betaal ik dan het persen van de andere balen weer van, gratis hooi voor mijn eigen paardjes ! super !!