Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haarlem schreef:Ik had ook de gelegenheid om Maasdijk te bekijken, en idd het is super goed opgezet. aan alles is gedacht complimenten.
maar nu de maar... dit is wel een persoonlijk gevoel!! namelijk ik rijd bijvoorkeur in een omgeving waar er meer bossen zijn een natuurlijker omgeving zoals bijvoorbeeld markelo. halverwege de dag had ik zoiets als kiezen tussen Maasdijk en Markelo dan denk ik 60 voor Markelo en 40 voor Maasdijk. niet voor de organisatie die is wat mij betreft super. het zit hem nogmaals in de omgeving.
En ja vanuit mijn woonplaats rijd ik met een gemiddelde van een uur a' anderhalf naar de meest wedstrijden waar dan ook in het land. maar afstand is voor veel rijders ook een doorslaggevende factor. meer spreiding van wedstrijden door heel nederland zou voor menigeen een toegevoegde waarde kunnen zijn.
.
zeker als er op het deelnemers veld betere faciliteiten zijn zoals een agregaat. jammer dat er ongewild sprake is van een vorm van concurentie tussen wedstrijden. Envanzefsprekend dat rijders voor goede wedstrijd in je eigen district niet verder gaat reizen dan nodig. haarlem schreef:zeker als er op het deelnemers veld betere faciliteiten zijn zoals een agregaat.

mriekie schreef:Om even aan te sluiten op de aggregaat, bij de autocross is ook geen stroomvoorziening op het rennerskwartier aanwezig. Het is daar heel normaal dat iedereen voor een eigen aggregaat(je) zorgt.
)
BlackDevils schreef:Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar voor mij persoonlijk beginnen de kampioenschappen 2009 behoorlijk te leven.
Als bokkers zullen Gaitlover en mijn persoontje mee rijden en Echwel op de rekenkamer?
Sheltje zal mee rijden in de gewone wedstrijd (tegen mij in die rubriek...)
Jammer genoeg heeft Sjonniej besloten om niet mee te doen. Het zou wel leuk zijn geweest...![]()
Verder doe ik mee in de wedstrijdorganisatie. Dagelijks houden wij contact en vrij frequent update ik onze website . http://www.instapendraf.nl/Kampioenschappen/index.html