Bedankt voor de lieve reacties op de dood van m'n oma...
Ze heeft al 2 jaar extra gekregen, ze is toen opgenomen met ernstige hartfalen. De ene helft van dr hart werkte niet meer, de andere helft nog maar een heel klein beetje, en alle hartkleppen lekten zoveel ze konden. Maar toch nog 2 jaar extra. We hebben toen met z'n allen vanaf vrijdag afscheid genomen (hele grote familie, ze heeft 8 kinderen), en maandag zat ze weer rechtop in bed.. Onvoorstelbaar, buiten dit had ze al zoveel meegemaakt, zóveel operaties..
En het is precies gegaan hoe zij het wilde: Vorige week zei ze nog dat ze het liefste weggleed in slaap, is inderdaad zo gegaan. Ze had zondag hallucinaties waarop ze een beroerte heeft gehad, maar ze was toen al semi-comateus zoals de dokter het noemde. Maandagmiddag zijn wij dus meteen gekomen toen de dokter ons belde, en maandagnacht om half 2 is ze rustig ingeslapen.
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het fijn dat het zo is gegaan. Ze had er zelf ook vrede mee, maar bleef wel tot het eind strijden tegen de dood. Maar, écht hard om te zeggen, ben blij dat ze nu dood is, nu heeft ze geen pijn meer en kan ze eindelijk écht rusten. Pff heel verhaal.. 
L_Rivaldo schreef:Rivaldo is vandaag met de meiden aan de slag geweest..
Hihi, ik dacht dat ík altijd met de pony bezig ging, niet andersom 
Met Kerst wordt het wel leuk denk ik.. Vrijdag naar mijn schoonouders, lekker gourmetten.
Zaterdag naar mijn zus met de rest van de familie, chique dineetje.
En zondag heb ik mijn oefendag, wat inmiddels aardig op een wedstrijd-indoor begint te lijken
Is wel leuk dat de organisatie van de indoor van 9 januari mijn oefendag wil gebruiken om de hindernissen te testen 
Met Oud en Nieuw vind ik het ook een beetje eng. Mijn pony's staan naast de wei waar ze gaan carbidschieten. Vorig jaar (was voor het eerst dat ze met oud en nieuw daar stonden, ze waren toen sinds augustus verhuisd) was mijn toekomstige wedstrijdpony echt gestresst, de rest viel me mee.. 'sNachts ging de deur van de stal wel dicht zodat ze veilig binnenstonden, maar toch wilde mijn zus ze wel in de gaten houden omdat ze daar toch waren. Hoop dat ze dat dit jaar ook weer doen.... Nu heb ik ook een hond welke ik in de gaten moet houden!
Helaas nog niet gereden sinds vorige week. Voel me niet zo lekker en het land is er ook niet echt naar. Daardoor twijfel ik, maar door de keiharde regen heb ik er ook niet veel zin in. Ja, maandag was het mooi, maar toen zat ik bij oma..
Ondanks het slechte nieuws van dinsdag, heb ik een leuk telefoontje gehad. Ik wilde donderdagavond naar Hippisch Hengelo gaan om te kijken. Aantal leden van mijn club helpen daar in het parcours, maar ook een paar bekenden van mij mogen daar rijden. Leek me wel gezellig om te kijken. Maar nu belde een rijder om te vragen of ik dat kijken vanaf achterop zijn marathonwagen wil doen!! Ik sta achterop!!
Zó tof!!! (ben benieuwd of ik uberhaupt nog wat van de verdere wedstrijd zie, maar goed
)