Belker schreef:Arden was nieuw goedkoper dan Zilco.
Oh, echt..ik dacht gezien te hebben dat die duurder was, maar dat heb ik dus niet goed gezien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ponymaat is toch zwaarder dan shet
happytime schreef:Ik ben nog in twijfel als ik een ander tuig neem,ben zelf van ideal leathertech maar het gewicht gaat me wat tegenstaan.ff tuig mee naar huis genomen om schoon te maken en invetten,was weer uurtje zoet.ponymaat is toch zwaarder dan shet
![]()
Ik heb wel de kunstof longeersingel van Ideal ,super blij mee.
dan nog de zadels, hoofdstellen en leidsel en ben zo 2 weken zoet naast de normale werkzaamheden. Vind het wel mooi en rustgevend werk. Doe het gewoon in de woonkamer
, klinkt bijna als werk? Maar op je gemakje kan best wel therapeutisch zijn.
. Heel leerzaam weer. Zat met een glimlach op de kar.
Elisa2 schreef:Super dank jullie wel! Bij mij gaat het om de angst voor andere paarden en spanning die opgebouwd wordt als ze ze hoort lopen of briesen. Ik dacht wellicht als dat iets gedempt wordt dat dit meer rust geeft, of het werk wellicht geheel averrechts maar het lijkt me wel de moeite om te proberen.
Elisa2 schreef:Jij hebt alleen een oornetje en geen masker?
Nee, ik ken helaas niemand in de buurt die iets heeft om te lenen. Wat jij omschrijft klinkt wel herkenbaar. Fijn dat dit zo goed werkt voor hem! Dat geeft hoop.
. Alleen een beetje jammer dat we eerst weer een zwembad ervan moesten krijgen.