Wat een fijne foto Tine en wat ben je weer lekker bezig met je paard en pony's heerlijk. Zou mooi zijn als je Fabels op termijn ook voor de wagen kunt zetten
En dat soort ochtenden of dagen hebben we allemaal wel eens een keer. Ik zeg maar zo, dat heb je ook weer overleefd en morgen is er weer een dag.
Doordat jij het zo goed doet Tine, met invalwerk heb je mij ook inspiratie gegeven weer te gaan beginnen
Hier lekker gereden met Cathey, had zelfs een keer een mooie middendraf
. Kan het alleen nog niet zo lang volhouden als ik zou willen maar dat komt wel weer goed. We gaan het mooie weer tegemoet en wat hogere temperaturen, dat scheelt altijd al weer een heel stuk
Terwijl ik op stal was werden er maar liefst bij 3 schapen in totaal 5 lammetjes geboren echt de een na de ander
het is echt voorjaar!
. Na veel zoeken en discussie gaat het Themba worden. Is Afrikaans voor hoop en vertrouwen.

Heerlijk zo'n brave pony. En Sam ging dressuurmatig al zoveel beter voor de wagen. Heel blij mee.
goed bezig !!
heb mezelf opdracht gegeven om niet meer te doen dan in die twee dagen kan op een normale manier. Nou da's dus een hele uitdaging
maar het is weer gelukt