Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Honden/paarden zijn vaak heel goed in aanvoelen van je stemming. En poot (om maar even bij de hond te blijven haha) stijf gehouden op werk. Goed van je.
Paard is vast ook meer in zijn element nu jij 'm meer durft te vertrouwen. Hou vol zo! 

, altijd zo druk met de paarden en dan voel ik me wel eens schuldig, want hier doen ze bijna nooit iets
. Wat ontzettend knap van Thabor, super al die goede ervaringen die je nu met hem op doet
.
. Ook stuk waar de nieuwe stallen komen alvast zover opschonen, voordat alles groen en in bloei is, verder hopen dat het weekend goed is, dan worden de automatische poortopeners gemonteerd, leuk allemaal van die kleine klusjes met groot resultaat
. 
) maar voor mijn gevoel is het nu nog maar een beetje nodig 
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. En automatische poort is ideaal.
. Fijn dat de wal gemaakt wordt!
.
.

Goedemiddag!
Boodschappen, Gwin voeren en uitmesten en zus van Bieb gereden. Nu lekker rustig middagje. 

Hij was het wel met me eens dat een ijzertje misschien slim was als ik veel over de weg zou gaan. En dan gaan we eerst voor ijzers proberen, en als het achter dan nodig blijkt kan dat altijd nog 
't waait nog hard zeg.. pfft.. Wind vol op kop natuurlijk op de terugweg.. geploeter op die fiets