Tallechie: dat is schrikken zeg, met je opa. En dan toch nog grapjes weten te maken. Hopelijk knapt hij snel wer op.
VHU: nou, hier vindt manlief erachter iets heel anders dan erop hoor. Hij is echte crossruiter, maar vindt marathon (vanwege het mennen) veel minder. Wel vindt hij marathon het leukste van het mennen, nog een beetje actie.
Honden/paarden zijn vaak heel goed in aanvoelen van je stemming. En poot (om maar even bij de hond te blijven haha) stijf gehouden op werk. Goed van je.
Annemie: ook al een "besmet" kind.
Maisie: lekker met trainen bezig. en maandag naar Kraay.
Aks: fanatiek aan het mennen.
Avaluna: sterkte met de griep. Hij is hardnekkig helaas. Zit hier nog steeds te hoesten.
Gem: lekker gewandeld met Moos
Janouk: gelukkig gaat het weer beter. Schrikken hoor.
Bianca: gaat het weer wat beter?
Ben ik nu weer bij?
Gisteren, vandaag en morgen superdrukke dagen, dus zal weinig hier zijn.
Gisteravond met Thabor naar les. Ging echt super. Hij was heel ontspannen, ik ook. Er is iets heel raars gebeurd. In de les rijdt een oude Haflinger mee, is de rots in de branding, doet nooit 1 stap verkeerd. Hoe gek de rest ook doet, hij blijft rustig doorgaan. Rij er al jaren bij in de les, en echt nooit iets geks gedaan. Ging hij toch gisteren aan de kletter. Die man rijdt op zo'n rare kar met van die autobanden, topzwaar, dus instructrice had grote angst dat hij om zou gaan. Dat is gelukkig niet gebeurd. Maar het allergekste was hoe Thabor reageerde. Nu zag hij het niet, want gebeurde achter hem, maar hij hoorde het natuurlijk wel. Hij reageerde wel onrustig, maar meer dan dat niet. Ik was zooooooooooooooo super trots op hem
Nou, ik ga verder met mijn overvolle programma. Moet 3 paarden gewassen en gevlochten krijgen, 2 tuigen en karren schoon. Alles voor de finale van onze competitie in de auto zien te krijgen. En heb ook nog les vanmiddag met Rembrand.