Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:Ik had die Stal Schennink ook gespot maar dat is dus wel een fijne stal? Ziet er op de website erg goed uit. Zal ze eens gaan bellen, als ik hoor van anderen die daar in de buurt zitten dat het goed is heb ik er wat meer vertrouwen in. Zag de minicamping ook, maar denk dat ik liever ga voor zoiets als Schennink, ook omdat Rizanta zo groot is en ik ook zit met mijn wagen etc. Bedankt voor de tip!
Biancacoo schreef:Maar ik kom dan in zo'n cirkeltje, ik vind het eng , zij vind het spannend, en voelt dat ik die angst heb, dus heb toch maar iets meer ruimte in de leidsels gegeven, en toen kalmeerde ze al snel...
Stom van me !
Ollie, bedoel je dat het met de proeven lastiger wordt? Wat zou er niet kloppen of is dat juist je twijfel?Citaat:Helaas was Bruutje een beetje 'stug' in het begin en dat is hij eigenlijk nooit. Mijn onderbuikgevoel zegt dat er toch iets niet klopt Het is nog steeds niet de 'oude' Bruutje. Nu moet ik wel zeggen dat het allemaal steeds lastiger wordt maar toch heb ik mijn bedenkingen.....