[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 08:29

Hee Tallechie, wat fijn dat het zo goed gaat!!!! Hopen dat jullie straks naar huis mogen.

IvysToeter

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:51

Tallechie zou wel fijn zijn als je vandaag naar huis mag.
lekker in jullie eigen huisje.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:59

Tallechie, succes nog even en hopen dat je vandaag naar huis mag! geniet van je kleine!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:59

@Tallechie, de +:)+ draaien voor jullie hopelijk mogen jullie dadelijk lekker naar jullie eigen huisje :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 11:05

ik duim mee tallechie!! lekker naar huis met je kleine spruit! :j
:*

mooie rijfotos gezien :j

goeiemorgen :) ik ben boos op 't weerbericht.. ze zeiden veel regen en heel slecht vandaag... maar vind het wel meevallen.. spijt van dat ik de ochtend verslapen heb nu..
naja, eerst maar ontbijten...

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 11:06

Fijn Tallechie! Hoop dat je snel naar huis kunt..

Naaltje: Klopt, maar je moet ook niet luisteren naar Pietje, haha.

Wij gaan zo richting het bos!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 11:11

^)
jamaar.. buienradar zei 't ook ^)
:')

veel plezier in 't bos! :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 11:22

Intressant zo'n paardenzwembad :)

Tallechie: Ik duim ook mee, zou fijn zijn als jullie lekker op jullie eigen stekkie van elkaar mogen genieten.
En hoe voelt het als mama :D?

Wij zouden vandaag ook 2span gaan trainen, maar heb maar afgebeld, na gisteren ben ik niet lekker in mijn vel en dan kan ik beter maar even alleen bij de paarden zijn.

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:37

VanHuisUit schreef:
Ik had die Stal Schennink ook gespot maar dat is dus wel een fijne stal? Ziet er op de website erg goed uit. Zal ze eens gaan bellen, als ik hoor van anderen die daar in de buurt zitten dat het goed is heb ik er wat meer vertrouwen in. Zag de minicamping ook, maar denk dat ik liever ga voor zoiets als Schennink, ook omdat Rizanta zo groot is en ik ook zit met mijn wagen etc. Bedankt voor de tip!

ik heb er nog nooit slecht dingen over gehoord.
en het ziet er idd goed uit daar.
ik kom misschien nog foto's maken in zelhem en anders gewoon kijken ;)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:01

Ha, mooie foto's gezien zeg, gave paardjes allemaal !!

Ik vind vossen ook niet de mooiste,.....maar heb er zelf wel 2 !! :j ben gek op hun karakter en de kleur....ach ja, die hebben ze nu eenmaal.

Tallechie, lekker zeg dat je morgen misschien naar huis mag met Daan, super !!!
Fijn dat alles goed gaat !!

Paardenzwembad ziet er mooi uit, kan idd veel betekenen bij revalidatie e.d.

Verder wel bijgelezen maar niet echt alles onthouden...
Rijden doe ik niet meer, te lang niet meer gedaan en toen ik het nog wel deed was het alleen op een heeul braaf dier omdat mijn spieren na het ongeluk nooit meer de oude zijn geworden, dus stap liever op de wagen.

Vanmorgen lekker in het bos gereden, ging prima.
Melody werd 1 stuk zenuwachtig van een nieuwe kuilvoerbult, die lag langs de rand van het bos, en we reden een nieuwe route, maar goed, ze was nog te sturen en controleerbaar, enkel een soort van giraffe !! :o :+

Maar ik kom dan in zo'n cirkeltje, ik vind het eng , zij vind het spannend, en voelt dat ik die angst heb, dus heb toch maar iets meer ruimte in de leidsels gegeven, en toen kalmeerde ze al snel...
Stom van me ! }:0

Ga straks gourmetten met mijn ouders, en natuurlijk man en kind.

Groetjes allemaal en geniet nog van het weekeinde.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:08

Biancacoo schreef:
Maar ik kom dan in zo'n cirkeltje, ik vind het eng , zij vind het spannend, en voelt dat ik die angst heb, dus heb toch maar iets meer ruimte in de leidsels gegeven, en toen kalmeerde ze al snel...
Stom van me ! }:0

Stom van je? Juist niet :) ! Je bedenkt je op tijd wat je wel moet doen, dus je kunt jezelf een schouderklopje geven :D .
Ik had dat afgelopen donderdag met de menles ook. Er lagen allemaal Zakken van Max langs de weg, en Tinka had daar een oogje op. Ging er versneld langs, ik kreeg haar niet terug, en moest Rick (de instructeur) bekennen dat ik het even niet meer wist :o . Leidsels geven en daarna weer hvh-verkorten om het tempo terug te nemen....... natuurlijk... Ik weet het wel, maar op een spannend moment denk je er even niet aan ;) .

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:14

dat ruimte in de leidsels/teugels geven bij spanning....dat vergeet ik dan altijd weer :j dus ontploffingen.
vossen...ja dat vond ik ook nooit wat,heb nu 1 stekelharige vos en een vos met blonde manen,zo zie je maar weer.
tallechie; en....mag je naar huis met daan??
mag daan eindelijk in zijjn nieuwe babykamer gaan slapen? ik duim mee!
wat een verschil met temperatuur van gisteren en nu....
ga zo maar eens richting de ponys(paarden zijn al uitgemest en staan in de wei)
nu afdeling ponys nog :j
voor iedereen die gaat mennen.....veel plezier

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:21

have fun zij die leuke dingen gaan doen :))

Ik heb net de wielen van onze bus met velgenreiniger gedaan.. zonder handschoenen.. dus m'n rechterhand is zwaar gezwollen nu... auw..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:21

@ Biancacoo: heel begrijpelijk en je hebt het super opgelost. Ik heb ook die angst hoor, net iets teveel meegemaakt, dat raakt helaas niet meer uit je systeem.

Hier ook geen liefhebber van voskleur, maar ja, het karakter van het paard is het belangrijkste, de kleur is bijzaak. Ik zou nooit een paard kopen of laten staan om zijn kleur.

Lekker gourmetten :Y)

Ik heb vanmorgen ca 30 minuten in de bak gereden (ohz) met Rembrand. Ik dacht dat mijn spierpijn van woensdag over was, maar dat was dus niet zo. auauauauau. Maar mijn blaas gedraagt zich gelukkig weer. Morgen weer naar les, hopen dat het dan weer goed gaat. Vanavond nog maar even in bad.

Mijn man is inmiddels op de terugweg met paard. Heb hem niet echt gesproken, dus ben wel heel benieuwd hoe het allemaal gaat. (hij is met mijn auto, zijn auto mag neit zoveel trekken. Maar dan heeft hij dus geen carkit) Paspoort hebben we er nog niet bij gekregen, want we hebben via internet geld over gemaakt. Pas als geld op de rekening staat (is zondag dus spoedstorting werkte net) krijgen we paspoort, ze komt het brengen, zodat ze kan zien waar hij staat. Ik vind dit wel een beetje eng, maar snap hun kant ook!

Nou, ik denk dat ze rond 1500 uur hier zijn, dus zo nog even naar bed.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:30

@ tine spannend hoor
@ naaltje :(:)
@ biancacoo lekker gourmetten
@ l_rivaldo goed van je dat je dat zelf aanvoelt en dan afbelt
@ tallechie mag waarschijnlijk naar huis foto's ?

ik heb een lekker rustig dagje vandaag ga zo even met moeders haar proef oefenen voor het komende wedstrijd seizoen we mogen over 2 week van start in schildwolde

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:39

OEh lijkt me dus echt troep naaltje?

Tine: Spannend, dat hij eraan komt.
Raar dat je het paspoort niet er gelijk bij krijgt.

Lanouska: Tja ik wil juist heel graag mennen, maar wat er gister gebeurd is en vandaag doorgaat ben ik gewoon erg snel prikkelbaar, denk dat ik daarom gewoon alleen met ze ga mennen of gewoon niet. Of als ik daar ben en voel me wat beter dat ik groom even nog op bel.

Bianca: Lekker gourmetten :D

En en mag de kleine en jij naar huis?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:56

Willen jullie even meerijden ??
Het was lekker vanmorgen in het bos.
Op het kleine stukje spanning na dan..hihihi.

http://www.youtube.com/watch?v=eHeqKMqt80Y

http://www.youtube.com/watch?v=baIsNGefVRM

Tine spannend !!!
Zal best goedkomen met het paspoort, Ben erg benieuwd hoe Thabor het bij jullie gaat vinden.
Is hij er al ????

L-Rivaldo doe lekker rustig aan, die paardjes geven een boel steun, en idd als je de lat niet hoog legt, dan kun je de meest fijne dingen verwachten, veel plezier in ieder geval, dat is het allerbelangrijkste !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 16:33

Hij is er. Na deken en transportbeschermers eraf gehaald te hebben gelijk in zijn eigen wei gezet. Hij nam eerst een hap hooi :Y) voordat hij ging kennismaken. Rembrand wordt wel heel mooi nu hoor, poeh. En lijkt ook heel groot. Af en toe is er wat gegil, maar daarna is het gras weer belangrijker. Dinsdag komt de oude eigenaar langs om paspoort langs te brengen en te kijken hoe hij staat. Ik ben bezig foto's om te zetten, dus die komen zo.

Ik snap van dat paspoort wel hoor, zij willen ook beetje garantie dat geld echt op hun rekening komt.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:44

Tine ik ben héél benieuwd naar je foto's :j

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 17:59

@Tine, ik ben ook benieuwd naar de foto's en ik snap het ook volkomen hoor dat ze nog niet alle benodigdheden meegeeft. Echter zou ik de papieren houden en niet het paspoort.

Ik ben vandaag écht heel erg sportief geweest. Ik heb 27 km gefietst vandaag en ben met de mannen meegeweest. Zij met hun mountainbikes en zo de mountainbike paden bedongen en ik ook mee maar dan op mijn gewone fiets := . Ik heb alles meegedaan en ben best trots op mezelf. Moet zeggen sommige stukken waren erg zwaar maar heb het toch maar weer gedaan :D . Ik ga dit zeker vaker doen :):)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 18:09

Was bezig ze te posten, wilde zoonlief ineens op zijn pony rijden. Tja, dat ging even voor. Hij heeft wel een kwart volte in draf gezeten. :D

Maar goed, hier dus de foto's:
Afbeelding
Met een pluk hooi in de mond kennismaken. :Y)

Afbeelding
Vergadering

Afbeelding
Even eten

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door tine10 op 03-04-11 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 18:10

Wow wat een mooi beest tine :~

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 18:10

hihi wat is amerigo toch klein vergeleken bij die grote heren.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 18:49

En een goedenavond allemaal!
Vandaag enorm aan de poets/opruim geweest, hele huis is weer blinkend en iets van 8 vuilniszakken troep weggegooid. Heb het volgende week erg druk en als het dan zo'n zooi wordt schiet ik in de stress :o

Citaat:
Helaas was Bruutje een beetje 'stug' in het begin en dat is hij eigenlijk nooit. Mijn onderbuikgevoel zegt dat er toch iets niet klopt Het is nog steeds niet de 'oude' Bruutje. Nu moet ik wel zeggen dat het allemaal steeds lastiger wordt maar toch heb ik mijn bedenkingen.....
Ollie, bedoel je dat het met de proeven lastiger wordt? Wat zou er niet kloppen of is dat juist je twijfel?

@Jenkins, kwijltuig hoor en wat ziet Syl er goed uit!

@Rivaldo sterkte meid. Lastig he om te bepalen wat je gaat doen als je je rot voelt, soms helpt mennen juist, maar soms gaat het ook helemaal mis...

@Tine, wow wat een heerlijk paard. En ik vind Amerigo er zo schattig bijstaan, die ukkepuk zo dapper naast Rembrand. Heeft hij (A) nog steeds last van zijn oog trouwens?

@Tallechie, hoop dat je vandaag naar huis kon, wat heerlijk dat het zo goed gaat!

Bedankt voor de feedback over de remmen. Zal er dinsdag eens flink op gaan staan en alles eens goed afspuiten want het is begonnen toen ik in de bagger rondreed. Het is echt te heftig om nog meer rond te rijden eerlijk gezegd, schaam me dood, echt zo'n rammel/piepgeluid. Boel blokkeert gelukkig niet.

En dan had ik nog een vraag, over het rijtuignummer. Ik heb namelijk mijn startkaart/coupons binnen *\o/* en dan heb je een rijtuignummer. Zie altijd van die stoere kaarten met nummers aan rijtuigen hangen. Kun je die ergens kopen of zoiets??

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:00

VHU: A heeft nog steeds last van ogen. Maar ja, het is hier erg droog en stoffig. Dus zijn masker maar opgezet, helpt toch iets.
Hij staat er op de 2e foto zo stoer bij. Blijft een scheetje hoor!