heb zo les heb er zin in. Hoop dat Ferro lekker loot en dat ie zaterdag ook zo lekker wil lopen.
Moet wel eerst nog 5 cavia's wegbrengen voor een tentoonstelling. Morgen worden ze gekeurd en dan kan ik vrijdag gaan kijken of ze het goed gedaan hebben.
Ben gister lekker anderhalf uur met de wagen weggeweest. Heb een stalgenote mee genomen. Zij was nog nooit met de wagen meegeweest. Mijn paard liep lekker. Rij ook weer regelmatig ohz.
Fijn dat het allemaal goed ging! Hoe vond je stalgenoot het?
marrianne
Geplaatst: 09-12-09 20:26
marrianne schreef:
Het is zwart! En het koste echt heel weinig 285 euro!!
Ow... ik was ruim het dubbele kwijt. Is clever nu in de aanbieding ofzo [/quote]
Ja clever is failliet als tuigen dealer! (volgens mij) Denk misschien vandaar de lage prijzen?[/quote]
tsja wij hebben het bij een man vandaan die het hele boeltje heeft opgekocht! maar et is gewoon lekker zo weinig geld, daar kan je je gewoon geen buil aanvallen. ik heb het 1 keer getest nu en nu hangt het in de kast, we trainen toch met het ideal, daar zijn we aan gewent en gaat lekker makkelijk op en af
vandaag weer mijn driejarige aan de lange lijnen gehad, en jeetje wat is dat genieten zeg! ze doet echt zo haar best! nu krijgt ze weer even vrij, het moet natuurlijk wel leuk blijven voor haar, maar als ze het zo goed doet wil je gewoon door eigenlijk
Fijn dat je merrietje zo lekker wil werken! Rivaldo is vandaag met de meiden aan de slag geweest, ik ben naar het winkelcentrum gegaan en heb de helft van me kadotjes gekocht .. zaterdag ga ik naar van schie met mijn moeder voor een ander bitje en moest nog dingen opschrijven wat ik graag wil hebben voor de mensport
Wat gaan jullie doen met kerst?
bora
Geplaatst: 09-12-09 20:35
Jelleee schreef:
Fijn dat het allemaal goed ging! Hoe vond je stalgenoot het?
Ze vond het wel leuk maar wel erg koud Ze heeft zelf ook nog een stukje met mijn paard gereden.
hihi .. mij maakt kou niet zo erg veel uit hoor doe dan mijn heerlijke skiebroek aan, snowboots (moet alleen nog even kijken voor een dikke jas als het echt koud wordt )
Mij maakt het ook niet uit. Ik had een schootskleed om. Maar toen zij reed had ze dat niet. Vond het wel weer heerlijk om weg te gaan. Had al bijna 2 weken niet met de wagen gereden en heb eind december een wedstrijd. Dus ik wilde wel weer eens met de wagen weg.
Ja precies, voor mij is denk ik 19 december het laatste buitenritje met de kar, heb het idee dat daarna veel vuurwerk afgestoken zal worden en dat wil ik liever niet reskeren met de kar..
Ik heb 26 of 27 december een indoor wedstrijd.Ik ga dan altijd ingespannen er naar toe. Is ze meteen losgereden. (is ong. een kwartietje rijden) Dus ik rij dan wel, maar ik hoef bijna niet door woonwijken oid.