ezelvrouwtje schreef:@gem
Startlijsten staan op http://www.mensportheukelom.nl
Zal kijken of ik met de aaiphoon wat vast kan leggen als ik ze zie.
Rhine zie ik er niet bij staan... de overigen wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ezelvrouwtje schreef:@gem
Startlijsten staan op http://www.mensportheukelom.nl
Zal kijken of ik met de aaiphoon wat vast kan leggen als ik ze zie.
..maar ja...dat komt dan later maar weer..
*Gem schreef:Ezel: moedig dan de rest van mijn clubgenoten ook maar aan, blijf je lekker warm! Ik heb de startlijsten nog niet gezien, maar ik verwacht dat S. van E.ijk (SH en lesmees, 2sp-pa-kl.3), S. M.oors (1sp-pa-kl.3), G. M.oors (2sp-po-kl.3) en R. H.ölzkens (1sp-po-kl.1) in ieder geval wel meedoen. Verder zal ik de lijst moeten zien wie er van ons nog starten, maar die is volgens mij nog niet bekend?
En als jij van foto's / filmpjes maken houdt.... ik hou me aanbevolen. Heb ik weer wat beeldmateriaal van de leden, voor op onze verenigingswebsite
.

date met biancacootje
.
. Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat hij ooit ergens anders gelopen heeft als in een rijbak
. 
Komt vast goed met wereldwijs maken 

Ik had een stuiterfjord voor de wagen 
Zo ken ik 'm niet, maar hij was wel grappig
, vreselijk lastig zo hb
.
en nog wat dingen bespreken, pffff, ben gaar, had me nog zo voor genomen een rustig dagje te nemen
.
heb je ook die vieze vuile griep avaluna? 

Gemaakt door dochter van stalhouder. Hartstikke leuk
Dids stond in de ''
kom we gaan
'' modus
maar goed we hebben het weer overleefd en mijn baan ook. Ben nogal principieel in bepaalde zaken en vandaag was er zo'n zaak dan is het wat mij betreft echt buigen of barsten. Gelukkig werd er gebogen
maar ik was ook zo boos
moet ik altijd aan een van mijn vroegere 'bazen' denken, die zei dan, als ik weer eens zo boos was "het is maar werk"...
maar goed als ik denk dat iemand of iets onrecht wordt aangedaan .... aaargh....
en een gelukkig weer pijnvrij te krijgen Image.... zo dat zullen een paar hele spannende en stresserige dagen geweest zijn Janouk. Biancocoo ook met wat ouder licht hoefbevangen paardje
.... lastig lijkt me dat heb er totaal geen ervaring mee met oudere dieren. Maisie Kraay wagens en tuigen kijken ... o o
En Avaluna in gevecht met opkomende griep....
Doe jij zelf crossen Annemie of jouw man? Mega geweldig om te zien altijd (en ooit was ik zo dapper dat ik zelf pogingen deed).
was 't ff kwijt.