[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:21

ezelvrouwtje schreef:
@gem

Startlijsten staan op http://www.mensportheukelom.nl
Zal kijken of ik met de aaiphoon wat vast kan leggen als ik ze zie.

Rhine zie ik er niet bij staan... de overigen wel.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:26

lanouska..lekker koud dat water zeker ??!! :brr: :brr: :brr:
Tine...zandstralen met die wind..balen zeg.
Bicci druk met benefiet en trail 2013 !! gaan jullie ook door drenthe ??
ezelvrouwtje wil met ezels aan de slag !
aks. goed bezig met het verslag !!
poeltje mee met rit, mooie foto van Hilbert ! hij ziet er groot uit..
fijn dat je oma het goed vind in het revalidatiecentrum !!
gefeliciteerd met de behaalde plaatsen van peppie !!
verder..ben ik het vergeten denk ik..solly Y;(

man had weer nachtdienst...ik heb weer slecht geslapen dus....maar goed..man vind het wel leuk werk, dus is wel een welkome afwisseling geweest voor hem....

lijf van mij werkt niet mee,...wilde van alles doen,maar lukt me door rotlijf niet....balen.
verder lekker met de hondjes gewandeld en zo...en voel me schuldig dat ik niets kan doen ^) ..maar ja...dat komt dan later maar weer..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:43

@ biancacoo, nope,
dit word een "rondje" (toch 250km) Brabant :))

edit, in t weekend van 15 juni komen we wel met kar en al naar een park in de buurt van dwingeloo,
weekend vakantie :))

is dat vlakbij jou?
Laatst bijgewerkt door bicci op 04-04-13 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:46

Ik wist dat ik nog iemand moest feliciteren met een nieuw paard.... gescrolled... BaudyH! Heel veel plezier met deze knappe dame, en ik hoop op een mooi veulentje :) !

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:16

*Loopt weer even binnen :o *
Gem schreef:
Ezel: moedig dan de rest van mijn clubgenoten ook maar aan, blijf je lekker warm :D ! Ik heb de startlijsten nog niet gezien, maar ik verwacht dat S. van E.ijk (SH en lesmees, 2sp-pa-kl.3), S. M.oors (1sp-pa-kl.3), G. M.oors (2sp-po-kl.3) en R. H.ölzkens (1sp-po-kl.1) in ieder geval wel meedoen. Verder zal ik de lijst moeten zien wie er van ons nog starten, maar die is volgens mij nog niet bekend?
En als jij van foto's / filmpjes maken houdt.... ik hou me aanbevolen O:) . Heb ik weer wat beeldmateriaal van de leden, voor op onze verenigingswebsite :list: .

Wij doen niet mee we gaan het ergens anders onveillig maken _/-\o_

Edit Gemma had het al gezien!

BaudyH veel geluk ermee!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:23

Bicci, dat is.....4 dorpjes verderop hier, in dwingeloo kun je super mennen.

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:31

hmmm, dan moeten we eigenlyk maar meeten toch?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:44

@Poeltje ahhhh Hilbert.... wat lijkt hij op Bente zeg... echt twee druppels water.

Hier verder erg drukke dag met allerlei gedoe en dillema's en ik zit nu nog op mijn werk -O-

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:00

@ bianca het was indd wel lekker koud maar simone had droge kleren mee en dat was jelmer dus vergeten.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:16

Bicci, dan spreken we wat af ! Kom ik stippel bewonderen.

Wat zal jelmer gebaald hebben.....brrrr.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:40

Biancacoo schreef:
Bicci, dan spreken we wat af ! Kom ik stippel bewonderen.

Wat zal jelmer gebaald hebben.....brrrr.

leukkkkk :D

ik ga je ff pb-en op fb :))

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:41

Even onder mijn steen vandaan.
Ik heb me de laatste dagen zulke zorgen gemaakt om Image. Vandaag naar de kliniek en ik was er redelijk van overtuigd dat ik haar daar zou moeten achterlaten. Maar gelukkig niet *\o/* *\o/* *\o/*

7 uur onderweg geweest met Image naar de kliniek Visdonk. We vreesden dat de problemen niet oplosbaar waren. Maar gelukkig mocht ze weer mee naar huis. Ze is wel weer licht hoefbevangen geweest door de harde ijsvloer (toch een lichte sincker). Maar de schade was goed door de hoefsmid te herstellen. De stand van de hoef is aangepast aan de hand van de röntgenfoto's en die zagen er prima uit. Als het goed is, moet ze over een paar dagen weer helemaal pijnvrij kunnen lopen!! Laat de lente maar komen. Helemaal blij. *\o/*

Ik ga morgen jullie avonturen bijlezen, nu eerst zelf even bijkomen van alle stress

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:02

Janouk, wat een schrik met image.....en wat fijn dat ze mee naar huis is.
Ik heb mijn arabje ook al zorgen, ivm hoefbevangenheid....niets aan.

Verder leuk vooruitzicht meeten met bicci

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:21

:D date met biancacootje :D

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:47

Janouk en Biancacoo problemen met hoefbevangen paarden, heel veel sterkte. Fijn dat Image weer mee naar huis kon. Wat kun je je dan een zorgen maken om een paard. Ken het...

Bianca's gaan daten leuk!

Tine ben je er al uit met je dilemma over het L of M starten en de muziek voor je Kür?

VHU ook dilemma's en drukke dag en dan ook nog eens alleen thuis, valt niet mee soms.

Poeltje mooie foto!

Baudyh nieuw paard, leuk zeg!

Gelukt met je verslag Akshay?

Lanouska mooi filmpje en nattigheid, hi hi

Ezelvrouwtje wil zon; ik ook en wel nu!!!!!!!!!!!!

Voor wie ik verder vergeten ben, sorry.

Pff jullie gaan echt hard... Hebben net het eten op en zo douchen en zoonlief naar bed brengen. Man gaat naar de rijvereniging dus ik heb vanavond het rijk alleen. Gisteren de duplo van zoontje bij elkaar gezocht dus dat wil ik vanavond op marktplaats zetten. Morgen lekker dagje thuis. Wel veel te doen, paardjes, boodschappen, school, zwemles, cross verkennen en naar de menvereniging voor de wedstrijd aankomend weekend. Hele weekend ook onder de pannen. Manlief vertrekt zaterdagochtend om half zeven naar de cross. Ik rij erachteraan en hoop dan dressuur nog te kunnen zien dan door naar de SWM om te schrijven bij de dressuur en zaterdagavond verjaardag. Zondagochtend om 7 uur weer naar de SWM tot einde van de dag en manlief weer naar de cross. Denk dus niet dat ik veel tijd zal hebben om bij te lezen maar dat doen we zondagavond dan wel weer. Hopen op goed weer dit weekend!!!!!!!!!!

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:50

Poeltje zie dat jij ook naar Gorssel komt? Hoop je daar in vliegende vaart te zien.....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:56

Rhine, waar ga jij rijden?

Annemie: vandaag hebben we Ster d'r "oude" cobtuig op Moos gelegd en lesmees krijgt hem wel passend, zegt hij. In principe houd ik dan mijn eigen tuig; die is nog hardstikke goed, dus ik heb op dit moment geen reden om hem te vervangen. Y;( .

Ik heb vanmiddag een eind door de velden gewandeld met Mosel. Hij is, gewoon aan het halstertje, net zo braaf als Ster, hoewel iets ritseliger en een beetje een schijtluis. Schrikt nog van wat snelle bewegingen van mijn arm en een auto die langzaam van achter aan komt, moet hij ook nog niets van hebben :P . Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat hij ooit ergens anders gelopen heeft als in een rijbak :') .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:13

@annemie; cross? Etten-Leur? :)

Mosel braaf, fijn! :) Komt vast goed met wereldwijs maken :)

Biancacoo ruzie met lijf :(:)
tine ruzie met wind :(:)
Bic naar dwingeloo binnenkort

Ik heb zo heerlijk gemend :oo :):) Ik had een stuiterfjord voor de wagen :oo
Een fjordje wat heerlijk aan het klootviolen was en elke milimeter ruimte benutte met harder gaan :') Zo ken ik 'm niet, maar hij was wel grappig :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:21

@Lanouska: wat gaaf!

@Janouk: tjee, wat een zorgen, maar ook wat een geluk dat het nog goed gaat komen met Image :j *\o/*

@Biancao: ook al zorgen om het paardje :(:) :(:) , vreselijk lastig zo hb :(:) .

@Gem: wat goed van Moos en dat mooi aan een halstertje, an sich best normaal, maar sinds ik mijn zwarte heb weet ik zulke dingen dus echt te waarderen.
Fijn dat het tuig passend te maken is, volgende week wordt het ook meteen mooi weer, dus dan kan het knappe ventje meteen lekker aan de slag.

@Aks: lekker op pad geweest met didd voor de tweewieler *\o/*

Ik ben vast wat vergeten, sorry, maar ben echt ziek en de hele middag buiten geweest met dochter en een vriendinnetje.
Dochter heeft ook nog even kort mijn paard gereden en ik heb er ook nog even op gezeten, net hooi gegeven, moet nu nog eten in elkaar flansen :o en nog wat dingen bespreken, pffff, ben gaar, had me nog zo voor genomen een rustig dagje te nemen :') .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:37

:(:) heb je ook die vieze vuile griep avaluna? :(:)

Afbeelding
Fotootje :) Gemaakt door dochter van stalhouder. Hartstikke leuk :D Dids stond in de '' :):) kom we gaan :):) '' modus :')

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 19:43

Leuke foto Aks!!
Sterkte voor janouk !!

Verder wel bijgelezen maar sluit aan bij vorige samenvattingen.

Dinsdag gelest met robijn. Hij liep op het laatst echt heel fijn. Was wel laat thuis dus gelijk
naar bed. Gisteren weer les nu met ferro gegaan was weer van 9 tot 10 dus weer laat thuis.
Vandaag nog met robijn op de wei gereden en ik ga straks op tijd naar bed.

We hebben ook nieuwe kozijnen op de bovenverdieping dus moest daar ook nog schoonmaken maar
het is wel mooi geworden.

Maandag naar Kraay om wagens en tuigen te kijken *\o/*

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:05

@Gem; wat fijn dat je eigen tuig past! Lekker gewandeld met Moos!
Aks; Gave foto van je stuiterfjord. Ziet er erg leuk uit. Heerlijk dat hij er blijkbaar ook zo van geniet. *\o/*
Cross niet in Etten Leur maar in Markelo. Jonge paarden dus in de B

Jammer dat je ziek bent Avaluna; beterschap

Fijn dat het lessen goed ging Maisie en sterkte met de schoonmaak, als het klaar is kun je er echt van genieten :j
En maandag wat leuks in het vooruitzicht, ben benieuwd...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:10

Zooooo en hier ook weer thuis tjonge jonge wat een dag :+ maar goed we hebben het weer overleefd en mijn baan ook. Ben nogal principieel in bepaalde zaken en vandaag was er zo'n zaak dan is het wat mij betreft echt buigen of barsten. Gelukkig werd er gebogen :P maar ik was ook zo boos -:(- moet ik altijd aan een van mijn vroegere 'bazen' denken, die zei dan, als ik weer eens zo boos was "het is maar werk"... :+ maar goed als ik denk dat iemand of iets onrecht wordt aangedaan .... aaargh.... _-:(
Volgende week krijgt het nog een staartje.... ben benieuwd (en hoop dat ik me dan weer zo sterk durf op te stellen).

Hoe dan ook uiteindelijk pas om 18.30 uur bij stal.... en een flink stuk gaan wandelen met Ollebol. Helpt altijd goed om het hoofd weer leeg te krijgen. Daarna nog wandelen met de honden, dus wel 1.5 uur gelopen toen had ik een mega honger en naar een heerlijke Italiaanse traiteur gegaan waar ze mega lekkere lasagna maken :Y)

Verder bijgelezen over wat pieperige Moos, maar dat komt natuurlijk helemaal goed, starttijden en Robijntje die lekker liep, is toch ook zo'n knap ding, een hupserige Diddle *\%/* en een gelukkig weer pijnvrij te krijgen Image.... zo dat zullen een paar hele spannende en stresserige dagen geweest zijn Janouk. Biancocoo ook met wat ouder licht hoefbevangen paardje :(:) .... lastig lijkt me dat heb er totaal geen ervaring mee met oudere dieren. Maisie Kraay wagens en tuigen kijken ... o o :$ <<) En Avaluna in gevecht met opkomende griep.... :(:) Doe jij zelf crossen Annemie of jouw man? Mega geweldig om te zien altijd (en ooit was ik zo dapper dat ik zelf pogingen deed).

Hier erg grappig nu ik alleen thuis ben een zeer waakse Wiske naast me. Hoort ze iets of iemand klinkt er naast me een diepe grom of een licht blafje. Ze zit ook zo'n beetje tegen me aan geplakt. Dus last van indringers zal ik hier niet hebben die worden direct gesignaleerd (wat ze er mee doet geen idee maar ik heb zo het gevoel dat ze ze nog wegjaagt ook).

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:19

Jij hebt een lange dag gehad VHU, fijn dat je je zo sterk op hebt weten te stellen en dat het dan ook nog positief uitpakt. Dat geeft de burger weer moed. Wat leuk dat de hond zo waaks is als je alleen bent Wat zijn ze toch intelligent die beesten. Fijn he dat je bij je beesten je hoofd weer leeg kan maken. Werkt bij mij ook altijd prima. Mijn man rijdt samengesteld. ik kan er nog geen 5 minuten opzitten vanwege een chronische blessure aan mijn benen. Vind het inderdaad ook erg leuk dat crossen, de sfeer is ook altijd erg gezellig. Echt een familie aangelegenheid. Zoontje wil ook altijd mee en vindt het dan ook heerlijk in het bos, al vindt hij dressuur en springen kijken ook leuk. Tja blijkbaar zit er wel iets in de genen...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 21:22

Sorry dat heb je wel gezegd van je blessure Y;( was 't ff kwijt.
Leuk is als je straks aangespannen samengesteld kunt gaan rijden, vindt je man dan vast ook wel leuk, is net zoiets maar dan erachter ipv erop :)
Onze zoon vindt het erbij zijn eigenlijk ook altijd leuk en gezellig, houden zo zou ik zeggen en wie weet wil hij er ooit ook wel eens op of achter :j

Wis is een ongelovelijke slimmie (=bordercollie x mechels herdertje, dus zit wel wat slimheid in zeg maar) en ze heeft precies door hoe ik me voel of wat ik vind. Geweldige hond <3
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 04-04-13 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt