Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
? Succes alvast voor zondag, is dat de wedstrijd die jij als menner rijdt ipv groom?

wij 'kennen' elkaar nog niet denk ik, heb even in je profiel gespiekt en wat een leuke pony!
voor tine 

Wil je binnenblijven om 't te ontlopen en dan begin ik over dat oranje-gedoe
Tsja, hier echt een voetballiefhebber (nah ja, daar hoef ik dan niet voor te kijken als 't net als zaterdag is)

Puur om het feit dat het iedereen opgedrongen wordt.. Paardensport wordt toch ook niet aan elke nederlandse inwoner opgedrongen via ALLE media en ALLE winkels.. 
Wat een k*t tijd 
succes allemaal vandaag ! Citaat:ik heb echt een hekel aan voetbal Puur om het feit dat het iedereen opgedrongen wordt.. Paardensport wordt toch ook niet aan elke nederlandse inwoner opgedrongen via ALLE media en ALLE winkels..
tja gelijk heeft die.
heerlijk nu de pony aan huis
biancailona schreef:@baudyh, zelfde auto als lanouska, ook hoi, kende je volgens mij nog niet.
En ben super fanatiek. haha
. Eigenlijk nu al, want DK - Port is net zo belangrijk voor ons land.
) en zaterdag wedstrijd in Mariahout. Ben benieuwd, hoop zo dat ik dan kan zeggen dat ik klaar ben met de B
!
. Het interesseert me geen moer, als ik mijn wp'jes maar haal
!
. Jarenlang bij mijn broertje langs de kant gestaan, en tot vervelends toe voetbal gekeken thuis, nu al een tijdje verhuisd naar belgie en eerst erg blij nooit voetbal te zien maar merk dat ik het nederlandselftal gewoon wil zien hahaha
maar kan een foto nog niet hier plaatsen, dat zal later wel komen....haha
! Misschien komt Biancailona nog foto's maken? Die heeft die 2 superfoto's gemaakt, de vorige keer in Heesch
.
. We moeten 2 x proef 55 rijden ipv proef 54 en 56, wat gebruikelijk is voor het zomerseizoen in een ring van 30 x 60. Heb maar ff gebeld en ze gaan checken wat de bedoeling is. Ik wil wel graag weten welke proeven ik moet voorbereiden en welk formaat ring