[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:00

Goedemorgen

Lees wel mee, maar geen tijd of puf om te reageren.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:01

@Lanouska: wat super geregeld weer van harry zo met die auto en hoe gaat 't met je moeder, wordt ze er niet chago van dat ze niks kan ;-) ? Succes alvast voor zondag, is dat de wedstrijd die jij als menner rijdt ipv groom?

@B485: dat klinkt heerlijk, lekker kilometers maken met de wagen door prachtige natuur. Heb je dan op verschillende punten een B&B geboekt???

@SL: nog maar 2 nachtjes nu! Langzaam aan beginnen met inpakken ;-)

Iedereen al in spanning voor Oranje vanavond :D
Ik ga lekker werken en heb nu al zin in wedstrijd, Mick heeft dagje vrij /3

EDIT:
goeiemorgen Tine, ben je zo moe? :(:)
hopelijk kun je beetje rustig aan doen vandaag

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:09

Goedemorgen!!!

@ Tine; sterkte!!
@ B485 :wave: wij 'kennen' elkaar nog niet denk ik, heb even in je profiel gespiekt en wat een leuke pony!
@ SL; is de grote schoonmaak al bijna klaar?
@ PrinsjeH; hier geen voetbalkijker.
@ Aks hopelijk heb je vannacht wel een beetje kunnen slapen!?

Ga eind van de middag naar mijn broer en schoonzus om baby weer te bewonderen. Ze is nu bijna 3 maanden. Maar eerst zo nog rijden ohz in de les.

Fijne dag allemaal!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:09

:(:) voor tine :(:)

Blegh is dat gedoe om die wedstrijd vanavond nu al losgebarsten? Kom haast in de verleiding om binnen te blijven vandaag :\
bah..

Maar ik ga vandaag naar Hollandsche Rading. Weet iemand hoelaat egoland moet voetballen vanavond? Want ik heb geen zin om na een mislukte wedstrijd in de trein te zitten eigenlijk, dus moet er wel rekening mee houden met thuiskomsttijd.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:25

@Frensie: Bedankt.
@PrinsjeH: 1 B&B geboekt, en vandaaruit maak ik tochten. Met de keuze van de B&B wel gekeken dat er verschillende routes in de buurt liggen zodat ik niet elke dag hetzelfde rondje moet doen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 08:55

@Aks: := Wil je binnenblijven om 't te ontlopen en dan begin ik over dat oranje-gedoe _O- Tsja, hier echt een voetballiefhebber (nah ja, daar hoef ik dan niet voor te kijken als 't net als zaterdag is)

@Frensie: heerlijk naar baby kijken, alweer 3 maandjes, tijd vliegt... Veel plezier met ohz les eerst!

@B485: benieuwd naar de ervaringen/tochten... wel posten hoor, wie weet tip voor mensen hier ;-)

Weet iemand trouwens een mooie menroute waar geen dazen zitten, langs de kust ofzo?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 09:00

Geen dazen. Als je richting een naaldbos gaat moet dat ook volstaan. Dazen zitten (zover mijn ervaring) namelijk in loofbos.
Overigens stikt het in dennebos van muggen :+

@prinsje; ik heb echt een hekel aan voetbal :') Puur om het feit dat het iedereen opgedrongen wordt.. Paardensport wordt toch ook niet aan elke nederlandse inwoner opgedrongen via ALLE media en ALLE winkels.. :=

Maargoed, ik vernam net dat ze om 5u moeten ofzo? := Wat een k*t tijd :')

Met een beetje geluk heb ik trouwens vanavond een ritje op een IJslander! :oo :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 09:09

B485, lekker op menvakantie, genieten maar !!
Prinsjeh...hier in drenthe nog geen daas gezien hoor !!!!
Aks..je hebt helemaal gelijk over dat voetbal...blegh...ze spelen idd zo rond etenstijd..niet handig dus
oh een ritje op een ijslander, GAAF !
Frensie succes met de les ! en veel plezier met baby bewonderen.
lanouska auto geleend !
Tine druk druk druk !!

zonnetje schijnt weer super hier ! geweldig weertje, moet aan het werk.... :j succes allemaal vandaag !

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 09:26

PrinsjeH schreef:
@Aks: := Wil je binnenblijven om 't te ontlopen en dan begin ik over dat oranje-gedoe _O- Tsja, hier echt een voetballiefhebber (nah ja, daar hoef ik dan niet voor te kijken als 't net als zaterdag is)

Hier ook één hoor! Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 10:21

Citaat:
ik heb echt een hekel aan voetbal Puur om het feit dat het iedereen opgedrongen wordt.. Paardensport wordt toch ook niet aan elke nederlandse inwoner opgedrongen via ALLE media en ALLE winkels..

Hier nog zo een. Moet je ook de gezichten zien bij de kassa's als je geen oranje troep mee wilt nemen.

Verder sluit ik me even aan bij de samenvattingen, ik ga snel weer verder hier ;)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:22

@ Aks; net even opgezocht op internet --> voetbal om 20.30 uur. Veel plezier op de IJslander als het doorgaat!!
@ Biancacoo werkze!
@ PrinsjeH bij naaldbomen inderdaad minder dazen. Langs de kust ook minder lijkt me.
@ Tine snel weer verder!! Bij jullie ondertussen al gemaaid? Bij ons op stal is er gisteravond gemaaid. Ze moeten wel, want vanaf 23 juni is er 3 weekenden langs concours en voor de 23e moet alles nog opgebouwd worden...

Les vanochtend ging echt SUPER!!! Ze begon wat druk, maar ik kon dat gelukkig algauw omzetten in rust en activiteit en ze liep echt super. Ze is lekker soepeltjes, schouderbinnenwaarts, wijken, ze doet het allemaal zo makkelijk. In galop wilde ze graag tempo overnemen, maar als ik haar dan op een kleinere volte zette, kwam ze mooi terug in tempo en ging ze meer bergopwaarts galopperen. Echt heerlijk!

* Kijkt de tuin in en ziet de witte kip bovenin het kippenhok zitten op de zitstok van de duif* ... okee....

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 12:34

@ prisjeh ja dat is die wedstrijd en dan 14 julli rij ik nog de clubkampioenschappen met arjan... zondag rij ik met uzma

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 12:38

kip met identiteitscrisis? Zit de duif eieren te leggen? :p
Mijn heenreis is bijna ten einde. Wat een gedoe. Haha

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:18

@lanouska, stoere bak die nieuwe auto.
@b485, ik ken je niet, maar hoi. Intussen verhuisd las ik, bevalt het goed.
@vhu, gezellig wezen wokken.
@baudyh, zelfde auto als lanouska, ook hoi, kende je volgens mij nog niet.
@frensie, op babybezoek las ik
@aks, voetbaltijden, tja volg het ook niet, vast zitten met trein niet ideaal
en ritje op ijslander misschien, veel plezier gewenst.
@margreet, hier geen daas of mug nog gezien, mocht je keer op pad willen mijn kant uit.
Vorig jaar denk ook maar in totaal vijf dazen gespot en gekild.
@frensie, maffe beesten, kip voelt zich duif

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:19

zo weer beetje bijgelezen. Hier gisteravond nog lekker gehobbeld. Liep allemaal iets uit, vertraging hoefsmid. Daarna kon ik toch nog rondje doen. Heerlijk met stalgenootje gereden. Ik had geen zin in zadel gedoe. Toen gekozen voor barebackpad. Want mag niet meer zadelloos van manlief zover in zwangerschap :') tja gelijk heeft die.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:52

B485: hey leuk weer eens wat van je te lezen hier. :j heerlijk nu de pony aan huis
mooie terreinwagen gezien
aks: je kan natuurlijk ook gaan fietesen ipv de trein,zoooo stil op de weg,kan je meteen over de snelweg fietsen,is toch niemand :=
ik kijk ook geen voetbal; ben zo"n typetje van de reclame......dat vrouwtje met de laptop op schoot en in gewone kleren EIKEL zeggen met een spelletje _O-

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:03

ik ga liever hobbelen of een lekkere film kijken dan thuis blijven voor voetbal. Gelukkig vind manlief er ook niet veel aan. Dus staat het hier ook niet aan.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:57

biancailona schreef:
@baudyh, zelfde auto als lanouska, ook hoi, kende je volgens mij nog niet.

Lees meer mee dan dat ik post hoor.
Gisteren onze nenderose en heijnen geschoren voor de veulenkeuring van vrijdag.Ons andere veulen is ziek.Hoest heel erg en heeft koorts.Zit nu aan de antibiotica en vitapulmin en nog iets tegen diarree.Sneu hoor,nog geen maand oud.Salonka klaar bij de hengstenhouder,moet weer opgehaald worden.
Straks dalerboy nog ff rijden,zondag wedstrijd.Samen met lanouska.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 16:58

Weet niet meer wie het vroeg, maar hier is nog steeds niets gemaaid. Het staat op heuphoogte (ik ben 1.75m) en het is zo'n beetje uitgebloeid.....

MOest leenauto inleveren, want die was verkocht. Gelukkig wel een andere meegekregen, rij nu in NIssan 100 nx, voor wie het iets zegt.

Volkswagendealer maakt ook weer een flinke misser. Nog steeds geen offertes ontvangen en nu blijkt de bus waarin we proefrit gemaakt hebben niet geschikt voor wat we ermee willen alsdus de hoofd verkoper. Nou, we wachten nog maar even af.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 18:01

Hier wel helemaal klaar voor de wedstrijd van Oranje straks.
Ik ben opgegroeid met 3 broers en heb nu ook een gezin met man en zoon. Dus echt in een mannenmaatschappij opgegroeid. Ik heb jaren en jaren langs de lijn op het voetbalveld gestaan op zaterdag bij mijn broers en later bij mijn zoon. Ik was vroeger altijd het enige meisje dat goed kon voetballen in de straat. Ik weet dus heel goed wat buitenspel is :D En ben super fanatiek. haha

Net zo zalig met Janouk onder het zadel gereden. _/-\o_
Gisteren hadden wij nog wat meningsverschillen. Na een weekje Menkamp, een weekendje rust en maandag een rondje bos voor de koets. Moest ze gisteren nog even wennen aan het trensje en mijn zit/beenhulpen. Vooral het halthouden was echt dram dram.

Vandaag werkte ze super mee, kwam lekker door haar lijf naar de hand toe. Zulke fijne overgangen van uitgestrekte draf naar halthouden en weer in draf weg. Pinken werk en uitademen en ze stond stil en been erbij en ze was weer in draf.
Echt genoten van die blonde mafkees vandaag met rijden. :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:32

Ik zit vnaaf ook weer lekker aan de voetbal :D . Eigenlijk nu al, want DK - Port is net zo belangrijk voor ons land.

Vanmorgen Ster gelongeerd, had eigenlijk willen koetsen, maar ik kreeg gisteren mijn tuig niet meer op tijd in het vet. Morgen weer les (dan kan het teveel aan vet er weer af slijten :D ) en zaterdag wedstrijd in Mariahout. Ben benieuwd, hoop zo dat ik dan kan zeggen dat ik klaar ben met de B O:) !
Stalhouder probeert er een competitiespelletje van te maken wie er met de meeste punten thuiskomt, ik of stalgenootje :') . Het interesseert me geen moer, als ik mijn wp'jes maar haal :+ !

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:46

even snel,

hier ook al helemaal klaar voor het ek, zelfs C1000 geluksvogels geimporteerd uit NL :p hahahaha, ik ben ook het voetbalmens hier thuis mijn vriend weet echt niet wat buitenspel is :+ . Jarenlang bij mijn broertje langs de kant gestaan, en tot vervelends toe voetbal gekeken thuis, nu al een tijdje verhuisd naar belgie en eerst erg blij nooit voetbal te zien maar merk dat ik het nederlandselftal gewoon wil zien hahaha *\o/*

vrees dat het er te goed ingebakken is :o

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:50

Hier heerlijk een avondje op de bank! Vriendje is voetbal kijken bij z'n neef dus ik hang lekker met een hapje en een drankje op de bank!

Ga plannen uittekenen voor een weideverandering

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 19:52

hier echt geen voetbalfan..heb zojuist mijn hoofd geleegd tijdens airbrushen..weer een portret van een paard klaar, het 2e paard na de paardenairbrush janouk, ik kan alleen zeggen, hij is gelukt !! *\o/* maar kan een foto nog niet hier plaatsen, dat zal later wel komen....haha :Y)

veel plezier iedereen met kijken naar de voetbal.
Gem lekker ster gelongeerd, stoer zaterdag wedstrijd, wel foto's maken he ?! ik vind ster zo gaaf voor de koets. :j
Janouk goed gereden, genieten is dat dan, jullie zijn zo fijn met janouk aan het trainen..super !!
Tine baalt van de dealer...en het gras staat hooooog, hier net zo Tine, dus je bent niet de enige die nog moet hooien, wij ook nog, en idd het staat heuphoogte en is uitgeboeid.....ziet er mooi uit, maar moet er nu wel af...
Tallechie..hoe is het eigenlijk met je groom ?? die was toch van Vaele af gevallen ??

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 20:25

Biancacoo: ik kan geen foto's maken, moet sturen :+ ! Misschien komt Biancailona nog foto's maken? Die heeft die 2 superfoto's gemaakt, de vorige keer in Heesch *-:) .

Hmmm, startlijsten staan online, maar de proef-nrs kloppen niet := . We moeten 2 x proef 55 rijden ipv proef 54 en 56, wat gebruikelijk is voor het zomerseizoen in een ring van 30 x 60. Heb maar ff gebeld en ze gaan checken wat de bedoeling is. Ik wil wel graag weten welke proeven ik moet voorbereiden en welk formaat ring :=