Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tallechie schreef:antonie kamerling is overleden, zelfmoord.
had een depressie, laat 2 kinderen achter.....
heb vandaag niet veel tijd om te reageren, zit samen met een collega
wel al die tijd meegelezen en her en der een PBtje gestuurd 
meer heb ik niet te vertellen 
ga er zeker heen, Manon ging mee geloof ik
Napie schreef:Napie schreef:Paard en Koets is van 12 t/m 14 november.
2010
Bijna weer dus

Kreeg net bericht dat mijn tweespantuig op de post is dus ... nog even wachten en we kunnen eindelijk los
waar ik lekker kan dressuren
Zo heeft ieder nadeel weer zijn voordeel want zonder dwang van die opgebroken weg was ik dus echt niet uit mezelf die kant op gegaan omdat het eerste stuk in die wijk een rotstukje is. Maar vandaag dus de stoute schoenen aangetrokken met Snuit, overgestoken, naar veldje toe en daar maar liefst een half uur gedressuurd. Dat is dus erg goed van mij en Snuitmans .... wonder boven wonder ging het redelijk dat wil zeggen ik had een tempo, kon voltes rijden links en rechts, overgangen naar stap en halthouden en heel, heel soms had ik hem nagevelijk. Denk gewoon dat we dit eigenlijk elke keer als we gaan rijden even moeten doen. Wie weet wordt het dan langzamerhand wat beter.
dus van alles in die wijk gezien en daarna weer terug. Moest heen en terug over een zeer spannend bruggetje met ijzeren platen erop ('t is een nieuwbouwwijk). Knappe Snuit denderde er gewoon overheen
Dressuur is niet zijn ding maar voor buitenritten is hij toch echt een zalige poown hoor (en laat ik daar nu juist het meeste lol in hebben
).
en op een plek waar je anders nooit heen had gegaan 

Dag dames!
(longerende zussen zijn idd handig, die van mij doet het ook als ik weer een week op wedstrijd of beurs ben)
Gelijk kadootjes voor mijn verjaardag gehaald, vriendje wist toch niets
Heb nu een hele mooie winterdeken met afneembare hals, 2 nieuwe voerbakken, springschoenen, dubbele longeerlijn met katrollen en een superlichte tandemzweep want ja, de nieuwe pony komt binnenkort!!
We hebben er ook een supermooi tweespantuig besteld, de BR Premiere Luxe Tweespan, maar dan in het zwart met donkerbruin onderlegt. Deze wordt 'verbouwd' zodat we tweespan, tandem en dus ook enkelspan kunnen rijden. Wat een tuig zeg, geweldig. Die details..!

.. Kijk maar 
Citaat:VHU, een ander veldje en andere route is ook wel eens leuk toch? ik vind het altijd wel leuk om nieuwe wegen te ontdekken
) hoor, maar die weg is de doorgaande provinciale weg tussen Zoetermeer en Rotterdam. Gelukkig is het oversteek punt vrij overzichtelijk. Moet dus over brug met water links/ rechts, van dijkje af, achter je soms grote vrachtwagens, rechts bushalte, links en rechts alles wat je maar kunt verzinnen en dan ook nog een fietspad over