wat een clown
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
was nog best wel fris vond ik... Biancacoo kun je nog wat snelheid trainen of ben je aan het afbouwen?
maar wel als doel zodanig te kunnen gaan rijden dat we van de winter wat (dressuur) oefenwedstrijdjes / misschien wel echte kunnen gaan doen of zoiets. Indoor beginnen lijkt me met mijn tuttebel wel handig
en ik hoop dat we van de zomer zover komen dat we samen met andere paarden een buitenritje kunnen maken.
...
ik vind het doodeng om achter vreemde paarden te lopen met van die korte lange lijnen die je in het freestyle systeem gebruikt. Zo lang ik zelf een paard uit kan kiezen gaat het redelijk goed maar als ik er een krijg aangewezen vind ik het helemaal niets. Geldt ook, maar iets minder heftig, met het loswerken... heb er gewoon geen zin in als ik dat paard niet mag. Lastig besluit maar ik doe het voor mijn lol en ik vertrouw paarden soms nu eenmaal niet, dat zit erg diep en ik heb op mijn 53e ook geen zin om daar nog iets aan te (gaan) doen. Dus helaas pindakaas ik word nooit instructeur.
gecondoleerd, Bianc
gaat er ook om dat ik sommige paarden (en mensen...
) gewoon... sorry for saying... waardeloos vind om mee te werken, vind er dan gewoon helemaal niets aan
tja en als instructeur zul je je daar toch overheen moeten willen zetten maar ik heb daar gewoon geen zin in...
had gedacht dat ik het instructeurswerk gewoon leuk voor af en toe erbij zou doen of zoiets maar ik krijg er zo een hekel aan
dus daarom gestopt (incl uiteraard die angst voor de methode vooral bij het lange lijnen, ik loop zelf altijd schuin achter).
Met Ollie was ik met endurance al een goed eind op weg daar lukte dat al vrij aardig. Het ligt ook wel erg aan je paard denk ik dus... als je daarvan op aan kunt en ze doen geen rare fratsen, scheelt al heel wat! Biancacoo schreef:Vraag me af: Hebben jullie een doel voor dit seizoen met jullie paarden ??
Iets om naartoe te werken ?
. Gisteren weer les gehad met de koets. Door het tunneltje, over het fietspad en de weg, door de wijk, stuk bos (dat vond ze nog het spannendst) , fietspad parallel aan de snelweg, vlak langs de voet van een electriciteitsmast, door een flinke plas water en weer door het tunneltje. Ging goed, kreeg een dikke 7 van de juf