Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
baudyh schreef:Gem schreef:Annemie: welkom hier! Ziet er goed uit hoor! Ik denk dat ik wel belangstelling heb voor jouw tuig. Is het leer of kunststof? Ik heb in januari mijn D - pony verkocht en volgende week gaan we beginnen met mijn nieuwe paard. Ik heb er echter een hard hoofd in dat mijn cobmaat tuig gaat passen. Ik stuur je pb, goe
cob tuig moet makkelijk passen op moos hoor.
tine10 schreef:Zit hier met een dilemma. Zou komende zaterdag met Amerigo ons debuut in de M gaan maken. Maar heb nog eens naar het competitie overzicht gekeken, als ik nog in de L start, maak ik grote kans op 2e prijs en zelfs heel kleine kans op 1e prijs. Weet nu niet wat ik zal doen, want had erg veel zin in de M....
Lastig en moet het natuurlijk wel heel snel gaan beslissen ivm definitieve startlijsten
Akshay schreef:@tine; succes met muziek uitzoeken
VHU lekker met Ollie gemend! (wanneer mag ik een rondleiding door het Rotterdamse land?Lijkt me leuk om een keer met jullie mee te mennen!
)
Gisteren nog druk geweest met het afmaken van iets wat ik vergeten was voor school.
Nu nog een stukje en dan gauw opsturen![]()
(leuke note: van school uit was een brief gestuurd dat ik dat morgen zou moeten opsturen om door te mogen met opleiding. Ik heb alleen nog geen brief gehad en 't is dat mijn begeleidster het me gisteren zei anders had ik dit dus niet geweten)