.@Biancao: gefeliciteerd met je arabiertje
.@Lanouska: prachtig
.@Prinsje
en voor ieder die d'r ook 1 wilt:
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

er is gewoon te veel om het huis..
nog een airbrush afmaken..manlief is vanavond weg, dus ..dan lekker de tijd voor hoop ik !!
op mijn werk voordat ik naar etentje ga wat is georganiseerd door de studenten die ik tijdens hun stage heb begeleid..... Ben benieuwd waar ik naar toe ga hahaha..... pfff het was een erg drukke dag. En zo gaat het de hele week plus volgende week ook nog vrees ik want het is hier een gekkenhuis omdat we alles rondom afstuderen moeten afronden maar dan met een gehalveerd projectteam. Hoop dat ik vrijdag nog even naar 't peerd kan maar 't wordt een vrij paardloos weekje. Ik blij dat ik gisteren heb genoten.
en donderstenen zijn ze daar wel gewend (Peter heeft er ook een paar staan
) dus dat gaat helemaal goedkomen
ivm de drukte
Dus ze vindt zichzelf vooral erg ziekjes en zielig
Ze was gister ookal wat hangerig, dus ze is ook echt niet helemaal lekker.
En lekker in de tuin gewerkt, was het zo droog bij jullie? Hier veel water gevallen helaas...
Zo'n revalidatietraject zal idd lang duren, maar klinkt goed dat de verwachting is dat het goedkomt, wat zal het leven bij jullie op z'n kop staan. Zit hij in revalidatiecentrum?

Met de dubbele longe kan ik haar naar omlaag en ontspanning krijgen. Een touwtje kunnen ze lekker op gaan hangen. Heb het touwtje wel paar jaar nodig gehad dus ben zeker niet anti-touwtje.
Als je maar blijft kijken naar wat je paardje aan kan tenminste...
)
Landrover?
als ik serieus mijn best wil doen pak ik de dubbele lijnen, maar ben niet echt handig hoor. Ik ben er gewoon neurotisch met met paarden vastzetten omdat ik er rare belevenissen mee heb gehad
.
moet altijd zo vreselijk lachen om belevenissen van 'mijn' studenten. Je hoort in de verhalen zo jezelf terug van toen je van die leeftijd was, erg grappig. Ze hadden nog een fles wijn voor me en grote kaart met verhalen erop, moet eerlijk zeggen dat ik dat altijd erg leuk vind. Vanmiddag ook nog afstudeerder die had als dank heerlijke bonbons voor me. Kijk zo worden die drukke dagen weer wat makkelijker om door te komen natuurlijk