PrinsjeH en ook biancacoo en alle andere die hun paardje hebben verloren een dikke

Er zijn wel idd een aantal mensen die hier niet meer posten. Zie her en der nog wel eens berichtjes van
een aantal van hun. Het is voor de meeste ook niet bij te houden en op iedereen reageren lukt ook niet.
Zo vanmiddag met ferro wezen rijden samen met mn zusje en pp. Halverwege ging het toch hozen ik was
doorweekt. Zat ook een beetje onweer bij dus alle paardjes maar even op stal gezet. Mijn ouders zijn op vakantie
dus vanavond weer even terug geweest om het spul weer buiten te zetten. Robijn stond er gelukkig wel fris bij !!
, wel nog fijn aan het mennen met wedstrijden in het vooruitschiet
, hier werd het wel donker maar bleef het redelijk droog vanmiddag en vanavond... was je nog lekker vrij vandaag ? Ik mocht weer werken vanochtend en na zo enerverend weekend viel dat niet mee

(weet niet of ze nog meeleest, zo ja: haai ik had het over jou ja
)
hoop dat je het een plekje kunt geven..
Maar dat wisten jullie zelf ook al
Met mij gaat het heel goed. Met eef ook, super menweek gehad en genoten van de hindernissen! Nu lekker proberen door te pakken en hier een beetje het een en t ander bij te blijven lezen, maar t valt niet mee..
en fotootje
...van leuke appaloosa ? Want adverteren doet verkopen
zal ook maar onder mijn steen vandaan komen, ik lees braaf bijna elke dag mee en mis eigenlijk niks mjah men niet meer met blue dus weinig zinnigs toe te voegen aan dit topic
vind het wel nog interressant om jullie geweldige avonturen enzo te volgen. blijft schitterend al die men foto s
verslavend
, maar wellicht toch ook even goed op een andere manier

Ga zometeen naar de sportschool, maar gezien het hier hoost vraag ik me nog af hoe..