VHU: Leuk dat je in de hoefslag staat, ook met een leuke foto van jullie erbij? Jammer dat je cap niet meer te bestellen is 
Lacuna: Wat een heerlijk veulen om naar te kijken 
Bianca: Vervelend dat ze moeilijk te longeren is, inderdaad volgende keer maar lekker weer op de oude manier 
Tine: Oeh ben best benieuwd naar die lieve veulenfoto's 
Morgen is de grote dag toch?
Jenkins: Eng vind ik het niet denk ik rijden, alleen de stap nemen stelde ik steeds uit, had mezelf beloofd in oktober te beginnen maar toen wilde ik eerst mijn menwagen afbetalen aan ouders en daarna kwam (heel toevallig
sneeuw, waardoor ik het zonde vond om te beginnen) Bang dat ik het vaak dan moest afzeggen en nu heb ik zoiets van hup meid anders gebeurdt het nooit (vond het ook zonde om dat geld ervoor uit te geven, hier gaat ook een hoop naar de knollies) Ik vind dat je het dan ook voor jezelf doet, want het is tenslotte je hobby, pa denkt daar alleen anders over hihi
Oke het kan ook wel iets minder haha
Naaltje: Had jij totaal 30 lessen genomen? Vond het zo moeilijk om te kiezen.
Heb nu 1 lesdag op oefenterrein (staat gelijk aan 10 lessen zeggen ze) en 20 lossen + examen.
Dan zit ik nog onder mijn budget (mag ook best zo blijven
) maar kan dan altijd nog lessen los bijkopen. Maar geen idee of dit genoeg is.
Ollie: Mooie nf zeg lijkt me een lekker pittig ding 
Poeltje: Je hebt het zeker druk zeg, als je er maar van geniet nietwaar 
Evelien: Veel plezier vandaag!
Ja ik ben er ook weer bij en dit keer neem ik Tum mee
Hij gaat echt vooruit
We worden concurenten hihi naja we zijn nog niet zo ver als dat jullie zijn hoor haha 
Rivaldo is gister een tiener geworden, heerlijk ventje is het toch 
Gister heerlijk 2 span gereden had ze voor het eerst omgewisseld, nieuwe menzweep en had echt het gevoel ja dit is het ze liepen super. Tum was ook lekker voorwaarts we zijn zelfs door een diepe waterbak geweest hij aarzelde even en sprong er toen vol overtuiging in, heerlijk! Bij de 2de keer zag je echt dat ze als team de waterbak in gingen en allebei de power gaven om eruit te komen. (Voorheen ging tum tegen hangen, wilde er niet snel in en rivaldo moest dan en ons, kar en tum mee trekken) Je merkt nu echt dat het gewoon een duo wordt wat het samen doet zo machtig gevoel
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 02-04-11 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt