[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 20:51

Lief van je avaluna,.....maar in real life is mijn glas altijd half leeg....
Ik ben volgens mensen om mij heen, kort door de bocht, en zeg te snel wat ik denk...dat word niet gewaardeerd.
dus nu zeg ik vaak niets of zeg....oh, dat weet ik niet hoor...en daar word ik best ongelukkig van.altijd zwijgen.......ook als ik iets positiefs wil zeggen omdat men het verkeerd opvat...ik zeg het denk ik verkeerd.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:07

Bianca: even een dikke knuffel voor jou. Ik ben het helemaal met Avaluna eens, je bent hier altijd zo attent. Kan me niet voorstellen dat het helemaal klopt wat je schrijft. Je geeft hier een heel ander beeld dan jij beschrijft hoor.

Bovendien waarom zou iedereeen open moeten zijn (je zegt dat je een open en aardig persoon wilt zijn) ? En volgens mij ben jij wel hartstikke aardig.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:18

Mmmm, maar klopt het wel dat het aan jou ligt, of willen sommige mensen jou niet goed begrijpen?
Probeer het anders eens te bespreken met iemand die jou kent.
Maar nogmaals kan me echt niet voorstellen dat het enkel en alleen aan jou ligt...
Ik bedenk me net dat je misschien ook in sommige gevallen kunt beginnen met, begrijp me niet verkeerd of ik weet nietvofje begrijpt wat ik bedoel oid. Maar ik vind jou echt heel lief :j <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:40

Dat moet ik onthouden avaluna, dan komt het wat minder bot over denk ik...
Ik heb navraag gedaan, durven niets te zeggen.......of valt toch wel mee...
Is dan het antwoord.
Ik blijf het lastig vinden...ik help op basisschool soms met begeleiding van groepjes kids....is meestal erg gezellig en kids doen vrolijk mee....maar dat zijn geen volwassenen...haha...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 21:41

@Biancocoo :(:) je bent wat mij betreft een van de liefste en attentste mensen uit dit topic, niet alleen in woorden maar ook in daden, je hebt bijv voor mijn groom zo'n geweldig portret van haar paard gemaakt, zomaar .... en zo kan ik nog veel meer noemen. Neem van mij aan: jij maakt de wereld een stukje beter.

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:22

Ook vanonder mijn steen zeg ik dat ik Biancaooo geen raar/naar/bot mens vind (wat ik lees dan in dit topic :D )
Oja en geslaagd voor longeren voor de knhs vooropleiding :P

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:28

Ips, wat goed !
Van harte gefeliciteerd ! Wat ga je hiermee doen, is het een gedeelte van een opleiding ?

Dank jullie...maar op de pc kun je lang nadenken voor je iets verkeerds zegt....
Mensen zijn ook gewoon hard soms..hoort erbij, ik slaap er een nachtje over..en dan komt het goed.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:34

Lees zo even bij hoor..

Bij de welkoop hadden ze alleen grote koeienhalster, die blijven niet zitten bij de pony´s.
Voor veale had ik een zwarte band, die zijn de pony´s ook te groot, dat blijft niet zitten.
Moet wel straks zitten, sowieso bij alwyn, die wil nog wel eens weglopen

Mooie hoes aks.. moet je hem telkens nu zo inpakken. Ben je daar niet lang mee bezig?

Mijn wagen staat binnen, zal ook nog even een zeil kopen om er over te gooien tegen stof ed.

Bianca :(:) :(:)
Laatst bijgewerkt door tallechie op 02-04-13 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:37

@ips: gefeliciteerd!

@biancao: maak je maar niet te gek hoor. Zelf begin ik steeds meer mijn mindere kanten te accepteren en er ook voor uit te komen en ik lijk ineens net een echt mens :') en het bevalt me prima, heb verder een fijn gezin en daar doen we het voor.

Toen ik vanmiddag aan het rijden was ging het stadsalarm af, heel, heel grote rookwolken en kster van alle kanten brandweer....., ik lees net dat het zwembad in de stad met sauna en restaurant totaal is afgebrand, er schijnt nog een explosie geweest re zijn, maar ik denk dat we toen al ninnen waren....
Gelukkig alleen eigenaresse en een personeelslid aanwezig en er goed vanaf gekomen....., hier is nu paasvakantie, je mort er toch niet aan denken dat het zwembad helemaal vol is......

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:39

@tallechie: ik maak in zo'n zwarte band zelf gaatjes bij en dan zo'n ringetje/oogje erin.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 22:41

mmmm... toch te snel die van veale weggedaan... zal nog even kijken, via pb ook goede tip gehad

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 23:24

aks heeft elke dag een kadootje om uit te pakken _/-\o_
vhu: waarom geen menhalster? anders een hele grote hondenhalsband?
biancaco: wat apart...ik vind jou reacties altijd leuk hier,altijd attent met dingen enz,
ips:gefeliciteerd met je longeerdiploma, ik zal ze allemaal op de wagen zetten,kan je oefenen :))
en een mooie merrie gezien +:)+

en dan hebben we het over reacties : ik wil mijn wagen bij de boer uit de schuur halen om naar les te gaan,wagen andere plek(oke kan gebeuren) en platte achterband -:(- opgepompt en liep net zo hard leeg -:(- nou het is dat die man er niet was.......ff op de manege afgekoeld....... ^)
ik denk dat sun weer naar de heren gaat,incl de concourswagen en dan maar 2 km extra lopen naar les(of met de trailer)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 00:37

Bianca: we moeten maar een boktmeeting van dit topic doen om jou te laten merken dat je het zo slecht helemaal niet doet. En mensen die direct zijn, liegen niet, draaien er niet omheen. Hangt een beetje vanaf hoe iets gezegd wordt, maar dat vind ik vele malen prettiger dan dat gedraal erom heen. Zeg gewoon wat je bedoelt, wel zo duidelijk. En ik heb me er inmiddels ook al een beetje bij neergelegd, dat ik het niet iedereen naar de zin kan maken en te vriend kan houden. Zo werkt het gewoon niet, hoe graag ik dat toch echt wel zou willen. Maar ik ben waarschijnlijk ook een vreemd geval. Mensen zullen vast wel veel kletsen achter mijn rug, maar daar probeer ik minder mee bezig te zijn. (is nog steeds moeilijk, maar door fijne man wel beter haalbaar)

zoals iemand hier al schreef, een fijn gezin en fijn thuis zijn nu veel belangrijker voor me.

Aks: wat een werk iedere dag om in te pakken. Ik zou daar vrees ik snel slordig in worden, tenminste wel als ik hem iedere dag zou gaan gebruiken.
Ips: nieuw diploma op zak +:)+
HT: en niemand die zeker kon vertellen hoe die lekke band kwam. Kan me je frustratie goed voorstellen. Ik begrijp dat je paarden op verschillende adressen staan. Hoe is dat zo gekomen? Lijkt me heel lastig voor jou.
Tall: de hondenband die Mowgli om heeft zou op ruimste stand ook goed kunnen denk ik. Ik heb ook geen koeienhalster, maar koeienhalsband, is net weer anders. Maar ruime hondenband past bij kleine pony ook vast wel. Zijn niet zo duur.
Ava: wat een schrikverhaal, gelukkig goed afgelopen.

Mijn wagens staan ook binnen. Dekte ze eerst netjes af met zeil, zodat katten er niet op gingen. Nou, hoeveel spanbanden ik ook gebruikte, ze kwamen er toch steeds onder en gingen hun nagels scherpen aan bekleding. Waardeloos, maar zeil is er nu dus wel af, heeft niet echt veel zin zo.

Ik had zaterdag mijn kur laten filmen, en heb de muziek er even naast gehouden die ik had uitgezocht op filmpje van 3 jaar terug. Nou, geen enkele gang klopt nog bij de muziek, dus moet voor alle onderdelen weer nieuwe muziek gaan zoeken. Leuk..... tijd gaat dringen. Ben ik straks als organisator met de slechtst passende muziek. Is ook zo slordig he?

En nu moet ik dringend slapen, want morgen megadrukke dag en ik wil/kan niets schrappen. Moet dingen voor komende wedstrijd voorbereiden (protocollen, overzichten prijzen en dergelijke), komt iemand langs voor onze verstopte afvoer. Wil perse alle paarden trainen, op wat voor manier dan ook.

Net al 2 uur op bed gelegen, maar klaarwakker. En waarom.... geen idee. Maar ga het nog maar eens proberen.
Tot morgen, of eigenlijk tot straks.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 07:16

Goedemorgen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 07:22

Hahaha, goedemorgen, allemaal!
Maak er een mooie dag van *\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 08:44

Wbt inpakken van kar. Binnen een minuut of 6 zit het zeiltje erom :) Valt mij reuze mee eigenlijk :)

Oef.. Ik dacht dat ik om 10u de trein moest hebben.. Blijkt half 10 te zijn.. bah :P nou moet ik haasten :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 09:34

Trein had 20 minuten vertraging. Dus heb me nog wat harder gehaast om die van 9:00 om 9:20 nog te halen. was bang dat de trein van 9:30 ook weer vertraging zou hebben..

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 09:34

hier even een oeps momentje. Ouders zouden om half 10 hier zijn, had geen wekker gezet, want Daan slaapt nooit lang, maar nu hoor ik de deur, blijkt dat het al 915 uur is.

Zal zo even weer 22 km fietsen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:10

@Tallechie: hahahaha, dat is idd oops :D

Oeh, kijk net naar buiten zie een stuk verderop (andere straat) allemaal auto's staan, waaronder 1 van de buren, is een paard van de internationale springamazone uit de wei ontsnapt, wel fijn dat iedereen zo bleef staan, buurmeisje brengt net paard terug.
Heb er zelf daar ook al eens één samen met iemand gevangen, toch fijn zo'n paardengebiedje

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:14

goedemorgen.

Ava..dat was schrikken met die brand gisteren..gelukkig was het zwembad leeg.
aks op tijd bij de trein,
tall.. uitgeslapen, 22 km fietsen... %) dat houd ik nooit vol...knap hoor..
tine..druk met de muziek, lijkt mij heel moeilijk passsende muziek in elkaar te zetten voor een proef, succes.

hier :O manlief heeft de hele nacht gewerkt..langs de snelweg..ik kan daar niet tegen, lig dan de hele nacht wakker en me zorgen te maken....maar hij is weer veilig thuis en slaapt nu :Z
zoontje is weer naar school.

Zoontje is aan nieuwe kleren toe..ik vind dat altijd lastig om een beetje voor goede prijs kleren te kunnen vinden, iemand tip's waar kleding een beetje gunstig geprijsd is en niet ouderwets..?? hij is nu 6 jaar, maar wil wel mooie stoer dingen aan natuurlijk.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:14

Even opscheppen hoor. Ben net superstoer geweest. Heb in mijn eentje, thuis, gemend met Thabor. Ik vond dat het nu toch wel echt tijd werd dat ik me niet meer zo aanstel. Paard doet tenslotte geen stap verkeerd. Bij het opstappen bleef hij keurig staan, dus begin was al goed. Heb ca 20 minuten gereden. Toen werd ik toch wel weer beetje nerveus, maar goed, we hebben het goed gedaan. Middendraf durf ik nog niet aan, maar heb wel flink gedraafd en overgangen gemaakt enzo.
Nu die grote lummel nog even voor de kar. Vanmiddag gaat zoonlief als het goed is zelf rijden op Amerigo.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:21

@Tine: hartstikke stoer :j *\o/*

@Biancao: woon je niet toevallig bij de Duitse grens? Ik heb hier namelijk wel een winkeltje waar ik nog wel eens slaag voor heel leuke prijsjes.
Verder ben ik koningin van de opruiming, hahaha, heb wel een dure smaak en houdt ook wel van merk voor dochter, maar ga daar echt niet die prijzen voor betalen, hier ook vaak 70 procent korting, kleding is dan ook nog goed door te geven :j .

annemie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:00

Dag allemaal,

Mag ik me hier ook melden? Al enige tijd lees ik mee in dit topic en natuurlijk de andere topics op dit forum. Vind het een erg gezellig topic, leuk, leerzaam en vaak goede tips. Dat ervaar ik wel eens anders op bokt :( . Opvallend hier vind ik ook dat er niet wordt geoordeeld. Mijn complimenten _/-\o_ !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:16

Welkom Annemie, kun je wat over jezelf en je paard/pony vertellen? Ennuh, je hebt vast al gemerkt dat we hier nogal wat afkletsen, dus soms is het lastig bijhouden. :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:18

redelijk vlakbij avaluna..
ik vind het altijd lastig om kleding te vinden die goed geprijst is..en hij groeit zo hard..hoe heet dat winkeltje ?? misschien is het hier in de buurt.... :+
Tine, dat je dat durft..in je eentje mennen... _/-\o_
welkom annemie.