[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:18

Grrr... heb al enige tijd geleden via internet bij een endurance webshop een nieuw hartslagmeter horloge besteld, omdat ik mijne verloren was tijdens de endurance in Leersum. Na paar keer erachteraan mailen eindelijk ontvangen... issie kapot!!!! Er is een stukje plastic afgebroken waardoor het bandje niet vast blijft zitten bij het klokje... Heb er weinig vertrouwen in dat ze mij voor zaterdag een nieuwe sturen. Balen!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:33

he balen, mijn gps zit geen paardenhartslagding bij. Anders mocht je die wel lenen frensie
Gauw beleln nog om ze achter de broek te zitten?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:34

Je kan alleen bellen tussen 11 en 13...

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:37

Frensie heb er nog wel een liggen die je mag lenen :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:57

Balen Frensie! Is dat bij Goedhart? Hebben normaal toch prima service...

Zo het is hier echt noodweer :wow: vet onweer met slagregens...moet nu zoonlief ophalen bij vriendinnetje maar ik wacht maar even...

Ga bij de benefiet 2x L2 rijden en heb me opgegeven voor de week erop officieel L2 starten *\o/* thuis kan ze het makkelijk dus we gaan er gewoon voor :7

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:59

VanHuisUit schreef:
Zo het is hier echt noodweer :wow: vet onweer met slagregens...moet nu zoonlief ophalen bij vriendinnetje maar ik wacht maar even...

Kak hier ook..
En ik wilde nog wel met de fiets naar stal vanavond...
Grrrrrrr

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:07

hier ook. Tja rijden zit er niet in nu ik ijzer mis, morgen komt gelukkig de hoefsmid
nu goede reden om de bruiloftfotootjes af te werken. Ben al heel eind

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:10

eefielover schreef:
palousaboy.. Eef is een echte shet, echter zonder papiertjes... Vond het ook weer super gezellig en heb weer veel geleerd.. Op naar volgend jaar! Al nieuwe projectjes voor op de bank ?? ;-)

Hahaha ja de bank :D
Nou zit weer lekker met m'n hondje op de bank, papegaai op m'n schouder.. Feest is bijna compleet ;)
Zal morgen eens avondje met de nieuwe groep gaan zitten, wie weet zit er nog bank materiaal tussen.

Over die papieren, wat maakt dat uit, gaat toch om het beestje zelf, niet om z'n papa en mama..
Heb bij m'n hond ook geen papieren, alleen dr entingen boekje

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:12

Het is nu nog lekker weer hier. Maar de onweer schijnt hier rond 18.30 u te zijn. Dus snel inspannen en nog een rondje bos maken met Janouk. Wat galoptraining. :j

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:20

Hier begint het ook een beetje te rommelen in de lucht maar verder weinig last, zal zo wel komen gok ik.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:42

Nou het wordt hier weer licht, ga gauw zoonlief ophalen, verkeer zal wel helemaal vaststaan -O-

Even verstandig geweest en me opgegeven voor 1x L2 rijden bij de Benefiet.... het gaat om de oefening en het is niet handig om mijn rug alsnog weer kapot te rijden natuurlijk :o kreeg direct mailtje terug met de tijd erbij, service +:)+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:49

@VHU: ik ben er die dag ook om bic te helpen, als je 't leuk vindt, kan ik proberen hier en daar een foto te maken (als dat als slaafje van bic ervan komt natuurlijk := )

en Pannenhoef is 10 km rijden (onze stal is zo'n 400 meter van ons huis, dus is zo'n beetje alsof ik naar jullie rijd :D ), maar daar heb je handige parkeerplaats voor auto+trailer :)) Bij Liesbos geloof ik niet zo'n handige parkeerplaats en Mastbos is heel mooi, maar ook heel druk, vond ik voor bosritje niet zo relaxed, ben nog niet zo'n held ;-)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:52

@ Crazymel; Bedankt voor het aanbod! Lenen is alleen wat lastig aangezien jij in Breda zit en ik in Voorthuizen...
Ik heb nog wel een humane hartslagmeter van de Aldi, zou dat horloge het signaal van mijn V-max oppikken???

@ VHU het is inderdaad bij Goedhard, moet eerlijk zeggen dat het voor mij niet de eerste 'slechte' ervaring is met ze. Heb helaas nog geen mailtje terug gehad, morgen maar even bellen.

Hier ook enorme onweer en slagregen!
Manlief is voorlopig nog niet thuis, dus ga zo maar nasi en sateetje opwarmen.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 18:43

@ daudyh wat vond je van onze hindernis rechter weg jaag actie op de brug?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 18:46

VanHuisUit schreef:
Ga bij de benefiet 2x L2 rijden en heb me opgegeven voor de week erop officieel L2 starten *\o/* thuis kan ze het makkelijk dus we gaan er gewoon voor :7

zo super gaaf!!!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 18:46

**de bijgewerkte startlijsten staan online**

ivm een hoog inschrijvers aantal, is een 3de dressuurring in het schem opgenomen,
kijk dus goed of er iets veranderd is voor je !!!!

http://www.trailteam.nl

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:17

:wave: Ben een paar dagen in de meelees-modus geweest, hubby was woensdagavond na 2,5 week thuisgekomen en dan is de tijd om te lezen / reageren / modden beperkter :o . Weekend was ook nog eens druk, voetbal er bij, maar de rust keert langzaam terug. Vanmorgen is hubby weer naar boord gegaan, dus heb de pc ook weer voor mezelf :+ .

Gisteren lekker met Ster gekoetst, zaterdag heb ik wedstrijd in Mariahout :7 .

Vraagje: heeft er iemand ervaring met een gecombineerde wedstrijd SGMW en D+V, of dat wel eens ergens gezien? Zou het mogelijk zijn om een D+V tegelijk en op hetzelfde terrein als de SGMW (dus dat de dressuurringen en vaardigheidsparcours "dubbel" gebruikt worden)?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:58

Gem, je hebt pb.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:31

hallo lieve topicgenoten... ik had het vandaag even heel heel zwaar met het verdriet over Har en heb net de hele situatie in het HK topic deel 4 door zitten lezen... en nu ik er toch uitzie als Ozzy Osbourne (van die zwarte strepen / uitgelopen make up) blijf ik nog even in de emo-stand zitten...

ik heb het destijds wel paar keer gezegd, maar mag best nog eens: jullie waren echt een enorme steun toen, ik heb daar echt heel veel aan gehad, dus: Dank jullie wel allemaal!

Voor VHU even een :(:) voor gisteren en gewoon; ik heb je destijds denk ik niet altijd even goed begrepen in verdrietige periode erna Y;(

Verder vroeg ik me ineens af waar een aantal mensen gebleven zijn (sorry als ik mensen mis): Hoe gaat het nu met Bettepet, Evelli, Lottex, Ivystoeter, Lacuna, IngridM, Cyclo86 en Rhine??? Volgens mij posten jullie niet of niet vaak meer

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:41

:(:) dikke :(:) voor prinsjeh..
ieder kiest ervoor hier te blijven posten of te stoppen, ieder met zijn of haar eigen reden, het is hier ook niet bij te houden.
zelf heb ik weinig tot niets toe te voegen momenteel..helemaal nu mijn melody er ook niet meer is..
En dat ligt me nog te vers in mijn geheugen.. ^)

ik ben blij met wat ik nu allemaal heb, maar zo'n verlies vergeet je niet.....ik ga even de hussen naar het nachtverblijf brengen, en dan proberen te slapen..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:42

:(:) :(:) :(:) prinsje :(:) :(:) :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:03

Prinsje :(:)

Er zijn inderdaad een aantal mensen die weinig of niet meer komen. Is haast niet bij te houden wie er niet meer zijn, omdat er zoveel nog wel zijn. Maar ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met hen gaat.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:17

Voor PrinsjeH en (en eenieder die het nu ook nodig heeft) :j

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:24

Dank je PrinsjeH. Zowel voor het aanbod als je Y;( :(:) Leuk dat je helpt.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:27

:(:) :(:) :(:) :(:) hugs denk je aan je meis :(:) :(:) :(:) :(:)