Heb ons huiskalf ook uitgelaten vanmiddag

En nog een foto van m'n ouwe mottenbal gemaakt

Bonkie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IngridM schreef:Lief Bicci, dat je naar Gompie vroeg. Tja, hij doet het nog hoor
Nog niet zo erg als voor de spuit maar wel weer duidelijk slechter dan 2 dagen terug. tja......blijft lastig. Te goed om in te slapen maar toch niet gezond......
Verder vrij rustig hier
Leuk, een shoot Naaltje ! Mag ik vragen wie hem komt doen ? (en ik wil je niet aanmoedigen, maar erop is wel leuk hahahah)
Naaltje schreef:shht, naaltje gaat morgen oefenenerop ís ook erg leuk
wie er komt... dat ben ik al vergetenStalgenootje heeft het geregeld
![]()
Fading van bokt geloof ik
Heb een outfit bedachtGewoon een felle blouse, moet toch wel eruit springen he
Naaltje schreef:mottenbal was babypoes toen ik 4 jaar werd
Mijn komende verjaardag is mijn 22e (over een half jaar) Dus hij wordt in mei 18
En dan te bedenken dat hij op1,5 al een afspraak had om 'm in te laten slapen(blaasgruis etc, heel ernstig.Maar hij wou niet dood blijkbaar
Hij loopt al die tijd op hills blaasvoer, en elke keer als mijn papa een zak haalt bij de dierenarts komt er een
leeft diezelfde kat nogsteeds?
)
Bonkie is wel op aan het raken hoor. Denk niet dat ie 18 wordt.. Maargoed, over de 17 is ook niet heel schandalig
goeiemorgen!
oh geweldig!Mijn paard accepteert mijn leiderschap niet omdat ik eraf ben gelazerd... (bokt is grappig)
Lacuna schreef:muhahaha! En dan te bedenken... ik ben er niet af gelazerd: accepteert jouw paard mijn leiderschap dan welzegt dat dan iets over mijn leiderschap, of gewoon over jouw paard?
![]()
![]()
Jammer genoeg hoef ik er niet af te lazeren om zo slecht te lopen als jij; niemand die mij achteraf geloofd als ik zeg "nee, ik ben er niet afgevallen!!"![]()
Pff... vandaag spannend, we gaan 12 km doen met het tandem. Groom geregeld, als vandaag alles goed gaat, gaan we dit de komende 2 weken extra meepakken en mogen mn jongens 5 november met de snertrit in tandem meelopen.
Maar als ze vandaag gaan kwallen/etteren en ik moet mn groom eraf sturen omdat ik het spul niet onder controle hou, dan gaat alleen Sun mee op de snertrit (of alleen storm.... hmmm) want met die rit heb ik mn moeder bij me, en dan moet het spul gewoon braaf zijn.
Camera gaat straks mee, dus misschien heb ik eind van de middag wel foto's!
Knuffel aan Gompie,
leuke mottenbal-poezel-foto
VHU lekkere paardendagjes, lekker van genieten!
chocomel en laptop gaan dus niet samen... *drinkt chocomel leeg en zet glas VER weg...*
Verder las ik over de concourswagen, hebben we hier voorlopig nog niet nodig; veel te veel lol met mn tweewielertje.
Rhine, ook hiervandaan nog gefeliciteerd!![]()
En verder iedereen een hele fijne dag, geniet van het weer!
groetjes, lacuna